Algú em pot facilitar el contacte amb algun
portaveu o responsable d'alguna associació
de motoristes de Barcelona? (per saber
la seva opinió sobre la possibilitat que les
motos puguin utilitzar el carril-bus)
No en coneixo cap,pero em sembla company que aquesta es una batalla perduda abans de començar
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap. Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Home, jo t'aconsellaria que truquis al 010 i demanis per via pública o trànsit de l'ajuntament i facis la consulta de manera 'oficial', perquè si no te la jugues en base a l'opinió d'algú, i hi ha coses que no són opinables.
Boneeeees!!!!!
Si si, he llegit el teu missatge!!!!! jajajaja.
A veure, pots posar-te en contacte amb la gent de www.moterosenaccion.org. Envia un mail a la web. Si no obtens resposta, enviam un privat i em poso jo en contacte amb ells, vale??
V'sss a tots!!!
PD: uf, fa moooooolt q no em vellugo pels foros, pq entre estudis, feina, oposicions i entrenos vaig molt de cul!!!! Una abraçada a tots!! :!:
És un absurd que no deixin utilitzar el carril bus a les motos, dificilment els arribarien a molestar i obstruir el pas als busos. I moltes motos no molestarien als altres cotxes fent sss entre ells, estalviant molesties als cotxes, i perill per ells mateixos.
Coi! si ara deixen anar a les bicis de dos en dos amb el perill que comporta i molesties.. a veure si no deixaràn utilitzar a les motos el carrilbus. :evil: :evil:
Gràcies a tots per l'interès, especialment a la Laia.
Crec que aquest contacte que m'has passat ens
anirá bé.
(No hi ha cap secret. Resulta que CiU i el PP a l'ajuntament
de BCN demanen que les motos puguin circular pel carril-bus,
tot i que els taxistes s'hi oposen, i es tracta de conèixer
l'opinió dels motoristes)
Et deixo els dos correus de contacte de les persones responsables de les dues associacions que participen a les comisions del pla de seguretat vial per motoristes de la generalitat de Catalunya.