S'acabarà el foro Mototurisme?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

S'acabarà el foro Mototurisme?

Entrada Autor: Tonet » dv. març 02, 2007 3:48 pm

A hores d'ara i desde fa un temps, no concibeixc un dia en el que tenint un ordinador i una conexió a "intrané", no entre a consultar i visitar el Mototurisme. Però sé també, que açó algún dia acabarà, i per algún motiu que ara sembla llunyà, inversemblant, fins i tot impossible; a la fi això ocorrirà ("torres mas altas han caido").
Quin creus tu que serà el motiu, pel que arribat el dia ( espero que molt llunyà), deixaràs de pertanyer a aquest fantàstic grup de gent de Mototurisme?
Potser per feina, salut, discrepàncies amb algú/unes persones del foro, avorriment, desídia, perdua d'interés, canvi d'habits, canvi de residència...?
Qui de nosaltres no ha tingut una afició, amor, quimera... que penssava era de per vida i després...?
No agafeu el post com algo pesimista ni negatiu. Potser si pensem en els motius, aquests trigaràn més en arribar. Encara que us ho assegure... Arribaràn.
Tonet l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 02, 2007 8:14 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
... eppur si muove.!!!

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. març 02, 2007 3:59 pm

CARPE DIEM !!!!!!!

V'sssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. març 02, 2007 4:10 pm

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Per mi no s´acabara MAI mototurisme.
No crec que hi hagi motius suficients per MAI haver de deixar de formar part d'aquesta criatura que entre tots hem vist neixer i de momement creixer.

VS
Ex ...moltes coses

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: S'acabarà el foro Mototurisme?

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. març 02, 2007 4:17 pm

tonet ha escrit:A hores d'ara i desde fa un temps, no concibeixc un dia en el que tenint un ordinador i una conexió a "intrané", no entre a consultar i visitar el Mototurisme. Però sé també, que açó algún dia acabarà, i per algún motiu que ara sembla llunyà, inversemblant, fins i tot impossible; a la fi això ocorrirà ("torres mas altas han caido").
Quin creus tu que serà el motiu, pel que arribat el dia ( espero que molt llunyà), deixaràs de pertanyer a aquest fantàstic grup de gent de Mototurisme?
Potser per feina, salut, discrepàncies amb algú/unes persones del foro, avorriment, desídia, perdua d'interés, canvi d'habits, canvi de residència...?
Qui de nosaltres no ha tingut una afició, amor, quimera... que penssava era de per vida i després...?
No agafeu el post com algo pesimista ni negatiu. Potser si pensem en els motius, aquests trigaràn més en arribar. Encara que us ho assegure... Arribaràn.

Tonet, es que avui t'has llevat amb mal peu ?

Si sempre tinguessim aquesta actitut negativa que descrius davant la vida, no aniriam amb moto per por de caure, per por de tenir una punxada.

No pujariam en barco per por d'enfonsament,no aniriem en cotxe per por d'un accident.

No organitzariem KDD's, calçotades etz, per por de que surtissin malament.

Anima't Tonet, ja sabem com és la vida, mirem'la per la part positiva i ara :

DISFRUTA DEL FÒRUM !!!!!

V'sssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dv. març 02, 2007 5:07 pm

No crec que Mototurisme tingue que acabar.
El que si pasarà és que la gent cambiarà. Marxarà gent i entrarà sava nova.
El dia que jo ja tingue uns quants anyets i no pugue portar la Pan, m'hagradarà fer-me petar la xarrada amb qui hague...... al fòrum de Mototurisme. Això també dona força, i el records dels companys que hi feiem rutetes ja no s'esborrarà mai més.
bufff, paro, que hem poso tonto....
VISCA MOTOTURISME!!!!!!
:form :form :form :form :form :form

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. març 02, 2007 5:10 pm

Bones!!!

Tot te un final, això ningú ho nega... i si no un final dràstic segurament uns canvis que el facin diferent o nou.

Personalment, crec que amb el temps això pot passar, que la gent de sempre deixi de postejar i els nous ho facin amb més ganes, però crec també que els que ara estem per aquí seguirem estant-ho per molt de temps, ja sigui des d'un altra ciutat, amb diferent situació personal o laboral, postejarem més o menys, però no crec que s'acabi tan facilment la cosa!!!

En aquest foro he conegut a molta gent, moltíssims dels quals els considero amics com si ho fossin de tota la vida, i espero que segueixi així per molt de temps... :wink: :wink: :wink:

Fins aviat!
Imatge

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. març 02, 2007 6:05 pm

Principi fonamental de la termodinàmica: L'energia ni es crea ni es destrueix, tantsols es transforma.

El mon no va començar amb MotoTurisme i acabarà amb ell. Senzillament les coses aniran canviant. L'important és que les coses vagin sempre cap a millor. El que està clar és que aquí hi ha gent amb molta energia... :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dv. març 02, 2007 6:47 pm

En aquests moments és complicat imaginar el que ens exposes... :?

Jo espero i desitjo que Mototurisme no mori mai...

Crec que la paraula morir o desaparèixer en aquest cas potser no és encertada,
més aviat diria que pot evolucionar... :wink: :wink:

Evolucionarà inevitablement.... però aquest canvi no te pas que ser dolent... :D

En aquests moments els que formem part d’aquesta colla, ens anirem fent grans,
alguns tindran fills i podran sortir menys, a d’altres els fills els i volaran i tindran més llibertat,
alguns potser deixaran d’anar en moto per realitzar alguna altre afició...

Entrarà gent nova, els que ja hi som potser escriurem menys... :twisted:

Però crec que l’essència de Mototurisme seguirà sent la mateixa,
ja que el seu nom ho indica clarament.... Moto i turisme...

Llavors crec, que la gent nova que entri, no serà tant diferent de nosaltres... :wink: :wink:

Possiblement aquest sigui el motiu per que perduri molts anys. :D

:!: i Vvvvssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dv. març 02, 2007 8:06 pm

Personalment,no crec que mori,pero tampoc cal posarse a pensar si pot pasar aixó o alló,cuant tingui que pasar alguna cosa(la que sigui),pasará,vulgem o no,i no vull perdre ni un segon en pensar que em pasará a mi dintre de un temps,per la sencilla raó que no ho sé.Del que m`haig de preocupar es del que he de fer perque no pasi el que no vull o voldria que em pasés( :shock: :shock: :shock: :shock: )(com m`enrrollo),el demés,será el destí el que ho digui :roll: :roll: :roll:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. març 02, 2007 8:16 pm

Tonet, aquest fil a mi em dona "mal rollo" :evil: :evil: :evil:

V'sssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dv. març 02, 2007 8:17 pm

James_Bond ha escrit:
Ho sento noi. No volia jo res d'açó :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
... eppur si muove.!!!

Rutilo
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
Ubicació: Alboraia (Valencia)

Entrada Autor: Rutilo » dv. març 02, 2007 8:23 pm

Bueeennnassss.....

Tonet ¡¡¡¡¡home!!!!!!! pren el clarinet i ves a la desperta que sembla ser que te fa una mica de falta, aleeee arrrreeeeaaaaaaaa.......
¿Sera que no has dormit be aquesta nit?
¿Sera que tens el clarinet desafinat?
Lo que si que es ben sert es que avui tu estas desafinat, deus de pendre un bany calent, una infusio de tila, i una vegada "tonificat o tonet-ficat" voras com veus les coses de un altra manera.

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

Vixca el bon rotllo.
Adeeeeeuuuuuu

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. març 02, 2007 8:51 pm

tonet ha escrit:Ho sento noi. No volia jo res d'açó :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Bones!!!

Senyor, agafa la moto i ves a donar un tomb... llavors veuràs les coses més clares!!! Ah... i posa la patacabra correctament... :wink: :wink: :wink:

Es broma eh! No t'ho prenguis malament, crec que sempre és bó plantejar-se l'evolució del grup!

Fins aviat!
Imatge

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dv. març 02, 2007 9:10 pm

Hola Tonet,

No tinc el gust de conèixer-te; tampoc coneixia (fins avui) en RafaCarme. No puc dir que amb en Rafa "som amics de tota la vida", però avui anant en moto amb la seva companyia i xerrant amb ell, he tingut un dia ple de plaer i "bones vibracions".

Gràcies a mototurisme, conec gent que estima la meva (teva) terra i les motos. He sortit poc amb vosaltres (l'Albert encara dubta si tinc moto ... :wink: ). Amb en Jeppy, en 007, en GS12 red (només una estona i ja estic en deute ell), avui en RafaCarme ....

Ara Mototurisme no és un projecte, es una realitat i gràcies a tota la gent que participem es cada dia més gros i més maco. És com un criatura que va nèixer fa poc més d'un any; i amb l'esforç de tots cada dia és més complexe i més fort.

T'imagines uns pares engoixats per la futura mort del seu nen de pocs mesos ........ Tots morirem, inclús (segurament) l'univers. Val més no pensar-hi.

Jo vull gaudir de tots vosaltres. Jo vull aprendre amb tots vosaltres. Jo vull anar en moto amb tots vosaltres.

:!: :!: :!:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dv. març 02, 2007 9:36 pm

Mototurisme a diferencia de altres fòrums te un afegit especial que es la llibertat d’expiració i jo particularment al dia que ja no vagui amb moto fotré la tabarra igual, igual que al fòrum de trial que d’aquest ja esta mes propera la retirada però del deport, no del fòrum, i també la gent va circulant uns arriben i els altres sen van però al fòrum continua.

RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Re: S'acabarà el foro Mototurisme?

Entrada Autor: RafaCarme » dv. març 02, 2007 10:26 pm

tonet ha escrit:A hores d'ara i desde fa un temps, no concibeixc un dia en el que tenint un ordinador i una conexió a "intrané", no entre a consultar i visitar el Mototurisme. Però sé també, que açó algún dia acabarà, i per algún motiu que ara sembla llunyà, inversemblant, fins i tot impossible; a la fi això ocorrirà ("torres mas altas han caido").

Ara fa poc m'he fet una frase, l'he ficat dintre d'una neurona del meu cervell i he fet que cada día m'envíi el missatge recordatori.

LA VIDA ES COM UNA TARONJA I PENSO EXPRIMIRLA AL MÁXIM PENDRE'M, COM A MÍNIM, UN SUC CADA DÍA.

Mes enllá d'aquesta idea, intento no escalfarme el cap en cosses que están fora de mis dominis, com el futur. Ens al contrari, disfruto amb cada persona que conec, amb cada cossa que aprenc i en preparar "un nou suc" per demá.

( el suc de taronja es molt sá)

Una salutació,

Rafa

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dv. març 02, 2007 11:41 pm

tonet ha escrit:
James_Bond ha escrit:
Ho sento noi. No volia jo res d'açó :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
No pasa res,home,totom pot expresar el seu punt de vista,al fi i a la cap,aixó es un foro,per poder dir cada un el que pensa,sigui bó o no tan bó.Les bones persones com tu,no tenen que preocuparse per expresar els seus pensaments,tranquil i endevant :wink: :wink:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » ds. març 03, 2007 12:43 am

Hola! El Fòrum, crec que desaparèixer costarà, a no ser que ens el tanquin per causes de força major com guerres o ves a saber què, però sí que evolucionarà conjuntament amb la gent. D'aquí uns anys quan ens conectem a una sala virtual, a on ens trobem amb les nostres holografies veient-nos i comunicant-nos en temps real, això d'ara ens semblarà primitiu... :D :D

Llarga vida al FÒRUM!!
ImatgeUnforgiven

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » ds. març 03, 2007 12:56 am

He entrat en aquest fil, perque pensaba que pasaba alguna cosa...
uffff...
no son hores per filosofar; tinc son
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » ds. març 03, 2007 8:55 am

Caram Tonet, amb lo que m’agraden a mi aquests posts que no porten enlloc, però et fan reflexionar..... ja està be que l’hagis posat, home!!!

I ara dic la meva..... que toca la parrafada dels dissabtes pel matí.

Mototurisme, com tota relació humana, és finita. El problema d’internet és que tot passa molt més de pressa. Tot creix i s’enfonsa increïblement ràpid. Una vegada quantificàvem aquesta velocitat com la vida dels gossos, un any a Internet equival a 7 de la vida real.
Totes aquestes “entitats”, “grups”, “colles”, per la meva experiència tenen un model semblant (ja siguin a Internet o a la vida real).

Tenen un naixement.
Unes persones, amb il.lusió endeguen un projecte que els uneix. Volen compartir el que senten, ajuntar esforços..... Hi dediquen hores i temps. Tot rutlla perquè hi ha implicació. Això es veu i s’encomana. Creix la cosa ràpida i exponencialment.

Te un període de maduresa i estabilitat. Tot hom es sent satisfet. Hi troben el que buscàvem. L’amistat i el companyerisme prima per sobre dels problemes. Però no ens deixem enganyar. La cosa funciona, no per la quantitat de persones que interactuen i estan associades, que cada vegada son més, si no per que un petit i reduït grup segueix estirant del carro. I aquí és un està la mare dels ous. En aquest petit i reduït grup de “fundadors”. Ells, estan fent una labor envejable i acurada, segurament tant ben feta que a tots els demés ja els hi va bé. No ens enganyem!!!! La majoria de persones els va pagar i gaudir del treball dels altres. Però no li demanis gran cosa més.
La massa social es va fent cada vegada més gran i les exigències cada vegada son més elevades. Comencen a sortir grup i grupets. La massa és gran i cada vegada hi ha més feina a fer.

Te un període de decadència o desencís. La gent que s’ha anat apuntant, te opinions pròpies. S’inicia el desgavell. Exigeix i vol. El normal en aquest moment, és que si el grup “directiu” no ha sabut evolucionar i renovar amb nou personal, acord amb les noves tendències i interessos, aquest vagi perdent interès amb la seva pròpia criatura i acabi per abandonar. Cal dir en honor ha la veritat, que això de renovar o trobar gent que vulguin estirar del carro, no és pas fàcil, en una societat en la que estem acostumats a pagar per rebre i no fer res pels demés.
Tot funciona per inèrcia un temps però acaba per haver-hi molts problemes.

Això ho he vist en altres foros, segur que molts de vosaltres també. No vull dir, ni voldria mai que això passes a Mototurisme, però com dic, ha internet és ràpid, hi així com una associació normal port durar aquest procés forces anys, en el ciberespai......

És vital per Mototurisme, que d’arrera hi hagi un equip fort i amb les idees clares. Que no només facin una labor de crear activitat i mantenir una web o un foro, que ho fan molt i molt bé, (ho han demostrat i ho demostren) si no que intentin trobar gent que els ajudin i aprenguin d’aquesta labor. Cal tenir relleus, cal tenir una mínima estructura com a colla que garanteixi la continuïtat durant molts anys.

El sentit comú, algun dia s’acaba.

Miquel

Joer..... no escric en tota la setmana, però surt tot de cop el dissabte pel matí, tu!!!!

Respon

Torna a “General”