LES CARRETERES QUE NO US AGRADEN GENS
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
LES CARRETERES QUE NO US AGRADEN GENS
Doncs crec que sería interessant fer una llista de les carreteres que no us agrada de fer, es a dir: aquelles que mireu d´evitar passar-hi a qualsevol època, que per un fet o altre se us han " atravessat ".
:evil:
Si voleu la llista la començo jo mateix:
carreteres que per una raó o altre procuro no passar-hi mai:
1.- LA TRONA de Sant Boi de Lluçanès fins a Sant Hipòlit de Voltregá ( en conec UN que dirà que es la seva preferida , eh Ramon ? )
2.- COLL DE BRACONS.- de Sant Pere de Torelló fins a Joanetes ( el paissatje es excel.lent però la carretera s´hem fa llarga i perillosa )
A veure que hi diueu vosaltres. :roll:
:evil:
Si voleu la llista la començo jo mateix:
carreteres que per una raó o altre procuro no passar-hi mai:
1.- LA TRONA de Sant Boi de Lluçanès fins a Sant Hipòlit de Voltregá ( en conec UN que dirà que es la seva preferida , eh Ramon ? )
2.- COLL DE BRACONS.- de Sant Pere de Torelló fins a Joanetes ( el paissatje es excel.lent però la carretera s´hem fa llarga i perillosa )
A veure que hi diueu vosaltres. :roll:

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
A mi tampoc m`agrada gens,sempre que hi paso,tinc males vibracions :? :?Steelman ha escrit:UFff
A part de Autopistes i autovies
Doncs no m´agrada i evito
Ca la Iaia
la carretera de Vilagrassa a Balaguer
la N340 de tarragona a Amposta (esta plena de camions i no es pot avançar)
Coll de l´Illa (N-240 entre Valls i Montblanc)
ja anire fent memoria
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Tot i que el faig prou sovint, l'Eix Transversal és de les pitjors i aburrides.
Lògicament totes les autopistes i autovies.
I en general les carreteres amb molt de trànsit :twisted:
Si prenem també d'altres característiques, com és la companyia i coses d'aquestes ..... posaria sens dubte anar amb en GSred :twisted: :twisted:
(més que tot per que no vol sortir amb mi i ja no m'estima com abans)
Si prenem també d'altres característiques, com és la companyia i coses d'aquestes ..... posaria sens dubte anar amb en GSred :twisted: :twisted:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: LES CARRETERES QUE NO US AGRADEN GENS
Perqué la fas al revés :D Cal fer-la de pujada de Sant Hipòlit a Sant Boi i canvía totalment.gs12 red ha escrit:1.- LA TRONA de Sant Boi de Lluçanès fins a Sant Hipòlit de Voltregá ( en conec UN que dirà que es la seva preferida , eh Ramon ? )
Si, és la meva preferida, em conec cada revolt com el pla de la mà. Cada vegada que puc m'escapo a fer-la, si tinc una estona i ganes de moto pujo fins dalt de la pujada i torno a baixar. Impresionant. Potser és que la conec de tota la vida i la miro amb uns altres ulls
Hi coincideixo al 100 %, és la carretera més perillosa de totes.kel ha escrit:Tot i que el faig prou sovint, l'Eix Transversal és de les pitjors i aburrides.
Vsssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 05, 2009 4:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Llagasta
- Presentats
Home Kel, em tot el que em passat junts....kel ha escrit:Tot i que el faig prou sovint, l'Eix Transversal és de les pitjors i aburrides.
Abans "existien" les sortides GT i GP , el que passa es que ens anem fent grans i aixó de la moto.... ja només sortim quan no plou ni fa vent i fa més de 25º i menys de 35º i tampoc massa sol, per allò de la fotophobia...
i es que un ja té uns anys.
Subastat i Remigio, aviat.
de totes maneres no recordes aquest DVD ( que per cert va tenir molt d´èxit )
Et recordo que els drets d´autor de aquest DVD son propietat de Hijpanitat SA. i crec que sería bó de treure una segona edicio.

Bé quan tinguem aquests factors a favor, ja et telefonaré i farem, si vols , una sortideta .... i tothom que vulgui...bien sûr. !!!
:!: :!:
PS.- l´altre dia vaig fer el Coll de l´Illa i no acabava de trobar-hi el traç o anava massa poc a poc o massa depressa, teníu raó, es una carretera "extranya "

- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
la pitjor que conec es la C-31 entre Figueres i la Bisbal, recta, estreta a troços, amb trafic de camions, vent, pobles enmig que has de canviar de 100 a 50 ph, amb el risc que algun datpelcul se t'emporti o que et facin una foto per no reduir a temps
l'eix transexual
qualsevol de la rodalia de Barcelona
l'eix transexual
qualsevol de la rodalia de Barcelona
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!gs12red ha escrit:PS.- l´altre dia vaig fer el Coll de l´Illa i no acabava de trobar-hi el traç o anava massa poc a poc o massa depressa, teníu raó, es una carretera "extranya "
Abans d'acabar de llegir el post ja tenia en ment el Coll de l'Illa... perquè serà... Tens tota la raó gs12red, les traçades no són gens homogènies... i a sobre a la primera paella cap a Valls hi va haver una temporada un clot que sempre agafaves tombant... encara que sabessis que hi era!!! :evil: :evil:
I a part del Coll de l'Illa també trobo ben dolenta les Costes del Garraf. Una carretera ben plena de trànsit, amb l'asfalt prou gastat... abans guardarrails i ara un mur de formigó, abans et podies tallar si queies i ara no es deforma en cas de topada... serà el tipus de moto?? Perquè vas allà un diumenge al matí i està plagat de RR's...
En fi... seguirem pensant! :roll: :roll:
Fins aviat!

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
:evil: :evil: :evil:
El traçat del coll de l’Illa es molt ferm, te revolts de tota mena, sempre que el facis de Valls a Montblanc, però des que l’asfalt està tant malament jo tampoc hi passo mai, entre clots i més clots i les escletxes de l’asfalt la trobo molt perillosa per anar en moto.Steelman ha escrit:
:evil: :evil: :evil:
Sort,
- Carletsfz6
- Presentats
- Entrades: 182
- Membre des de: dj. nov. 27, 2008 1:47 pm
- Ubicació: Picamoixons
- Contacta:
Doncs el coll de l´illa mira k es mitic anar a fer els tombs , jo sempre k paso, piano piano, l´asfalt es dolent no em dona gens de confiança no se que cony veuen anar a fer el p... coll de l´illa si el tindrien de fer tot nou.
Per anar de Valls a Montblanc paseu per PICAMOIXONS CULLONS :lol: :lol: Si aneu al bar digueu k una ronda la paga Carlets!!
Per anar de Valls a Montblanc paseu per PICAMOIXONS CULLONS :lol: :lol: Si aneu al bar digueu k una ronda la paga Carlets!!
TREMENDO FOT-LI GASSSSSS!!
http://picamoto.blogspot.com
E-mail: Carles.montseny@pdam.tk
PDAM: Plataforma de Ayuda Motera
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
8)
No seria pas la primera vegada que passo per Picamoixons per a anar a Montblanc, però el pas per el teu poble es molt estret i lent, potser a la propera buscaré el Bar i t’acceptaré la invitació.Carletsfz6 ha escrit: Per anar de Valls a Montblanc paseu per PICAMOIXONS CULLONS :lol: :lol: Si aneu al bar digueu k una ronda la paga Carlets!!
Sort,
- Carletsfz6
- Presentats
- Entrades: 182
- Membre des de: dj. nov. 27, 2008 1:47 pm
- Ubicació: Picamoixons
- Contacta:
Albert esta fet nomes cal k ho diguis estas convidat :P :P
TREMENDO FOT-LI GASSSSSS!!
- Runy
- Presentats
- Entrades: 60
- Membre des de: dj. feb. 05, 2009 12:35 am
- Caballoloco
- Presentats
- Entrades: 9
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:51 pm
- Ubicació: vilafranca,valls
tens tota la rao a mi cuan paso en dona yuyu y no se per q pro la paso molt tranquil y encara aixi tornan de montblanc no vaig a gust esta mal peraltada y plena de foratsSteelman ha escrit:UFff
A part de Autopistes i autovies
Doncs no m´agrada i evito
Ca la Iaia
la carretera de Vilagrassa a Balaguer
la N340 de tarragona a Amposta (esta plena de camions i no es pot avançar)
ja anire fent memoria
no sueñes tu vida............... vive tu sueño
- Ignasi Tapia
- Presentats
- Entrades: 61
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 3:58 pm
- Ubicació: Barcelona
En general totes les que son paranys per a motos, i com a darrera "novetat" la que va d'Olost de Lluçanés a l'Eix Transversal, acabada com a vía rápida fa un any i que a día d'avui sembla que hagin fet trams amb els "dubbies" dels circuits de supercross. De vegades costa no perdre el manillar...
Ignasi
Ignasi
Del més enllá es pot tornar... en moto!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Doncs mira que fa uns 15-20 hi passavem 4 gats, sobretot per l'hivern. I no havia passat mai res, tot i que el burru el feiem, està clar. :oops:Runy ha escrit:Doncs paticularment la de Lloret-Tossa, per el número de mossos que hi han i per la gent que corre per allà.... :martell
Anyoro aquells anys..... :(

- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
- Llagasta
- Presentats
- Runy