Aleshores estem estudiant i intentant saber si la gent mira realment o no tot sovint pel retrovisor, cosa molt important quan es circula en un grup tan nombrós com som ara nosaltres. :roll:
Mireu sovint o no pel retrovisor? :shock:
Moderador: Airald
Els cruilleros no haurien d´anar identificats, pq ni que sempre siguem els mateixos que ho fem.. la gracia de estar ben coordinats i informats es que en qualsevol moment qualsevol membre de la sortida excepte el road leader i el motoescombra...hauria d´estar disponible i disposat a fer-ho sense problemes.JOSEP973 ha escrit: els cruilleros haurien de identificar-se amb una armilla de color ( ¿ taronja ? )
Exacte. :mestreSteelman ha escrit:
Els cruilleros no haurien d´anar identificats, pq ni que sempre siguem els mateixos que ho fem.. la gracia de estar ben coordinats i informats es que en qualsevol moment qualsevol membre de la sortida excepte el road leader i el motoescombra...hauria d´estar disponible i disposat a fer-ho sense problemes.
Es que de fer-ho aixi fariem un efecte semblant als pelotons de ciclisme quant fan relleu.Randy-650 ha escrit:Exacte. :mestreSteelman ha escrit:
Els cruilleros no haurien d´anar identificats, pq ni que sempre siguem els mateixos que ho fem.. la gracia de estar ben coordinats i informats es que en qualsevol moment qualsevol membre de la sortida excepte el road leader i el motoescombra...hauria d´estar disponible i disposat a fer-ho sense problemes.
Exacte Santi, aixo es el que volia dir jo ;)Sagal ha escrit:La meva opinió és que cruiller pot ser que un dia o siguem tots, depenent de la ruta i de la quantitat de gent. Si el guia indica al segon que es quedi sigui qui sigui i aquest es queda fins que arribi el mallot groc, encara que tardi 1/2 no ens podem pas perdre, màxim el road leader veure que no te cap segon i s'haurà d'esperar ell.
No cal ni corre per adelantar si ets cruiller "PERQUÈ HO HEM DE SER-HO TOTS" si cal, ni cal patir el road leader sempre a de tenir algú al darrera i el moto escombra sempre algu al davant i aixi s'han acabat els problemes.
Si començem a ficar mallots pot ser un lio.
Això es tal com tindria de ser si tothom complís el mínim que es demana, com és que es llegeixin els consells i normes per les sortidesSagal ha escrit:No cal ni corre per adelantar si ets cruiller "PERQUÈ HO HEM DE SER-HO TOTS" si cal,
Jo estic amb tu, crec que anem molt bé d'aquesta manera i perquè un dia hi ha hagut un petit descuit no passa res. De la manera que ho fem tothom pot disfrutar del ritme que vol, tant sols tenir en compte que el cruiller ha d'esperar que el mallot groc li faigi senyes de que marxi ni ha prou.Sharky ha escrit:El sistema que utilitza mototurisme, tot i no ser perfecte, ens a anat molt bé fins ara, potser no cal fer un gra massa. Sempre poden sortir imprevistos, cal aprendre d'ells per rectificar si s'escau i endavant.....
Crec que portar un nombre tan elevat de motos de ruta i que ningú se senti malament, escollint el ritme que vol anar, que no es perdi ningú, ja te prou merit.
Salut.
Es que fins que s'ha arribat a aquest nivell han calgut moltes xerrades, proves, etc.Sagal ha escrit:De la manera que ho fem tothom pot disfrutar del ritme que vol, tant sols tenir en compte que el cruiller ha d'esperar que el mallot groc
A mi em sap greu quant veig per exemple l'Albert preocupat quant una cosa falla. Tranquil no passa res, no pot sortir tot perfecte, seria dolent.
Aixi ho feiem sempre a la muntanya. D'aquesta manera, anavem avançant poc a poc fins tornar a quedar devant del grup.Sagal ha escrit:La meva opinió és que cruiller pot ser que un dia o siguem tots, depenent de la ruta i de la quantitat de gent. Si el guia indica al segon que es quedi sigui qui sigui i aquest es queda fins que arribi el mallot groc, encara que tardi 1/2 no ens podem pas perdre, màxim el road leader veure que no te cap segon i s'haurà d'esperar ell.
No cal ni corre per adelantar si ets cruiller "PERQUÈ HO HEM DE SER-HO TOTS" si cal, ni cal patir el road leader sempre a de tenir algú al darrera i el moto escombra sempre algu al davant i aixi s'han acabat els problemes.
Així és molt efectiu i senzillJEPPY ha escrit:Aixi ho feiem sempre a la muntanya. D'aquesta manera, anavem avançant poc a poc fins tornar a quedar devant del grup.Sagal ha escrit:La meva opinió és que cruiller pot ser que un dia o siguem tots, depenent de la ruta i de la quantitat de gent. Si el guia indica al segon que es quedi sigui qui sigui i aquest es queda fins que arribi el mallot groc, encara que tardi 1/2 no ens podem pas perdre, màxim el road leader veure que no te cap segon i s'haurà d'esperar ell.