ACABO DE PAGAR UNA MULTA
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
ACABO DE PAGAR UNA MULTA
Ara he fet el pagament d'una multa que em varen posar quan surts de Barna i agafes l'autopista, el tros aquell abans de la benzinera que s'ha d'anar a 100, els malperits m'han enganxat a 118,3.
M'han fotut 70€ amb descompte. Sabeu que la camara esta darrera dels lletreros de sobre l'autopista just quan arribes a la sortida de la benzinera, eh. Estigueu AL LORO.
M'han fotut 70€ amb descompte. Sabeu que la camara esta darrera dels lletreros de sobre l'autopista just quan arribes a la sortida de la benzinera, eh. Estigueu AL LORO.

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Sagal, aquí al fòrum ja estàvem avisats, sento lo de la multa :
foros/viewtopic.php?t=3097
Vssssss
007
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Sagal
- Presentats
No si ja ho sabia, però anava distret i no i vaig pensar, desprès al peatge vaig pensar osti que burro, segur que has passat per allà a 120 i no va fallar, ja me l'esperaba.James Bond ha escrit:Sagal, aquí al fòrum ja estàvem avisats, sento lo de la multa :
Vssssss
007

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Acostumat a passar per el carril dret, els sensors només estan al central i a l'esquerraSagal ha escrit:No si ja ho sabia, però anava distret i no i vaig pensar, desprès al peatge vaig pensar osti que burro, segur que has passat per allà a 120 i no va fallar, ja me l'esperaba.
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- mr.hornet
- Presentats
- Entrades: 170
- Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
- Sagal
- Presentats
aIXÒ SI QUE ÉS VERITAT, PERQUE LA MULTA HO POSA, EL CARRIL DE LA DRETA NO T'AGAFAJames Bond ha escrit:Acostumat a passar per el carril dret, els sensors només estan al central i a l'esquerraSagal ha escrit:No si ja ho sabia, però anava distret i no i vaig pensar, desprès al peatge vaig pensar osti que burro, segur que has passat per allà a 120 i no va fallar, ja me l'esperaba.![]()
![]()
Vssssss
007

- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
Jo sempre escric veritats :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 . Ho sé perquè em vaig parar a mirar-ho quan el varen instal·larSagal ha escrit:aIXÒ SI QUE ÉS VERITAT, PERQUE LA MULTA HO POSA, EL CARRIL DE LA DRETA NO T'AGAFA
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Sagal
- Presentats
ets en Bond, si tu no estiguessis AL LORO, qui ho ha d'estarJames Bond ha escrit:Jo sempre escric veritats :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 . Ho sé perquè em vaig parar a mirar-ho quan el varen instal·larSagal ha escrit:aIXÒ SI QUE ÉS VERITAT, PERQUE LA MULTA HO POSA, EL CARRIL DE LA DRETA NO T'AGAFA![]()
![]()
Vssssss
007

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!Sagal ha escrit:No si ja ho sabia, però anava distret i no i vaig pensar, desprès al peatge vaig pensar osti que burro, segur que has passat per allà a 120 i no va fallar, ja me l'esperaba.
Això que ja ho saps i t'oblides de que hi és... sol passar bastant!! Es el problema dels radars fixos i les rutes fixes per anar a qualsevol lloc... que el dia menys pensat te'l saltes!!!
Au, ja tens 70€ menys! (Sagal -70€ / Trànsit +70€)
Fins aviat!

- Sagal
- Presentats
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Carletsfz6
- Presentats
- Entrades: 182
- Membre des de: dj. nov. 27, 2008 1:47 pm
- Ubicació: Picamoixons
- Contacta:
Ho sento Sagal, pero akesta camara fa temps que hi es.Un altre dia mira com tothom frena :lol: :lol: Jo si vec k frenen doncs jo tmb :P :P
Lo del carril de la dreta es veritat jo vaig molt per la autopista desde tarragona a granollers i per la dreta podeu anar a mes de 120 :lol: :lol: :lol: ara aixo un dia segur k ho cambiaran i ens la fotaran.
Lo del carril de la dreta es veritat jo vaig molt per la autopista desde tarragona a granollers i per la dreta podeu anar a mes de 120 :lol: :lol: :lol: ara aixo un dia segur k ho cambiaran i ens la fotaran.
TREMENDO FOT-LI GASSSSSS!!
http://picamoto.blogspot.com
E-mail: Carles.montseny@pdam.tk
PDAM: Plataforma de Ayuda Motera
http://picamoto.blogspot.com
E-mail: Carles.montseny@pdam.tk
PDAM: Plataforma de Ayuda Motera