Varadero: Primeres impressions ( i segones)

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Varadero: Primeres impressions ( i segones)

Entrada Autor: Steelman » dg. feb. 25, 2007 11:03 pm

Holes us explico les primeres sensacions que hem tingut al fer km's amb la Varadero.

Primer que tot al pujar la sensacio es una mica estranya acostumat a les deauvilles.

Del motor no us en dire gaire cosa fins que no hagi passat el rodatge pero el que he pogut catar d´ell apunta molt i molt bé ;)

La resta m´encanta.
El carenat es molt envolvent i vaig mes ben protegit que amb la deauville.
Durant el dia ha plogut i nomes m´he mullat (una mica) quant he passat per que si ;) per dins de dos tolls bastants grans.
I a la nit quant tornavem anavem nomes amb texans i no me hem tingut fred ja que anavem resguardats per el carenat.

El seient es bastant més dur que a la Deauville i es molt ampli, tinc molt de lloc per moure'm jo i per moures la natalia. A vegades sembla que no hi sigui de tan lluny que podem estar l´un de l´altre.

El motor, el poc que he vist es que es molt elastic des de 2000rpm tira molt progressivament i amb un no res si no mires el velocimetre ja vas a la velocitat de foto.

La pantalla esta molt be. Em va costar una mica acostumarm-hi pero en les dues posicions vas molt be. De moment la deixare en la baixa pero en les dues es va molt be.

Els frens es un dels pocs punts fluixos que li posso de moment. Els frens de la deauville eren molt potents i els de la Varadero sense ser dolents no els trobo tant potents, sobretot el de darrera.

Els fars son espectaculars. De nit la doble optica es una passada , sobretot comparada amb la mono-optica de la deauville. Pero el que es realment espectacular son les llargues! Semblen les 12 del migdia de Juliol o Agost de tanta llum.

El canvi de marxes es el mes suau que he provat fins ara. Els de les deauvilles ja eren força suaus, pero el de la Varadero es un guà de seda. Es molt fi i silencios.
De totes maneres aquest es un altre punt fluix de la moto ;) te un motor tant elastic i tant potent que sempre em sobren velocitats.
Pots anar amb 6 a 3500rpm 100km/H o pots anar amb 3 a 100km/h a unes 5500/6000.

NO se, aixo ho he vist entre ahir i avui. Quant li portem mes kilometres i fora rodatge ja us possare les segones impressions.

PD: els que teniu la varadero ja direu si tb vareu tenir les mateixes sensacions i si encara les teniu ;)

VS
Steelman l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 06, 2007 9:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Ex ...moltes coses

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dg. feb. 25, 2007 11:06 pm

Era el que esperaves no?
A disfrutar-la parella. :wink: :wink: :wink:
... eppur si muove.!!!

Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dg. feb. 25, 2007 11:12 pm

Hola nois/es:

No us puc felicitar doncs si no hi ha afoto, no hi ha amoto... :D

Va vinga no sigueu tacanyetes i posseu-ne una...

PD. Felicitats parella!

V'sssssssssssss

roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dg. feb. 25, 2007 11:46 pm

I fotos ????
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Varadero: Primeres impressions

Entrada Autor: Llagasta » dl. feb. 26, 2007 1:08 pm

Steelman ha escrit:Holes us explico les primeres sensacions que hem tingut al fer km's amb la Varadero.

Els frens es un dels pocs punts fluixos que li posso de moment. Els frens de la deauville eren molt potents i els de la Varadero sense ser dolents no els trobo tant potents, sobretot el de darrera.

VS
Doncs a disfrutarla i per molts ¿¿¿¿¿¿¿anys????????

El tema frens, espera´t home!!!! ja frenarà ja i molt, però els frens també necessiten uns quants quilometres per frenar bé.!!!
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 26, 2007 1:37 pm

Aiaiaiiiiiiiiiii......... :roll:

En con•nec un que tenia una Deauville i mai l'hi havien ficat una multa per excés de velocitat. Va ser comprar-se la Varadero i no dona abast amb les multes ara.

Aiaiaiaiiii........ :evil:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dl. feb. 26, 2007 2:18 pm

Felicitats Jordi, a disfrutar la força i aixó volem FOTOS......

Vsssssss

Lujoisla
Presentats
Entrades: 1018
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen

Entrada Autor: Lujoisla » dl. feb. 26, 2007 2:57 pm

bueno pero toda via no aspuesto foto :evil: :evil: :evil:

felicidades pareja y que la difruteis muchos años

un saludo
Luis & Mª Carmen

ImatgeImatge

SOCIO DE AMM Nº 15.258

Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dl. feb. 26, 2007 11:12 pm

Steelman ha escrit: Els frens es un dels pocs punts fluixos que li posso de moment. Els frens de la deauville eren molt potents i els de la Varadero sense ser dolents no els trobo tant potents, sobretot el de darrera.
A mi també em va donar la sensació, pero com diu gs12red
donal-hi una mica de temps, veuràs com frena.
Recorda que portes un sistema dual de frens que es una maravella,
i frena amb els dos, prioritat el de davant.

Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dl. feb. 26, 2007 11:32 pm

Depardie ha escrit:A mi també em va donar la sensació, pero com diu gs12red
donal-hi una mica de temps, veuràs com frena.
És curiós, però quan vaig estrenar la Tiger, també vaig tenir aquesta sensació.
Suposo que a part de que el sistema de frens també s'ha d'esblanar, encara tenim el "xip" de l'anterior" moto.
Però està clar que això són quatre dies!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: NouSetTres » dt. feb. 27, 2007 1:12 am

Bones Jordi,

A part de felicitar-te per la nova "moreneta" ;), sols vull comentar-te una cosa, l'altre dia vaig canviar amb el Ramon "atotdrap" de Mollerussa la Deu per la Varadero i te comento les meves impressions:
1. La Varadero no cubreix el mateix que la Deu ni de conya: suposo que jo porto la pantalla alta i els deflectors d'aire i s'ha de notar, però ni de lluny tapa lo que la meva deu.
2. La posició és més erguida: per mí de conya per l'alçada!!!!
3. El motor sembla que tira més (no era qüestió de donar-li, no?)
4. El canvi molt suau, no vaig notar diferència amb la deu.
5. Els frens també molt bé, encara que jo a la Deu porto els Brembo i no el CBS com tú.
6. Més maniobrable del que pensava i més suau en reaccions del que temia en un principi... Bona moto, sí senyor!!!

Per cert, la Varadero portava la pantalla MRA que diuen que és la millor i la que més tapa, com m'aniran les altres???? :? :? :? :? :?
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

Fdvill
Presentats
Entrades: 12
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 11:00 pm
Contacta:

Entrada Autor: Fdvill » dc. feb. 28, 2007 9:36 pm

Neeeeeeeeessssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Randy, si ho dius per a mi, tant sols me n'han posat dues, que de la manera que ho dius sembla que ja no em quedessin punts.... :shock: 8) :evil: :lol: :lol:
- Li deien "el Cicatrius", per que es el que li va quedar quan li van treure els punts... :twisted:

Salutacionssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. març 02, 2007 2:29 pm

Fdvill. ha escrit: Randy, si ho dius per a mi, tant sols me n'han posat dues, que de la manera que ho dius sembla que ja no em quedessin punts.... :shock: 8) :evil: :lol: :lol:
!!
Si, noi, ho deia per tu. :lol:

Sembla que ara fas bondat doncs, si no te n'han ficat més. :P
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

DeuBCN
Presentats
Entrades: 39
Membre des de: ds. març 03, 2007 1:44 pm

Entrada Autor: DeuBCN » ds. març 03, 2007 1:47 pm

Steelman ha escrit:Holes us explico les primeres sensacions que hem tingut al fer km's amb la Varadero.

Primer que tot al pujar la sensacio es una mica estranya acostumat a les deauvilles.

Del motor no us en dire gaire cosa fins que no hagi passat el rodatge pero el que he pogut catar d´ell apunta molt i molt bé ;)

La resta m´encanta.
Durant el dia ha plogut i nomes m´he mullat (una mica) quant he passat per que si ;) per dins de dos tolls bastants grans.
I a la nit quant tornavem anavem nomes amb texans i no me hem tingut fred ja que anavem resguardats per el carenat.

El seient es bastant més dur que a la Deauville i es molt ampli, tinc molt de lloc per moure'm jo i per moures la natalia. A vegades sembla que no hi sigui de tan lluny que podem estar l´un de l´altre.

El motor, el poc que he vist es que es molt elastic des de 2000rpm tira molt progressivament i amb un no res si no mires el velocimetre ja vas a la velocitat de foto.

La pantalla esta molt be. Em va costar una mica acostumarm-hi pero en les dues posicions vas molt be. De moment la deixare en la baixa pero en les dues es va molt be.

Els fars son espectaculars. De nit la doble optica es una passada , sobretot comparada amb la mono-optica de la deauville. Pero el que es realment espectacular son les llargues! Semblen les 12 del migdia de Juliol o Agost de tanta llum.

El canvi de marxes es el mes suau que he provat fins ara. Els de les deauvilles ja eren força suaus, pero el de la Varadero es un guà de seda. Es molt fi i silencios.
De totes maneres aquest es un altre punt fluix de la moto ;) te un motor tant elastic i tant potent que sempre em sobren velocitats.
Pots anar amb 6 a 3500rpm 100km/H o pots anar amb 3 a 100km/h a unes 5500/6000.

NO se, aixo ho he vist entre ahir i avui. Quant li portem mes kilometres i fora rodatge ja us possare les segones impressions.

PD: els que teniu la varadero ja direu si tb vareu tenir les mateixes sensacions i si encara les teniu ;)

VS
Quan vaig provar la de Fede, baixar-me de la Deu i pujar a la Vara, vaig tenir impressions semblants.

En especial la dels frens em va xocar molt, tant criticar la Deu i resulta que frena de PM. De fet la primera corva va ser tota una experiencia metafísica :oops:. Encara trobo a faltar aquells frens de la Deu700.

Ara, que no pots dir que la elasticitat del motor de la Vara es un problema, mes aviat es una bendició s'ho menja tot.

Bona sort amb la Vara :wink:

Mell
Presentats
Entrades: 158
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 10:38 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mell » ds. març 03, 2007 9:19 pm

ENHORABONA PARELLETA!!!!

A veure si un dia d'aquest ens veniu a fer una visita amb la nova moto, eh!! (aixins encara li faras el rodatge mes rapid :wink: )

vs

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. març 04, 2007 7:34 am

I tant que si David, un dia d´aquestos pujarem
Aixo si el rodadge...ja esta acabat des de fa uns tres o quatre dies ;)
Ex ...moltes coses

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. març 06, 2007 10:06 am

Passat el rodatge us explico les sensacions, més reals que tinc amb la moto.
Continuo pensant el mateix, a mes he descobert que com te els radiadors als laterals de la moto aixo ajuda a que no tinguis fred a les cames ;)
A mida que faig quilometres el seient va siguen mes confortable, no se si m´he acostumat o que ja no esta tant dur com quant era nou.
Pero la natalia continua molt lluny de mi ;)

El motor es impressionant te molt de par i aixo es nota que surts sempre amb força des de qualsevol zona del contarevolucions

Aqui he canviat radicalment de opinio. Despres de fer autovia/autopista he vist que a partir de 120 no m´agrada gens
Ja he encarregat una altra pantalla que he provat a la moto del Ptt36 (gracies!!)

Continuo pensant el mateix, els frens no son dolents pero no son tant bons com els de la deauville.
A mes ajuda molt gran retencio del motor que fa que tampoc no els hagis d´utilitzar tant

Opino el mateix

Penso el mateix, potser una primera una mica massa llarga pero la resta molt be.
Ex ...moltes coses

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. març 06, 2007 3:06 pm

Estic content que t'agradi la Varadero, jo també en vaig quedar enamorat.

Ara ja pots començar de pensar en la propera :

Imatge

V'ssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “General”