ULL! AMB EL RADAR DEL FIGARO
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
ULL! AMB EL RADAR DEL FIGARO
Anant de Vic a Barna, molt dies hi ha el tripode al figaro que no el veus.
Esta just quan acabes d'atravesar el pont que pasen per anar cap l'estacio, que a la dreta hi ha tot un mur d'aquests de soroll de l'autovia, doncs just quant s'acaba el mur, darrera del mur i posen el tripode els malperits.
Ja le vist varies vegades. AL LORO.A
Esta just quan acabes d'atravesar el pont que pasen per anar cap l'estacio, que a la dreta hi ha tot un mur d'aquests de soroll de l'autovia, doncs just quant s'acaba el mur, darrera del mur i posen el tripode els malperits.

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Sagal
- Presentats
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jo hi passo cada dia i el dia que vaig amb el cotxe que no hi porto el gilipixi passo a 80 justos.
Després els altres t'esperen just havent passat la casa de barrets abans d'arribar a La Garriga per fer-te l'albarà.
També es posa'n havent passat el túnel d' El Figaró, a la recta abans de les obres i amaguen el radar darrera un senyal de circulació posat provisional on indican que s'ajunten els carrils i es converteixen en un de sol.
L'altre dia passant-hi els vaig veure con l'instal·laven la parella de mossos, i ho feien amb un somriure als llavis de satisfacció impressionant, havien trobat un lloc nou per fotre'ns.
Si, cal anar-hi en conte, perquè vist això queda clar que només és purament afany recaptador, el que digui el contrari menteix.
Vssssss
007
Després els altres t'esperen just havent passat la casa de barrets abans d'arribar a La Garriga per fer-te l'albarà.
També es posa'n havent passat el túnel d' El Figaró, a la recta abans de les obres i amaguen el radar darrera un senyal de circulació posat provisional on indican que s'ajunten els carrils i es converteixen en un de sol.
L'altre dia passant-hi els vaig veure con l'instal·laven la parella de mossos, i ho feien amb un somriure als llavis de satisfacció impressionant, havien trobat un lloc nou per fotre'ns.
Si, cal anar-hi en conte, perquè vist això queda clar que només és purament afany recaptador, el que digui el contrari menteix.
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- mr.hornet
- Presentats
- Entrades: 170
- Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
el podrien posar a dintre( el radar), així tot quedaría a casa....James Bond ha escrit:Jo hi passo cada dia i el dia que vaig amb el cotxe que no hi porto el gilipixi passo a 80 justos.
Vssssss
007

- Truenus
- Presentats
- Entrades: 72
- Membre des de: dl. abr. 23, 2007 9:35 pm
- Ubicació: Sant Pere de Torelló
Sagal ha escrit:No vindreu per la C-25, jo sempre per venir cap aqui, agafo Vic, Manresa, Tarrega, Montblanc.Steelman ha escrit:dema anirem amb compte a tota la C17 Santi ;)
Però vaja com vulgueu
Dons tambe ull a la C-25 a la alçada de santa maria d´oló, avans posaben el cotxe direccio manresa i tambe enganxaba els que anaven direccio vic, ara posan el tripode a la carretera vella on separa amb abres el eix, a partir de les 11 casi be cada dia els hi veig, i per la tarda sobre les 17.00 hores.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: ULL! AMB EL RADAR DEL FIGARO
Sagal ha escrit:Anant de Vic a Barna, molt dies hi ha el tripode al figaro que no el veus.
Aquestes fotos les esborraré en 48 hores
Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 22, 2009 11:18 am, en total s’ha editat 3 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- Sagal
- Presentats
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Tan amables de posar una vista de google maps del lloc aquest ?
si pot ser que es vegi bon troç de carretera, no m'acabo d'ubicar, hi passo molt de tant en tant (i quedo retratat :evil: ).
Jo volia fer-ho amb el punt on em van fer la foto, abans de Torelló, però encara surt la carretera vella al g.maps ! i al ICC també !
si pot ser que es vegi bon troç de carretera, no m'acabo d'ubicar, hi passo molt de tant en tant (i quedo retratat :evil: ).
Jo volia fer-ho amb el punt on em van fer la foto, abans de Torelló, però encara surt la carretera vella al g.maps ! i al ICC també !
-----------
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
quilsvaparir, estan mes estona currant-se el lloc per on donar pel cul que vigilant els asaltadors de masiesJames Bond ha escrit:
007
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Jo dira que és aquí:ARBE ha escrit:Tan amables de posar una vista de google maps del lloc aquest ?

- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
...i com els vegi el Saura trepinjant les plantes i axafant els bitxos.....
per ampliar l'informacio us dire que si veniu per l'AP7 a l'alçada de Cassà tambe hi ha obres i en plena autopista vigilen desde llocs insospitats que ningu passi de 80, aneu al lloro que la cosa esta chunga
per ampliar l'informacio us dire que si veniu per l'AP7 a l'alçada de Cassà tambe hi ha obres i en plena autopista vigilen desde llocs insospitats que ningu passi de 80, aneu al lloro que la cosa esta chunga
Erg Chebbi - Merzouga

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Gracies Ramon:James Bond ha escrit:Sagal ha escrit:Anant de Vic a Barna, molt dies hi ha el tripode al figaro que no el veus.
Aquestes fotos les esborraré en 48 hores![]()
Vsssssss
007
Gracies per ensenyar-nos com actuen aquesta gent, en comptes de prevenir a la multitud de trampes, sots, bonys, humitats i altres desperfectes d´aquesta autovia c17, es dediquen a la caça i captura del pobre incaut que sobrepassa la velocitat en 10 ? 20 ? Kms. per hora ?????
sort que s´amagen,( i aixó no fa reduir la velocitat, si no omplir el sarró ) potser els hi fa vergonya que s´els vegi.
Vergonyòs, de veritat.