Hijpanitat i la recuperació d'en Sergi 3

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

Hijpanitat i la recuperació d'en Sergi 3

Entrada Autor: Hijpanitat » dj. març 05, 2009 10:13 pm

Com ja tothom n’està assabentat (o gairebé tothom) que tindrem en Sergi3 un temporadeta fora de combat per fer sortides en moto (suposem i esperem que per altres coses no estarà fora de combat) La Societat Cooperativa Internacional HIJPANITAT, reunida en sessió extraordinària va decidir per unanimitat (com sempre) fer un petit obsequi a en Sergi3.

Cada membre de la cooperativa ha decidit fer un aportació econòmica a nivell individual d’una petita quantitat d’euros. Es obvi que aquesta iniciativa resta oberta a tothom.

Qualsevol persona que hi vulgui col•laborar serà benvinguda. Només cal comunicar-ho per missatge privat a Hijpanitat, SCI .............

La entrega de la quantitat dinerària es podrà fer a la propera sortida de Mototurisme el dia 22 de març a l'Empordà. Si algú no pot venir i hi vol col•laborar només caldrà que delegui en algú que hi estigui apuntat.

En principi hem pensat aportar al voltant d'uns 10 €.

L’entrega d’aquest obsequi tindrà lloc aquest dissabte dia 7 a la tarda, lògicament al domicili d’en Sergi i l’Esther (no es fa públic per motius de seguretat) Si algú hi vol venir que es posi en contacte amb l'element Hijpanitat.

Com a nota informativa us indiquem que tenim “Aires de neu de Toses”, “Aires del Pirineus”, “Aires de Tramuntana”, “Aires de Boires”, i el genuí “Aires de Cordes”, també conegut com “AMF” o “Aires de Marxa Fina”

Sempre al millor preu pels companys de Mototurisme.cat
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

ArdnaS
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: ArdnaS » dj. març 05, 2009 10:35 pm

En primer lloc, si, estic d'acord amb l'iniciativa d'Hijpanitat, però la meva pregunta és, amb els 10 €, què se l'hi comprarà, una moto??? Peró si jo la vaig veure força bé, només tenia una petita rascada!!!!

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. març 05, 2009 10:38 pm

Hijpanitat, us he enviat dos privats.

Un per quedar per dissabte i l'altre per apuntar-me a la llista.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

ArdnaS
Presentats

Entrada Autor: ArdnaS » dj. març 05, 2009 10:45 pm

Ramon, tens tota la raó, els que hi estiguem interessats, només caldria enviar un privat dient si col.laboren i si hi volen anar, més que res per no saturar el correu d'Hijpanitat, que ja sabem tots que està molt enfeinada!!!!

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dv. març 06, 2009 10:16 am

He pensat amb en detall per en Sergi .... Sembla que té força temps per aprendre :wink:

Té 9 peces per costat, 101 per cara y 1.200 «quadradets» de colors en total.

[youtube][/youtube]

Sergi, si ho montes be, et convido a unes birres :twisted: :twisted: ... eps a qualsevol del fòrum també
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. març 06, 2009 1:12 pm

Em sembla collonut, jo m'apunto a dissabte i a posar fins i tot els calçotets, però a la sortida no podrem venir per força major (els nostres xurrumbels). :wink:

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » ds. març 07, 2009 7:59 am

A mi ja podeu comptar per fer el detall, dissabte l'unic que us demano és doneu-li molt records meus, però penso que ja sereu prous..
Si realment li doneu la bola desfeta, vaja putada..... estic segur que ja fara la marato de Barcelona i encara no tindra la bola acabada. :lol: :lol: :lol:
ImatgeImatge

ArdnaS
Presentats

Entrada Autor: ArdnaS » ds. març 07, 2009 8:53 am

Mireu el que fa la gent, eh Sergi? per a guanyar uns quants calerons....

"Detenido un hombre en El Prat con una pierna escayolada con cocaína

Los investigadores sospechan que el individuo se provocó una fractura de tibia y peroné para poder pasar los controles policiales"

la notícia a la Vanguardia

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. març 07, 2009 10:39 am

Es que ara t'enguixen amb qualsevol cosa, ja no és el que era.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. març 07, 2009 2:30 pm

Doneu-li forçes ànims al Sergi i a l'Esther de part de tots nosaltres. :jump

Ficareu alguna foto de la visita, oi? :castell
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dg. març 08, 2009 12:55 am

Randy-650 ha escrit:Doneu-li forçes ànims al Sergi i a l'Esther de part de tots nosaltres. :jump

Ficareu alguna foto de la visita, oi? :castell
Això en Sergi :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dg. març 08, 2009 12:29 pm

ja ens veurem a la sortida de l'empordà 8)
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. març 08, 2009 1:06 pm

Bé, ja se'ls hi ha entregat a en Sergi i a l'Esther el regal. Com heu pogut comprovar no ha estat un cub per passar l'estona, sinó un magnific ordinador portàtil que permetrà a en Sergi esta connectat al fòrum les hores que calgui i des d'on calgui.

Ell mateix ja l'ha estrenat posant les fotos del moment de l'entrega aquí :

foros/viewtopic.php?t=5417

Per tothom que ha dit que hi vol col·laborar, i els que no ho han dit però ho voldran fer, a la propera sortida del dia 22 passarem comtes.

Si no s'arriba a la quantitat de gent necessària per a l'import total del ordinador, alguns membres d'hijpanitat ens farem càrrec del import que falti.

Amb això que quedi clar que tot es fa de manera voluntària. Qui hi vulgui col·laborar ho pet fer, i el que no, no passa res.

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. març 09, 2009 2:22 am

Holaaaa,

Com sempre, m’assabento de la majoria de les coses importats quan ja han passat!!!!

Jo volia venir amb vosaltres a visitar-lo, però no puc ser a tot arreu. Gràcies a tots per la idea i per la execució, segur que vareu cuidar be al Sergi i que el vareu molestar mes del compte.

:roll: :roll: :roll:
Sort,

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. març 09, 2009 8:07 pm

El meu avi sempre en deia que a la vida , si res més no, s'ha de venir a fer nossa, per que no fer res de res es fotut. :roll:

Salut.
Salut i kilómetres

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. març 09, 2009 8:52 pm

Carai, tu, quin regaloot.

Jo ja els vaig avisar que no feia falta, que estaves molt animat, que es guardessin els diners, que el necessitarien per tabac i altres necessitats, però ells res ni cas. Tot i aixì s'han reprimit una mica, ja que volien regalar un VStorm, altra vegada! total per un intermitent i unes rascades.. Han decidit que esperarien a la propera visita per acumular una mica mès, si és que...

P.D.: Ja m'haguès agradat venir-hi, però ens varem enterar tard a mès de tenir plans fets. Ostres tu, unes vacancetes, dies de relax, i excuses.., quin morro que tens. :wink:

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dl. març 09, 2009 9:13 pm

Vendetta ha escrit:Ostres tu, unes vacancetes, dies de relax, i excuses.., quin morro que tens. :wink:
Pensa que quan estigui recuperat agafare vacances de veritat
Ara nomes relax i excuses per no fotre ni cop :wink:

:cerv

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. març 09, 2009 10:42 pm

sergi3 ha escrit:
Vendetta ha escrit:Ostres tu, unes vacancetes, dies de relax, i excuses.., quin morro que tens. :wink:
Pensa que quan estigui recuperat agafare vacances de veritat
Ara nomes relax i excuses per no fotre ni cop :wink:

:cerv
No ho dubto, pas, temps per a rumiar on anar temps per a consultar-ho amb el nou portatil, per a fer reserves anticipades, per cert, de segur que et sobra temps, ja ens pots anar ajudant a planificar les nostres i d'algú mes, és més que res pq estiguis entretingut 8)

No soc gaire exigent amb les vacances, amb una barraqueta ja en tinc prou, però no en trobo. He vist aquestes, tu saps per on paren?

Imatge

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dt. març 10, 2009 2:51 pm

ara mateix jo hi soc en una d'elles. Estan aqui, al costat de casa meva :b9 :b9 :b9

Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

Entrada Autor: Hijpanitat » ds. març 14, 2009 5:09 pm

Hem rebut diversos correus per la col·laboració amb el detall per en Sergi3 /i l'Ester).

Gràcies a tots per les vostres paraules i més encara per l'oferiment de colo·laboració financera amb aquesta causa.

No podem respondre el missatge d'un en un per que tenim mollta feina: que si sóc de ruta, que si el teclat no funciona, que si he de fer pastissos, que si és l'aniversari del nano. Com veieu son sempre motius de pes. Per tot això donem la resposta en general.

Si companys, si, encara podeu ajudar, la recol·lecta final es farà el proper diumenge 22 (sortida mensual), després del brindis amb cava i aprofitant els moments d'eufòria general.

És curiós comprovar que per fer buidatge sempre hi ha gent, i com a l'hora de pencar una mica , tots els cooperativistes estem molt enfeinats

Només resta dir-vos dues coses:

1) Si sobren cèntims es donaran al "moderadors-controladors-policies" d'aquest fòrum per que facin bon us.

2) Nosaltres només venem aire.

Tot desitjant-vos una feliç primavera plena de rutes i de bons àpats; aprofitem la present per recordar-vos que queden més dies que llangonises, però que ruta no feta, és ruta perduda.

Vinga, ja podeu sortir en moto massivament, tot omplint de rutes aquest gran fòrum
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

Respon

Torna a “General”