Visca el respecte que tenen alguns mossos
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Quan sigui gran vull ser mosso :twisted:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
pero algu sap on estaven aquests mossos? si estaven al bar, mal fet.
si havia aparcament aprop,mal fet.
ara,si estaven ajudant a algu en problemes,que aparquin.
si era el unic lloc on aparcar i tenien un servei urgent,que aparquin.
sabeu que podeu posar denuncia voluntaria? agafant la matricula i nº de vehicle es pot denunciar tant a mossos com a la local.
ells tenen un registre dels serveis que estan fent. una altra cosa es que potser no serveix de res perque la generalitat no es pagara a si mateixa,no? o si?
sabeu que podeu posar denuncia voluntaria? agafant la matricula i nº de vehicle es pot denunciar tant a mossos com a la local.
ells tenen un registre dels serveis que estan fent. una altra cosa es que potser no serveix de res perque la generalitat no es pagara a si mateixa,no? o si?
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Vendetta
- Presentats
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Totalment d'acord :bowAlex ha escrit:pero algu sap on estaven aquests mossos? si estaven al bar, mal fet.
Vssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Tan ben aparcadet entre les línees per posar-hi les motos penseu que podia estar fent un servei urgent!!! Sembla que aneu una mica de massa bona fe tots plegats!!!!
:evil: :evil: :evil:
Tan ben aparcadet entre les línees per posar-hi les motos penseu que podia estar fent un servei urgent!!! Sembla que aneu una mica de massa bona fe tots plegats!!!!
Aquesta mena de denuncies si no son absolutament anònimes potser no me’n acabo de refiar, la revenja podria ser espectacular!!!Alex ha escrit: ...sabeu que podeu posar denuncia voluntària? agafant la matricula i nº de vehicle es pot denunciar tant a mossos com a la local.
Albert l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 13, 2009 11:56 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Sort,
- Alex
- Presentats
- Contacta:
Albert ha escrit:Holaaaa,
Tan ben aparcadet entre les línees per posar-hi les motos penseu que podia estar fent un servei urgent!!! Sembla que baixeu d’Arbeca tots plegats!!!!
Aquesta mena de denuncies si no son absolutament anònimes potser no me’n acabo de refiar, la revenja podria ser espectacular!!!Alex ha escrit: ...sabeu que podeu posar denuncia voluntària? agafant la matricula i nº de vehicle es pot denunciar tant a mossos com a la local.
no coment :evil:
PD: espero que lo d'arbeca sigui una frase popular de terres tarragonines :?
- Vendetta
- Presentats
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Lo de Arbeca: millor ho deixem, que te connotacions.......pixapinaires????Albert ha escrit:Holaaaa,
Tan ben aparcadet entre les línees per posar-hi les motos penseu que podia estar fent un servei urgent!!! Sembla que baixeu d’Arbeca tots plegats!!!!
En quant, a si no son anonimes: Totalment d`acord amb tu,
la rebenja pot ser de c*ll*ns!!!!!
A mi, m`agrade fer fotos de aquestes, hi ja tinc:
- Municipal parlant pel movil mentres condueix, no ere cap servei urgent,
doncs tenen radio.
-Mossos, parking del Caprabo de Tarrega, hora punta,
una i deu del migdia (si fa no fa ), estacionen al lloc dels minusvalits,
salten del cotxe, depressa i corrents..........
Penses: Ai Deu meu, que haura passat algo greu............
............
..........
.......
.......
.........
........
.........
Entres al Caprabo, hi et trobes, amb alló tan greu, que els espenyia,
a transgredir, les minimes normes de convivencia...........
Tenien presa per comprar el pa !!!!!!!!! :oops: :oops: :oops:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- BARON ROJO
- Presentats
- Entrades: 76
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 3:42 pm
- Ubicació: LLEIDA
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
J@N LINCE ha escrit:
A mi, m`agrade fer fotos de aquestes, hi ja tinc:
- Municipal parlant pel movil mentres condueix, no ere cap servei urgent,
doncs tenen radio.
-Mossos, parking del Caprabo de Tarrega, hora punta,
una i deu del migdia (si fa no fa ), estacionen al lloc dels minusvalits,
salten del cotxe, depressa i corrents..........
Penses: Ai Deu meu, que haura passat algo greu............
............
..........
.......
.......
.........
........
.........
Entres al Caprabo, hi et trobes, amb alló tan greu, que els espenyia,
a transgredir, les minimes normes de convivencia...........
Tenien presa per comprar el pa !!!!!!!!! :oops: :oops: :oops:
Posa-les per aquí, home.
- Albert
- Presentats
Holaaaa,
Perdoneu si aquesta frase ha pogut molestar a algú, en cap moment hi havia intenció de fer-ho.
:( :( :(
Alex ha escrit:
PD: espero que lo d'arbeca sigui una frase popular de terres tarragonines :?
Vendetta ha escrit: No sè a què bè l'expressiò.
Efectivament no he tingut en compte que es una frase potser massa local. Aclarir que no es despectiva respecte de les persones que viuen o han nascut a Arbeca, que no hi tinc ni he tingut mai res en contra d’ells i que per evitar ferir susceptibilitats ja ho he canviat.J@N LINCE ha escrit: Lo de Arbeca: millor ho deixem, que te connotacions.......pixapinaires????
Perdoneu si aquesta frase ha pogut molestar a algú, en cap moment hi havia intenció de fer-ho.
Sort,
- J@N LINCE
- Presentats
Amic Albert,Albert ha escrit:Holaaaa,
Alex ha escrit:
PD: espero que lo d'arbeca sigui una frase popular de terres tarragonines :?Vendetta ha escrit: No sè a què bè l'expressiò.Efectivament no he tingut en compte que es una frase potser massa local. Aclarir que no es despectiva respecte de les persones que viuen o han nascut a Arbeca, que no hi tinc ni he tingut mai res en contra d’ells i que per evitar ferir susceptibilitats ja ho he canviat.J@N LINCE ha escrit: Lo de Arbeca: millor ho deixem, que te connotacions.......pixapinaires????
no cal ser tan fi,
ni filar tan prim,
que si al de Arbeca li pica,
també al "pixapins".

- J@N LINCE
- Presentats
- Alex
- Presentats
- Contacta:
OSTRAS!!!
em sap greu per alguns que es pensen que vivim en una inquisicio o dictadura, l'epoca medieval si mal no recordo es considera acabada al 1492 amb el descobriment d'america.
PD: soc ruc per obrir aquest tipus de post,perque ja se abans d'obrir els comentaris d'alguns,pero....
em sap greu per alguns que es pensen que vivim en una inquisicio o dictadura, l'epoca medieval si mal no recordo es considera acabada al 1492 amb el descobriment d'america.
PD: soc ruc per obrir aquest tipus de post,perque ja se abans d'obrir els comentaris d'alguns,pero....
- Albert
- Presentats
Holaaaa,
Jo també ho pensava això, però es pot dir que les meves experiències amb les autoritats no han estat mai gens satisfactòries, tot i que de reconèixer que amb els mossos encara no en tinc cap, ni bona ni dolenta.
Sé positivament que generalitzar no es una bona interpretació de la realitat que ens envolta, però vulguem o no, tots ho fem. Quan es parla de funcionaris, de Trànsit, de politics, de bancs i banquers, d’advocats i procuradors (al infern de dos en dos), de metges, i de tantes altres professions, totes elles amb diferents nivells de corporativisme en funció del poder econòmic o executiu que puguin acumular. I que tot això no vol dir, de cap manera, que tots siguin iguals, ni de dolents, ni de bons. A tot arreu hi pots trobar de tot.
No entraré en detalls de les meves males experiències, no es el moment ni el lloc, però voldria que entenguis que quan un gos et mossega, el mes normal es que els hi agafis por, i m’és igual si et mossega per que t’estaves quiet o per que et bellugaves, la única realitat es que t’han mossegat i et cou.
Holaaaa,Alex ha escrit:OSTRAS!!!
Jo també ho pensava això, però es pot dir que les meves experiències amb les autoritats no han estat mai gens satisfactòries, tot i que de reconèixer que amb els mossos encara no en tinc cap, ni bona ni dolenta.
Sé positivament que generalitzar no es una bona interpretació de la realitat que ens envolta, però vulguem o no, tots ho fem. Quan es parla de funcionaris, de Trànsit, de politics, de bancs i banquers, d’advocats i procuradors (al infern de dos en dos), de metges, i de tantes altres professions, totes elles amb diferents nivells de corporativisme en funció del poder econòmic o executiu que puguin acumular. I que tot això no vol dir, de cap manera, que tots siguin iguals, ni de dolents, ni de bons. A tot arreu hi pots trobar de tot.
No entraré en detalls de les meves males experiències, no es el moment ni el lloc, però voldria que entenguis que quan un gos et mossega, el mes normal es que els hi agafis por, i m’és igual si et mossega per que t’estaves quiet o per que et bellugaves, la única realitat es que t’han mossegat i et cou.
Sort,
- J@N LINCE
- Presentats
Alex, no entenc el teu comentari, de veritat.Albert ha escrit:Holaaaa,
Holaaaa,Alex ha escrit:OSTRAS!!!
Ara, si es referit, oilar al de l`Albert.
Puntualitzar, que el meu comentari, no es una generalitzaciò,
he explicat dos fets concrets, hi no tinc res en contra dels mossos,
en general, tinc fami, amics, dintre dels mossos.
Pero es pot entendre que els de Trafic, en un foro de motos,
no facin gaire gracia.
Hi referent a les fotos, un quant es dedique a possar multes,
entre d`altres coses, a de predicar amb l`eixemple. I no al reves.

-
- Presentats
- Entrades: 138
- Membre des de: dt. gen. 08, 2008 1:27 pm
- Ubicació: Girona