Mundial GP una bona notícia

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Mundial GP una bona notícia

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. abr. 10, 2009 10:25 pm

Una bona notícia que ens alegra a tots ( fins i tot als que no prenem cola-cao ) :twisted:, però sobre tot per els seus seguidors :

Pedrosa, preparado para reaparecer en Qatar

Viernes, 10 Abril 2009

El barcelonés, lesionado en el test de Qatar celebrado a principios de marzo, participará en el primer entrenamiento libre para la carrera inaugural de 2009.

Dani Pedrosa vuelve a subirse hoy a su Honda RC212V. El piloto del Repsol Honda ha llegado al Circuito Internacional de Losail dispuesto a probar su condición física en el primer entrenamiento libre de este viernes y a participar en la carrera que abre el Campeonato 2009.

El español se lesionó en la muñeca y la rodilla izquierdas durante el test celebrado a principios de marzo en el mismo escenario de su reaparición. Recuperado “en un 60 0 70%” según sus propias palabras, Pedrosa se ha declarado contento de poder alinearse en la parrilla desde los primeros compases del nuevo curso.

“Finalmente puedo estar aquí en Qatar para intentar competir este fin de semana, y estoy contento por ello. No ha sido fácil conseguirlo, porque he tenido muy poco tiempo para recuperarme, y no llego al 100%. Digamos que estoy a un 60% o 70%” ha indicado Pedrosa.

“Hay lesiones en las que puedes forzar un poco la recuperación, pero la que yo tenía en la rodilla no lo ha permitido. Llevo sin doblar bien la rodilla desde que caí en Australia en octubre del año pasado, y después de dos operaciones, todavía me queda trabajo por delante para terminar de recuperarme. No puedo doblar totalmente la rodilla ni ponerme de cuclillas, y claro, para pilotar es necesario, pero veremos cómo me siento sobre la moto cuando hagamos los primeros entrenamientos” ha detallado el piloto barcelonés, quien el año pasado subió al tercer cajón del podio pese a reaparecer también entonces algo mermado por otra lesión de pretemporada.

“También nos queda trabajo por hacer con la moto, necesitaremos algo de tiempo para ponernos al nivel de nuestros rivales, pero es lo que hay y tendremos que esforzarnos para conseguirlo. Quiero dar las gracias a la afición, porque han sido muchos los que me han hecho llegar estas semanas mensajes de ánimo, y cuando estás viviendo este tipo de situación, ayuda sentirte apoyado. Y también quiero agradecer a mi equipo todo el trabajo que han realizado y su esfuerzo durante este tiempo. Ellos ya saben lo que es trabajar en este tipo de situaciones y confío plenamente en su profesionalidad”.

El piloto barcelonés saldrá a la pista a las 22.30 ( las 21.30h. en España) en el primer entrenamiento libre de la categoría reina, la sesión que cerrará la jornada de competición en Losail.

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dv. abr. 10, 2009 11:00 pm

Si senyor,molt bona noticia.
Encara que no sigui el meu pilot preferit,sempre m`ha caigut bè el Pedrosa,a diferencia d`altres que no .els hi agrada gens. :roll:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dv. abr. 10, 2009 11:32 pm

Això esperem que es posi les piles perque avui ha estat
nomès el 17,ja veurem demà :roll:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Heavy1987
Presentats
Entrades: 370
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

Entrada Autor: Heavy1987 » dv. abr. 10, 2009 11:48 pm

Ja anira milloran trankils, ja ens donara emocio al campeonat i alegries als pedrosistes (Nuketa), pero no aribara al nivell del 46 jajajajaja

Cuidevos!!!!!!!!!!!

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. abr. 11, 2009 10:34 am

FORÇA DANI!!!

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » ds. abr. 11, 2009 11:09 am

doncs jo crec que ahir va fer bé en no apurar massa, tant és que quedés dels últims, no eren els entrenaments classificatoris. Avui ja és una altre cosa, pot apretar una mica més però sense córrer riscos innecessaris, que es classifiqui mitjanament bé i que demà pugui fer un bon paper.
És la meva modesta opinió.......
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Heavy1987
Presentats
Entrades: 370
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

Entrada Autor: Heavy1987 » ds. abr. 11, 2009 11:29 pm

Bueno han acabat els entrenaments clasasificatoris i acabat com tothom mes o menys s esperava (jo confiava que el valentino tires una mica mes pero....).

1- Stoner

2- Rossi

3- Lorenzo

i em sembla

14- Pedrosa

A millorat el nostre corredor, poc a poc noi.

La caiguda de en haiden me a possat la pell de gallina.

Cuidevos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mr.hornet
Presentats
Entrades: 170
Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: mr.hornet » dg. abr. 12, 2009 9:13 am

Total, en Rosi guanyarà el mundial. :D :D

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. abr. 12, 2009 9:14 am

Resultats definitius :

Imatge

Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. abr. 12, 2009 10:41 am

Això sí, tothom està pendent de la inexplicable i santa òstia que es va fotre en Nichy Hayden. :shock:

Crec que la cursa d'avui serà un passeig pel Bridgestoner. I el Rossi segón, solet. Lluitaran pel tercer lloc el Lorenzo i Colin Edwards, la revelació junt amb Dovizioso. :?:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. abr. 12, 2009 11:39 pm

Doncs a en Dani l'hi vindrà molt bé un dia més de repòs...soposant que la cursa es faci demà.

Respon

Torna a “General”