Be acabem de tornar del nou circuit de castelloli i la veritat hem tornat una mica decevuts de la organitzacio.
Us explico,arrivem aviadet per si de cas,lo primer que ens diuen a la porta d'entrada del circuit es que no podem entrar amb les motos i que les hem de deixar fora....FORA.... i fora vol dir a la carretera que passa per devant del circuit o sigui al ARCEN perdoneu pero ara no hem surt la paraula en catala.
Finalment entrem al circuit a peu,veiem que es enorme tipo montmelo i desolat tipo calafat,pero guapo per fer-hi unes tandes.
Veig un garito de l'organitzacio i els hi pregunto que haig de fer per entrar amb la moto ,hem miren com si fos de saturn,els hi dic que si haig de venir en cotxe,hem diuen que els cotxes estan acreditats.
ACREDITATS TOTS,TOTS impossible i cap moto acreditada i que mes.
Marxem i cuan passo per la porta del circuit hem paren i hem diuen que entri que ara si deixen entrar les motos......bravo per la organitzacio.
circuit de castelloli
Moderador: Airald
- Josep33
- Presentats
- Entrades: 75
- Membre des de: ds. feb. 21, 2009 6:16 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- Jordipm
- Presentats
- Entrades: 268
- Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
- Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia