a lA2 en contra direccio (jo m´el vaig trobar de cara)
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
a lA2 en contra direccio (jo m´el vaig trobar de cara)
mireu aquest video
http://www.3cat24.cat/video/1082019
Es un ford fiesta vermell que va en contra direccio per l´A2
El dijous passat vaig anar a Manresa a canviar les rodes i vaig trobar-mel de cara.
Vaig parar a la benzinera dels brucs per que l´Albert m'estava trucant...i li vaig comentar i el tio va parar alla a fer benzina. AL moment per l´A2 tot eran mossos amunt i avall buscant-lo!
j
http://www.3cat24.cat/video/1082019
Es un ford fiesta vermell que va en contra direccio per l´A2
El dijous passat vaig anar a Manresa a canviar les rodes i vaig trobar-mel de cara.
Vaig parar a la benzinera dels brucs per que l´Albert m'estava trucant...i li vaig comentar i el tio va parar alla a fer benzina. AL moment per l´A2 tot eran mossos amunt i avall buscant-lo!
j
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Tinc entès que es un home de 78 anys i li han caigut 8 mesosRandy-650 ha escrit:Ara ho sentia a les noticies. :x
I diuen que sols l'han tret el carnet 2 anys i noséquant de multa. :shock:
Tenia que passar una desgràcia perquè anés a la pressó????? :evil:
http://www.lavanguardia.es/sucesos/noti ... aria-.html
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Per sort no ha passat res.
A mi només m'ha passat un cop ja fa molts anys en una carretera local, anavem tranquilament i de cop de la corba del davant surt un tiu per el nostre carril, per sort vaig reaccionar be, posot l'intermitent, paso al carril esquerra com si l'adalantes i el cotxe del darrera també va fer el mateix. Jo no sé si era una persona gran, si anava torrat o si li agradava jugar amb la vida dels altres, la questió és que no va passar res, per sort. :?
salut.
Per sort no ha passat res.
A mi només m'ha passat un cop ja fa molts anys en una carretera local, anavem tranquilament i de cop de la corba del davant surt un tiu per el nostre carril, per sort vaig reaccionar be, posot l'intermitent, paso al carril esquerra com si l'adalantes i el cotxe del darrera també va fer el mateix. Jo no sé si era una persona gran, si anava torrat o si li agradava jugar amb la vida dels altres, la questió és que no va passar res, per sort. :?
salut.
Salut i kilómetres
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
De fet a la presó no hi hanirà, però vols dir Randy que aquest home te que anar-hi? Em sembla que retiran-li el carnet de per vida ja n'hi ha prou. No és cap penjat, ni fa curses. Aquest tio ni se n'enterat del que feia. Que és un perill està clar, però a la seua edat no sabem el que farem. Ha certa edat millor deixar els vehicles aparcats. Penso jo.
:roll:
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Jo en conec un parell de més de 75 anys i fan por quan condueixen. Es pensen que tenen preferència a tot arreu. Clar, com que són grans.... :evil:Joan XT ha escrit: El servei catala de transit estudia endurir les condicions per poder renovar el carnet de conduir a les persones de mes 75 anys.

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Els que haurien de anar a la presso son els que li han fet,JoanF ha escrit:De fet a la presó no hi hanirà, però vols dir Randy que aquest home te que anar-hi? Em sembla que retiran-li el carnet de per vida ja n'hi ha prou. No és cap penjat, ni fa curses. Aquest tio ni se n'enterat del que feia. Que és un perill està clar, però a la seua edat no sabem el que farem. Ha certa edat millor deixar els vehicles aparcats. Penso jo.
el certificat medic, conforme aquest senyor potportar cotxe.
Van fer unreportatge de camera oculta a la tele, hi per tal de cobrar,
els 50€ tel feien diguessis el que diguessis:
Gent que tenia la vista fatal, que es feien els sonats,
i venga certificats positius........
Ara, espero que tots no siguin així, o si?????
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
100/100 d'acort amb tu.J@N LINCE ha escrit:Els que haurien de anar a la presso son els que li han fet,JoanF ha escrit:De fet a la presó no hi hanirà, però vols dir Randy que aquest home te que anar-hi? Em sembla que retiran-li el carnet de per vida ja n'hi ha prou. No és cap penjat, ni fa curses. Aquest tio ni se n'enterat del que feia. Que és un perill està clar, però a la seua edat no sabem el que farem. Ha certa edat millor deixar els vehicles aparcats. Penso jo.
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
Estic d'acord amb alguns de vosaltres quan dieu que a aquest home se l'hi hauria de retirar el carnet de per vida, a aquesta edat, és millor que no utilitzi el vehicle, tot és qüestió de les facultats reals de cada individu, però encara n'hi ha que (segons ells) per precaució van a poc a poc i el que fan a vegades és crear situacions més perilloses encara.
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Totalment d´acord, jo ho estic patint amb el meu pare, ara fa un any va donar tres voltes de campana, "per què li venia el sol de cara", ell no es va fer res de miracle, el cotxe a la xatarra, i al cap de sis mesos tenia renovat el carnet :shock: :shock: , només espero que la propera vegada que em truquin no sigui per dir-me que ha fet mal a algú, els únics que l´hi poden retirar el carnet no ho fan......J@N LINCE ha escrit:Els que haurien de anar a la presso son els que li han fet,JoanF ha escrit:De fet a la presó no hi hanirà, però vols dir Randy que aquest home te que anar-hi? Em sembla que retiran-li el carnet de per vida ja n'hi ha prou. No és cap penjat, ni fa curses. Aquest tio ni se n'enterat del que feia. Que és un perill està clar, però a la seua edat no sabem el que farem. Ha certa edat millor deixar els vehicles aparcats. Penso jo.

-
- Presentats
- Entrades: 138
- Membre des de: dt. gen. 08, 2008 1:27 pm
- Ubicació: Girona
No és questió de ser gran...es questió de ser burro!
Si no ho veus clar pel teu cap, doncs no es condueix!
Aniré amb cotxe i moto fins que vegi que no hi rasco gaire...i ho deixaré, de manera immediata.
De totes maneres n´hi ha de ben joves que fan por. El que sap conduïr, en sap i el que no en sap, per més quilòmetres que faci, no en sabrà mai.
Això es porta als gens.
No per tenir carnet vulgui dir que un és bon conductor. Tan sols que té permis per circular...legalment.
Si no ho veus clar pel teu cap, doncs no es condueix!
Aniré amb cotxe i moto fins que vegi que no hi rasco gaire...i ho deixaré, de manera immediata.
De totes maneres n´hi ha de ben joves que fan por. El que sap conduïr, en sap i el que no en sap, per més quilòmetres que faci, no en sabrà mai.
Això es porta als gens.
No per tenir carnet vulgui dir que un és bon conductor. Tan sols que té permis per circular...legalment.
Sempre amb moto
- NouSetTres
- Presentats
- Entrades: 496
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
- Contacta:
Real como la vida misma... Un 10 Sandra!!!! 8)Ardnas ha escrit:Estic d'acord amb alguns de vosaltres quan dieu que a aquest home se l'hi hauria de retirar el carnet de per vida, a aquesta edat, és millor que no utilitzi el vehicle, tot és qüestió de les facultats reals de cada individu, però encara n'hi ha que (segons ells) per precaució van a poc a poc i el que fan a vegades és crear situacions més perilloses encara.
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!