BRUSSEL.LES 10.000

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Bloquejat

En cas d'estar interessat, com hi aniries?

L’enquesta ha acabat el dv. gen. 09, 2009 11:34 pm

EN BUS
1
6%
EN TREN
0
No hi ha cap vot
EN AVIO
5
28%
EN MOTO
12
67%
 
Vots totals: 18

Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

BRUSSEL.LES 10.000

Entrada Autor: Jeppy » dc. des. 31, 2008 11:34 pm

Companys.
Quatre paraules per a una informació important.
La societat civil catalana és el nostre recurs: els partits polítics no fan més que mirar a un altre lloc davant tot el que ens està passant.
Per això, un col.lectiu nascut de la pròpia inèrcia dels fets ha promogut una iniciativa fantàstica, ben lluny de que pugui ser capitalitzada per cap ideologia que no sigui la d'estimar el país. Anirem a Brusse.les 10.000 catalans el proper 7 de març per cridar ben fort qui som, d'on venim i que volem. S'entregarà un manifest al Parlament Europeu, per reclamar els drets a la Autodeterminació del nostre país i al dret a la seva independència i tots plegats el recolzarem.
Companys: us demano resposta, per fer que el nostre col.lectiu hi sigui present. Podríem anar en bus com tothom, avió o tren, però, no seria magnific anar-hi una bona colla amb les motos i arribar-hi amb les nostres senyeres voleiant?
Us demano una resposta per aqui, per tal de començar a coordinar una sortida conjunta. Tinguem en compte que el 7 de Març és dissabte, és a dir que sería sortir divendres, dormir prop de Brussel.les, anar als actes lúdics previstos i a la manifestaciò i començar a tornar, potser el mateix dissabte vespre, arribant diumenge a casa cap el tard. Un desafiament!
També demano que qui estigui en altres col.lectius moteros, ho faci saber, per així poder fer una acciò conjunta. Segons les respostes, el día 10 de Gener, ho faré saber a la coordinadora i empendríem les accions necessaries per començar a organitzar l'esdeveniment.
Per a més informació, consulteu:
www.deumil.cat

Ànims i salut!!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. gen. 01, 2009 6:29 pm

Com tu dius, en moto és tot un repte, i en serien pocs els que tindrien el necessari, a part de jo i l'angeleta, clar :wink: .

Si s'hi ha d'anar que sigui en moto, no val la pena sino, o sino en tren, ja que pots anar del vagò restaurant, al vagò bar, i d'aquest al vagò discoteque :ban :jump :ban :cerv :ban , ara que.. hi ha vagò discoteca? :?:

La proposta sembla bona, serà questiò de meditar-la profundament.

Avatar de l’usuari
Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Entrada Autor: Josep973 » dj. gen. 01, 2009 7:53 pm

Hola JEPPY

jo he votat en moto

hi ha anirem parlant de aqui al març encara falta una miqueta
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Avatar de l’usuari
PERE GROS
Presentats
Entrades: 115
Membre des de: dg. maig 11, 2008 12:04 am
Ubicació: Anoia

Entrada Autor: PERE GROS » dj. gen. 01, 2009 10:14 pm

Osti, a mi si que m'agradaria anar-hi i si es en moto millor, pero falta molt de temps, i ja en parlarem quan siguem mes aprop.
Salut i Kms.
DESPRES D'UN TEMPS UN ALTRE EN VE.

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. gen. 01, 2009 10:23 pm

Gràcies per la informació Jeppy, no ho sabia lo d'aquesta concentració.

Malauradament jo no hi puc anar, si pogués hi aniria en moto.


VVVVs
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dv. gen. 02, 2009 11:51 am

PERE GROS ha escrit:Osti, a mi si que m'agradaria anar-hi i si es en moto millor, pero falta molt de temps, i ja en parlarem quan siguem mes aprop.
Salut i Kms.
Només falten dos mesos i una cosa així, apart de l'organitzaciò pròpia dels que hi anem en moto, s'ha de coordinar amb els de deumil.cat, mitjans de comunicaciò, reserva d'hotel o lloc per dormir (amb això comptem amb els qui han fet aquesta ruta prèviament), llocs de trobada i altres.
En cas de que no hi hagués gaire gent disposada a anar-hi en moto, també vos podeu apuntar per anar-hi en tren o en bus. Ja vos diria on, ja que els viatges es faran a travers d'una agència catalana de viatges. Però segueixo insistint en que el fet que moltes motos hi anessim, atrauria l'atenciò dels mitjans de comunicaciò.
Insisteixo també que qui estigueu en altres foros de motos de Catalunya, ho feu saber a tothom.
Es una tasca de tots fer circular aquesta iniciativa amb parents i amics, per tal d'aconseguir no només ser 10.000 catalans, sinò augmentar aquest nombre i estar representats molts col.lectius catalans. Crec que el col.lectiu motero ha de tenir-hi un lloc i més MOTOTURISME CATALUNYA.
Hem de fer valer el nostre nom!!!
Espero més respostes!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. gen. 02, 2009 12:02 pm

A mi m´agradaria
La causa s'ho mereix i fer-ho en moto seria lo propi.

Pero ho veig molt dificil disposar d'aquests dies de vacances!
SI al final pogues (ho sabre el mes entrant) ja t´ho diria, pero..no hi confis :(
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. gen. 02, 2009 12:31 pm

Holaaaa,

Be companys. Sembla una proposta interesant, i logicament el meu vot ha estat per anar-hi en moto. Tot i potser es molt precipitat confirmar res, a mi m'agradaria anar-hi i en principi no hi veig cap problema.

Fins i tot avisa'm si necesites cap mena de colaboració en qualsevol aspecte.

Gracies per penjar-ho.


:P :P :P
Sort,

Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dv. gen. 02, 2009 12:34 pm

Gràcies Albert per el teu oferiment d'ajuda. Es molt benvingut.
De moment, i això ho demano a tothom, es la difusiò d'aquest acte a tots els nivells que pogueu, sobretot moteros!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dv. gen. 02, 2009 2:57 pm

Jo tinc pensaments d'anar-hi, però ja es veurà... Això sí, no creia que pogués trobar amb qui anar-hi en moto i pensava fer-ho en avió o en tren. Trobo molt interessant la proposta.

Això sí, quin temps acostuma a fer per les europes en aquesta època?
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dv. gen. 02, 2009 3:49 pm

Voto MOTO, però no tinc ni idea si podré anar-hi. És molt d'hora per a mi :wink:

Avatar de l’usuari
joanp55
Presentats
Entrades: 498
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: joanp55 » dv. gen. 02, 2009 3:50 pm

Voto per anar-hi en moto. Pero encara he d'organitzar-me. Es molt aviat per saber si hi podré anar.
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS

Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » ds. gen. 03, 2009 9:06 pm

Podeu anar donant opinions i dir si esteu interessats. Dissabte vinent es la reuniò i podré informar de la progressiò de l'idea.
Salut!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. gen. 07, 2009 3:39 pm

Doncs jo voto per l'avió, la moto m'encanta però els viatgets ràpids els faig ràpid i així em dona temps de veure cosetes, encara que conec prou bé Brusel.les.

Avatar de l’usuari
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Re: BRUSSEL.LES 10.000

Entrada Autor: Angeleta » dc. gen. 07, 2009 3:48 pm

Respecte al dia de sortida, dedueixo que és divendres de bon matí, o es contempla la possibilitat de marxar havent dinat? Ho pregunto perquè suposo que hi deu haver gent, com ara jo, interessats en fer el viatget, però només podem disposar de la tarda de divendres lliure... :?: :roll: :?:
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Avatar de l’usuari
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Entrada Autor: Angeleta » dc. gen. 07, 2009 3:55 pm

alucinamaripili ha escrit:Doncs jo voto per l'avió, la moto m'encanta però els viatgets ràpids els faig ràpid i així em dona temps de veure cosetes, encara que conec prou bé Brusel.les.
Comparteixo la teva opinió, però n'hi ha que els costa agafar un avió... Tot i que, si es té en compte el temps que es triga en embarcar... I si es va en avió, què tal si busquem el Cotton Club II? :b9 :cerv
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dc. gen. 07, 2009 6:07 pm

Si, Angeleta.. seria sortir Divendres a Bon matí per fer uns 1.200Kms. i anara a dormir a prop de Brussel.les.
De totes maneres, la setmana vinent podré donar més informaciò de altres maneres de fer el viatge en aviò o tren. (per el tren s'esta gestionant fer-ho amb TGV des de Perpinyà).
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Avatar de l’usuari
PERE GROS
Presentats
Entrades: 115
Membre des de: dg. maig 11, 2008 12:04 am
Ubicació: Anoia

Entrada Autor: PERE GROS » dj. gen. 08, 2009 12:10 am

Si que te bona pinta si, jo n'he fet difusio entre els meus contactes i tot-hom hi veu la posibilitat d'anar-hi.
Jo sabre si hi puc anar amb moto quan hi siguem mes a prop.
Salut i Km.
DESPRES D'UN TEMPS UN ALTRE EN VE.

Avatar de l’usuari
joanp55
Presentats
Entrades: 498
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: joanp55 » dj. gen. 08, 2009 1:10 pm

Temperatures previstes a Bruseles per avui.

Max. -6
Min. -14

Suposo que a primers de març la cosa haura afluixat una mica, si no......ens treuram de les motos com glaçons... :lol: :lol: :lol:
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS

Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dj. gen. 08, 2009 3:14 pm

joanst3 ha escrit:Temperatures previstes a Bruseles per avui.

Max. -6
Min. -14

Suposo que a primers de març la cosa haura afluixat una mica, si no......ens treuram de les motos com glaçons... :lol: :lol: :lol:
Hi estic d'acord. Haurem de veure la previsiò del temps tant per fred com per pluja. Poc a poc anirem perfilant tot això
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Bloquejat

Torna a “General”