A Gral. Mitre tocant Pça. Lesseps sempre n'hi ha a la porta, hi ha un concessionari. Realment són guapes, però de veure, com diu en Bond....és per anar a passejar i sense pressa. http://talleres.soymotero.net/royal-bikes
És una reliquia, encara que actualitzada, amb 27 cavalls la de 500 cc, i feta a India. Els recanvis? Questió d´esperar, em sembla.
Hi ha una versió de 350 cc...
Rés d´anar amb la parella!
El problema és que no és la mateixa moto la que es ven a l'India que la que es ven aquí i després no es pot homologar o has de començar a canviar-li tantes peces que no val la pena. Bé, això és el que jo he sentit.
exacte, ja fa temps que em vaig mirar el tema, perquè em feia gràcia, i a la propia web de l'importador explica que hi ha gent que se les fa venir de la india i són models diferents, no poden passar la ITV de cap manera.
mmm... em temptava molt la cosa... finalment vaig deixar estar la moto aquesta i vaig optar per mancomunar amb un colega un escarabat del 1967..
aquí podeu veure la fabrica, atenció al minut 0.32 com pinten el dipòsit a ma alçada el ribet daurat que queda perfecte, vamos la mateixa traça que jo :roll: