Moderador: Airald
Deus voler dir "scooter-turisme", no?Randy-650 ha escrit:Honda ha remodelat la seva SilverWing 400, una bona opció per fer mototurisme en estat pur :
PRECIÓS!!!!Randy-650 ha escrit:
Estic totalment d'acord amb tu, tot i que amb la meva petita Burgman no he fet viatges llargs, si que hi he anat de copi amb una de gran i la veritat és que és super comodíssima per viatjar (que potser no conduir), amb tot no deixa de ser una moto, no?Steelman ha escrit:Ei com us passeu!
Els megascooters son motos igual!!
Hi ha custom,trail,touers,nakeds,..scooters.
Hi ha bastants motoristeros que van amb Megascooter i no crec que sigui ni real ni adecuat aquest tipus de comentaris ;)
Jo sempre havia dit que la mega Burgman 650exe era un sofà amb rodes, i t'asseguro que per ciutat i radalies és més que excelent, i per rutes turistiques no més que fantastica. Els megascooters no deixen de ser motos cómodes i pràctiques.Alucinamaripili ha escrit:Doncs jo crec que en moto s'hi va muntat, i en un Scooter assegut, i és el que fa que la diferència entre una moto i un sofà amb rodes.
És la meva modesta opinió.
Motocicleta de bastidor obert generalment de roda petita, de cilindrada petita o mitjana i amb el motor i els òrgans de transmissió situats a l'interior d'un carenat que suporta el seient i una base per a posar-hi els peus.
Collons Steelman ! Això si que són arguments !!Steelman ha escrit:He buscat al diccionari Catala i la definició d´escúter...
Motocicleta de bastidor obert generalment de roda petita, de cilindrada petita o mitjana i amb el motor i els òrgans de transmissió situats a l'interior d'un carenat que suporta el seient i una base per a posar-hi els peus.
Segurament dius que un scooter no es una moto , per que no es pilota la majoria de les motocicletes, no pots tombar, no pots canviar de marxes, no pots...
Pero ..
En una Custom ...Tampoc no es pot tombar. Continua siguent una moto
LA FJR, DN01, Aprilia no se que.....tambe tenen canvis automatics/sequenciasl com les megascooters.....i continuen siguent motos.
Jo no em compraria mai un Scooter o Megascooter, pero aixo no treu que sigui un estil de moto, pero moto igualment.
Hi ha Nakeds,RR's,Custom,tourers,Trail,Trial,Enduro...i Escooters.
Per cert quin carnet es necessita per conduir un scooter de més de 125cc?
El de MOTO no?
;)
Estic d´acord amb tu Jordi, nosaltres vam tenir la Burgman 650 la cual em bingut moltes vegades amb ella, i la veritat que ens a anat molt be, hen fet viatges llars i comodissima, sensa problemas, ara estem mol contens amb la que tenim, pero avegades per ciutat la trobo a falta, i com diu Jordi qui sap si amb els anys, no la tenim com segona "moto" perque la 650 si se li pot di MOTO sa de provar per sapigue com va, al Randi lo que mes li agradava era la pantalla i els retovisors, oi que si Randi. :eyes :SaltantJordipm ha escrit:Jo sempre havia dit que la mega Burgman 650exe era un sofà amb rodes, i t'asseguro que per ciutat i radalies és més que excelent, i per rutes turistiques no més que fantastica. Els megascooters no deixen de ser motos cómodes i pràctiques.Alucinamaripili ha escrit:Doncs jo crec que en moto s'hi va muntat, i en un Scooter assegut, i és el que fa que la diferència entre una moto i un sofà amb rodes.
És la meva modesta opinió.
Bé, però ara no la cambio per la meva GS.Qui sap si amb els anys i torno? :roll:
Exacte, apart de la comoditat i la capacitat de càrrega. :Dagoca ha escrit:............ al Randi lo que mes li agradava era la pantalla i els retovisors, oi que si Randi. :eyes :Saltant