Quina velocitat màxima heu agafat en moto?
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Quina velocitat màxima heu agafat en moto?
A vegades som cotilles, eh????? :lol:
Va, canteu, canteu quina és la velocitat màxima que heu agafat amb el moto que teniu ara o amb una altre qualsevol.
Perquè resulta que NINGÚ corre, saps? :)
Ah!! I que no m'enteri que algú exagera, eh???
QUE OS CON•NECCCCCC!!!!!!! :D
Va, canteu, canteu quina és la velocitat màxima que heu agafat amb el moto que teniu ara o amb una altre qualsevol.
Perquè resulta que NINGÚ corre, saps? :)
Ah!! I que no m'enteri que algú exagera, eh???
QUE OS CON•NECCCCCC!!!!!!! :D

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Jumperracing
- Presentats
- Entrades: 77
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
- Ubicació: Girona
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
La Deauville l'he posat a 180, però no és la velocitat idònea per aquesta moto, i per a mi menys... encara que si l'Albert m'ho permet, diré que la seva l'he posat a 210... :roll: :roll: :roll:
Dels que em coneixeu, sabeu de sobres que prefereixo anar 4 hores a 100kms/h que no pas 2 a 180...!!!!!
Fins aviat!
La Deauville l'he posat a 180, però no és la velocitat idònea per aquesta moto, i per a mi menys... encara que si l'Albert m'ho permet, diré que la seva l'he posat a 210... :roll: :roll: :roll:
Dels que em coneixeu, sabeu de sobres que prefereixo anar 4 hores a 100kms/h que no pas 2 a 180...!!!!!
Fins aviat!

- roger
- Presentats
- Entrades: 345
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
- Ubicació: Andorra la Vella
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Doncs jo només ho he probat una vegada amb la meva pan.Els primers dies que la tenia la vaig posar a 200km i encara en volia més ella (la pan) ja no ho he tornat a fer més.
:form :form :form :form :form :form :form
:form :form :form :form :form :form :form
JoanF l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 04, 2007 2:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ara he votat. Es que si votava el primer es podria saber el que he votat, home. :oops:James_Bond ha escrit:
PD. Y tu Randy no votes ?
Tinc comisió en les multes. Es nota o què? :lol:J@N LINCE ha escrit: Que vols deixar el foro vuit i tots a la presso ?![]()
lujoisla ha escrit:yo lo maximo que ecojido a sido 160 Km/h 8) 8)
la cosa es que no da mas :evil: :evil: :evil: :evil:
¿160 sols????? :shock:
Jo amb la Montse ens hem catapultat a 180. :roll:

- RafaCarme
- Presentats
- Entrades: 555
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallés
Jo vaig arrivar a sobrepasar els 300KMS/H
Volía arrivar als 350 kms/h peró s'em va acabar la partida i no tenía més monedes per posar a la máquina.
Amb la moto de veritat no corro mai ( no m'agraden les fotos sense marc que envíen els mossos), i alguna vegada l'he posat a 150, i sol, per descomptat, peró ha sigut molt poca estona. Prefereixo invertir els diners de les multes en d'altres cosses.
Una salutació, Rafa
Volía arrivar als 350 kms/h peró s'em va acabar la partida i no tenía més monedes per posar a la máquina.
Amb la moto de veritat no corro mai ( no m'agraden les fotos sense marc que envíen els mossos), i alguna vegada l'he posat a 150, i sol, per descomptat, peró ha sigut molt poca estona. Prefereixo invertir els diners de les multes en d'altres cosses.
Una salutació, Rafa
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
He posat la moto un parell de cops a 180; no crec que ho torni a fer 
No agafo quasi mai carreteres importants i quan ho faig procuro anar a velocitats "políticament correctes".
Gaudeixo més de revolts que de "rectes".
No agafo quasi mai carreteres importants i quan ho faig procuro anar a velocitats "políticament correctes".
Gaudeixo més de revolts que de "rectes".
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo les deauvilles les vaig posar un cop cadauna a 180km/h i com diu en carles..
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
I la varadero l´he posat a uns 170 crec tb per probar.carles ha escrit:La Deauville l'he posat a 180, però no és la velocitat idònea per aquesta moto, i per a mi menys...
i 0 al contador de benzinacarles ha escrit:... encara que si l'Albert m'ho permet, diré que la seva l'he posat a 210...
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ex ...moltes coses
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Randy-650 ha escrit:Ara he votat. Es que si votava el primer es podria saber el que he votat, home. :oops:James_Bond ha escrit:
PD. Y tu Randy no votes ?
Així tu saps el que he votat jo que vaig ser el primer, eh punyetero ?
V'sssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Amb la CB250 no vaig passar mai de 120. Bàsicament ja estava roçant el vermell de les revolucions, jejeje.
Amb la NT650... jo diria que només alguna punta a 160. Però no sóc massa aficionat a correr.
Amb la NT700, he seguit la mateixa tònica que amb l'anterior. 120-140 habitualment i alguna punta de 160 per quelcom molt concret.
Amb la NT650... jo diria que només alguna punta a 160. Però no sóc massa aficionat a correr.
Amb la NT700, he seguit la mateixa tònica que amb l'anterior. 120-140 habitualment i alguna punta de 160 per quelcom molt concret.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- burgmanpep
- Presentats
- Entrades: 70
- Membre des de: dt. gen. 23, 2007 1:01 pm
Ja he votat, 180 mes omenys, (ja se sap que els marcadors no son de fiar) crec que una mica mes :oops: , ara la sensació era de "barqueig" no crec que ho torni a fer, i que consti que no era per provar,
Va ser una inconciencia :wall i anava sol, es clar, que si ho sap la Montse em mata. :Disparant
Be, promet'ho no tornar-ho a fer.
Be, promet'ho no tornar-ho a fer.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Jo el maxim que he anat és a 130, i nomès una vegada.
Per probar si deixava mès la moto, pq jo de 110 no passo normalment, alguna vegada em despisto i vaig a 120! al limit de la llei, però quan em dono conta de seguida afluixo espantat!
I no ho faig pels punts, i és que l'estat vol el millor per nos, i si diu que a partir de 120 ja tens un accident se li ha de fer cas, que per això cobren tant!
Quina sort que tenim dels nostres politics que ens cuiden tan i tan bè, cada dia que em llevo els hi dono gracies i penso en ells, aii que fariem sense ells.
Per probar si deixava mès la moto, pq jo de 110 no passo normalment, alguna vegada em despisto i vaig a 120! al limit de la llei, però quan em dono conta de seguida afluixo espantat!
I no ho faig pels punts, i és que l'estat vol el millor per nos, i si diu que a partir de 120 ja tens un accident se li ha de fer cas, que per això cobren tant!
Quina sort que tenim dels nostres politics que ens cuiden tan i tan bè, cada dia que em llevo els hi dono gracies i penso en ells, aii que fariem sense ells.
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Després d'aquesta fantàstica ironia... ara confessa! De ben segur que no baixes de 150! :twisted:Vendetta ha escrit:Jo el maxim que he anat és a 130, i nomès una vegada.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- Randy-650
- Presentats