Voleu provar una Ducati?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Voleu provar una Ducati?

Entrada Autor: Randy-650 » dt. feb. 17, 2009 10:46 am

Aquest dissabte i diumenge, 21 i 22 de febrer, Ducati Barcelona organitza el Imatge a Caldes de Montbui (Bcn).

En esta ocasión contaremos con la gama de Ducati casi al completo, con todos los estilos del catálogo 2009 presentes para que encuentres tu sitio en nuestra familia… Serán dos modelos de Monster 1100, dos Hypermotard, una 848, 1 Multistrada 1100, una GT 1000 y cindo Monster 696, una de ellas limitada.

La cita es en el Restaurante La Bota de Caldes (Caldes de Montbuí) y el horario será de 10 de la mañana a 17.30 h de la tarde.


Jo ja m'he apuntat, a les 15:00', i si tot va bé provaré aquesta:

Imatge

Trovareu tota la informació a la web de Ducati Barcelona.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
joanp55
Presentats
Entrades: 498
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: joanp55 » dt. feb. 17, 2009 1:12 pm

Jo també estic apuntat per dissabte. I probaré la Multi 1100.
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. feb. 17, 2009 4:22 pm

L´altre dia ja n´hi havien uns quants " provant " la carretera de Sant sebastià de Montmajor.....( suposo que extra-oficialment ) però es van trovar els del Rallye de la Llana....

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Voleu provar una Ducati?

Entrada Autor: Albert » dt. feb. 17, 2009 4:48 pm

Holaaaa,
Randy-650 ha escrit:Aquest dissabte i diumenge, 21 i 22 de febrer,
No t'hauras apuntat pas per diumenge 22, oi?


:roll: :roll: :roll:
Sort,

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. feb. 21, 2009 10:50 pm

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Em sembla que en la meva vida moteril MAI he anat amb una moto que acceleri tant i freni tant com la Hypermotard 1.100!!!! :shock:

IMPRESIONANT M'HE QUEDAT!!!! :wink:

No m'estranya que Ducati hagi esta la campiona del món de MotoGP.....
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dg. feb. 22, 2009 11:33 am

Randy-650 ha escrit: Em sembla que en la meva vida moteril MAI he anat amb una moto que acceleri tant i freni tant com la Hypermotard 1.100!!!! :shock:

IMPRESIONANT M'HE QUEDAT!!!! :wink:

No m'estranya que Ducati hagi esta la campiona del món de MotoGP.....
Has pogut tastar les meravelles del famós propulsor "desmodue", que té uns baixos que s'haurien d'anomenar "soterranis".
Pel que dius de l'acceleració, és cert que des de baix de tot fins potser 5-6mil rpm és demolidor, però justament per això no té l'estirada d'una RR.

Totalment d'acord amb el tema frenada. De fet, les pinces de la hyper S, em semblen totalment sobredimensionades i pasen a ser perilloses ja que no té ABS (he pogut provar la d'un amic alguna vegada).

Salut

Avatar de l’usuari
joanp55
Presentats
Entrades: 498
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: joanp55 » dg. feb. 22, 2009 12:19 pm

Doncs jo he probat la Multi 1100. Tot i que soc de can Ducati, perque tinc una ST3, el motor 1100 l'he trobat delicios. Te mes baixos que la meva tot i que son 107 cv contra 95. Segur que es per la cilindrada, 992 contra 1100. Els mandos amb la firma de la casa, que ja hi estic acostumat. I la posició de conducció es comodissima.
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS

Avatar de l’usuari
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dg. feb. 22, 2009 5:56 pm

Joanst3 ha escrit:Doncs jo he probat la Multi 1100. Tot i que soc de can Ducati, perque tinc una ST3, el motor 1100 l'he trobat delicios. Te mes baixos que la meva tot i que son 107 cv contra 95. Segur que es per la cilindrada, 992 contra 1100. Els mandos amb la firma de la casa, que ja hi estic acostumat. I la posició de conducció es comodissima.
Crec que la resposta més contundent en baixos de la multi 1100 respecte la teva no és tema de cilindrada. Estic gairebé segur que si proves la meva multi 1000 (que no 1100, ja que la meva és del 2003) també notaràs més plena la part baixa de les rpm ja que el motor de la multi es de dues vàlvules per cilindre (que a igualtat de cilindrada i de no. de cilindres sempre afavoreix l'entrega de parell a baixes rpm respecte una configuració de més vàlvules per cilindre que serà més efectiva a la part alta del contavoltes).
En canvi la teva st3 (ja ho diu el nom) porta culates de tres vàlvules per cilindre i és un motor constructivament diferent.

Però el més important: Et canviaries a la multi o prefereixes la st3?

Avatar de l’usuari
joanp55
Presentats
Entrades: 498
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: joanp55 » dg. feb. 22, 2009 10:17 pm

Es que estic enamorat de la ST3. Es molt polivalent. Tant serveix per fer una sortida racing de dissabte al mati, com pots fer un viatge amb o sense parella, i es igual de confortable. ARA be.......

La multi te una postura de conducció com mes natural i a una certa edat o segons quines complexions corporals, pot ser mes adient i mes comoda...........

ARA be...........el dia que em toqui canviar de moto, si Ducati no torna a fer una sport-touring com la ST3, el relleu mes natural seria una multi o la seva substituta...........

Si no canvio de marca, la multi o substituta pot ser una opció molt interessant. :wink:
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS

Respon

Torna a “General”