Multa injusta
Moderador: Airald
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Multa injusta
Ahir vaig anar a Correus a recollir una carta certificada i en obrir-la vaig veure que es tractava d'una notificació de providència d'apremi per un deute d'una sanció del Servei Català del Trànsit.
Avui he estat indagant via internet i via telèfon i he descobert que la sanció fa referència a uns fets ocorreguts el dissabte 6 d'octubre del 2007 a les 21:00 h al km 673 de la N-II. La denúncia és per conducció negligent en no respectar un "ceda el paso" i seguir circulant en ziga-zaga. Se'm va intentar notificar el 26 i el 27 de febrer del 2008 i un altre cop a l'agost del 2008 i es va publicar al DOGC núm. 5157 - 20/06/2008.
A partir d'aquí, he mirat a la web www.sergibuda.cat i resulta que el dia 6/10/07 jo estava a Pina de Ebro (a la concentra Perros del Ebro) i el Km 673 de l'N-II correspon a un indret del Maresme. És a dir que existeix una confusió perquè jo no vaig poder ser l'infractor.
He parlat amb el RACC i em diuen que la sanció, en no haver-se recorregut en el seu moment, ja és ferma i que comporta perdre quatre punts del carnet.
Algú sap què puc fer?
Avui he estat indagant via internet i via telèfon i he descobert que la sanció fa referència a uns fets ocorreguts el dissabte 6 d'octubre del 2007 a les 21:00 h al km 673 de la N-II. La denúncia és per conducció negligent en no respectar un "ceda el paso" i seguir circulant en ziga-zaga. Se'm va intentar notificar el 26 i el 27 de febrer del 2008 i un altre cop a l'agost del 2008 i es va publicar al DOGC núm. 5157 - 20/06/2008.
A partir d'aquí, he mirat a la web www.sergibuda.cat i resulta que el dia 6/10/07 jo estava a Pina de Ebro (a la concentra Perros del Ebro) i el Km 673 de l'N-II correspon a un indret del Maresme. És a dir que existeix una confusió perquè jo no vaig poder ser l'infractor.
He parlat amb el RACC i em diuen que la sanció, en no haver-se recorregut en el seu moment, ja és ferma i que comporta perdre quatre punts del carnet.
Algú sap què puc fer?
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Sergibuda
- Presentats
- Contacta:
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
1) MIRA EL TEMA DE LES NOTIFICACIONS, ÉS ESTRANY QUE A LA TERCERA SI.Alex ha escrit:i fins ara no te l'han notificat??? ara si, pero abans no t'havien trobat???
has cambiat d'adreça???? tot i aixi,coincideix matricula amb marca i model ???
que no pots recorrer??????????? doncs al contencios!!!!
2) Has de buscar un defecte de forma per evitat (26 i el 27 de febrer del 2008), notificat amb un dia de diferència?
3) Crec que si "perds" una mica el temps, pots acabar guanyat el tema.
4) Normalment les certificacions de correus les rebes sense problema?
5) Si et podem ajudar en quelcom més, .... aquí tens els companys del fòrum
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Sergibuda
- Presentats
- Contacta:
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
SERGI, EN AQUEST CAS, TENS UN PROBLEMA, HAURIES DE CANVIAR L'ADREÇA I POSAR LA CORRECTA, sempre que això sigui possible, per evitar en el futur problemes d'aquests tipus
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- Sergibuda
- Presentats
- Contacta:
Bé, el cas és que m'ho he estat mirant i havia comés una errada i aquell dia sí que estava on diuen i sí que vaig tallar el trànsit encapçalant la ruta que es feia al Memorial por los Moteros Caídos, així que sóc culpable i he de pagar.
Una altra cosa és la total indefensió si realment no hagués estat jo.
Merci a tots per l'ajuda.
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Lo de la multa es un pal, hi ho sento molt.Sergibuda ha escrit:
Pero: Si no haguessis sigut tu????
Dic jo, que haguessin multat a un altre, no???
P.D: Es per fer una mica de conya, no t`enfadis!!!!
Lo dit: La sanció, una p*t*d*. :twisted:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Fa poc ens va arribar un requeriment d'identificar al conductor d'un dels cotxes de l'empresa, concretament el del meu soci, per una infracció comesa a la N-II, a l'alçada de Guadalajara !!!!
Fetes les conyes de rigor i tal... no hi ha estat mai a Guada, per no res, i per recórrer ja veurem com ho fem, de moment volíem demostrar via pas pel Teletac d'Autema, que hi ha càmera que enregistra la imatge de pas, que 2 hores abans estava al peatge de les Fonts, i que per tant la sanció és arrònia.
Com no podia ser d'una altra manera Autema es reconeix incapaç de buscar una imatge i lliurarla...
En fí, ja veurem com acava la cosa, de moment Autema s'està rifant un puro dels guapos, per temes de protecció de dades...
Afegiré també, fa uns anys va arribar una multa d'estacionament de l'Ajuntament de Barna, del cotxe del meu pare, un dissabte a l'avda. maria cristina, a Montjuic... raríssim, vaig trucar, els vaig explicar que era un senyor gran que mai mai agafava el cotxe per anar a Barcelona, de feia més de 10 anys, i molt menys un dissabte al recinte firal, que havia de ser necessàriament un error, que si us plau comprobessin correspondència de model i color de cotxe amb la matrícula (jo no tenia aquesta informacó a la multa).... una setmana després rebia una carta informant que arxivaven el procediment i que disculpéssim les molèsties :shock:
Fetes les conyes de rigor i tal... no hi ha estat mai a Guada, per no res, i per recórrer ja veurem com ho fem, de moment volíem demostrar via pas pel Teletac d'Autema, que hi ha càmera que enregistra la imatge de pas, que 2 hores abans estava al peatge de les Fonts, i que per tant la sanció és arrònia.
Com no podia ser d'una altra manera Autema es reconeix incapaç de buscar una imatge i lliurarla...
En fí, ja veurem com acava la cosa, de moment Autema s'està rifant un puro dels guapos, per temes de protecció de dades...
Afegiré també, fa uns anys va arribar una multa d'estacionament de l'Ajuntament de Barna, del cotxe del meu pare, un dissabte a l'avda. maria cristina, a Montjuic... raríssim, vaig trucar, els vaig explicar que era un senyor gran que mai mai agafava el cotxe per anar a Barcelona, de feia més de 10 anys, i molt menys un dissabte al recinte firal, que havia de ser necessàriament un error, que si us plau comprobessin correspondència de model i color de cotxe amb la matrícula (jo no tenia aquesta informacó a la multa).... una setmana després rebia una carta informant que arxivaven el procediment i que disculpéssim les molèsties :shock:
-----------
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana