Els mossos i caçadors de paraules.
Moderador: Airald
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Els mossos i caçadors de paraules.
L'heu vist avui el programa de caçadors de paraules??
Anava amb els mossos reportant la seva dialectica.
De cop no sè com, han tingut que anar en alguna emergencia, els he vist amb pirulos, envalats, cap dels dos mossos sense cinturo. I el reporter al seient de darrere sentat el mig i traient el cap entre els dos mossos tb sense cinturo!!
Ahhh i el que mes i pitjor de toooot!! me cago en.. adalantant a mig corba en continua, va por ahi un cotxe o encara pitjor una moto i no se la menjen de miracle!!
I encara voleu mes? doncs arriben a lloc tantes presses i tantes osties, i ja havien arreglat el tema uns companys seus que havien arribat primer.
Jo he estat conductor d'ambulancies, he anat en emergencies, ni de bon tros guanyes gaire amb tantes animalades, i en cara menys per urgencies que ni ho son.
Com els agrada jugar a policies.. No podem pas anar bè.
De cop no sè com, han tingut que anar en alguna emergencia, els he vist amb pirulos, envalats, cap dels dos mossos sense cinturo. I el reporter al seient de darrere sentat el mig i traient el cap entre els dos mossos tb sense cinturo!!
Ahhh i el que mes i pitjor de toooot!! me cago en.. adalantant a mig corba en continua, va por ahi un cotxe o encara pitjor una moto i no se la menjen de miracle!!
I encara voleu mes? doncs arriben a lloc tantes presses i tantes osties, i ja havien arreglat el tema uns companys seus que havien arribat primer.
Jo he estat conductor d'ambulancies, he anat en emergencies, ni de bon tros guanyes gaire amb tantes animalades, i en cara menys per urgencies que ni ho son.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Ara que parles dels mossos....
L'altra dia vaig estar parlant amb un mosso de trànsit i coneixen el web de mototurisme.
Em va explicar que miran tots els fòrums per veure on hi a una concentració de R's que son les motos que ells persegueixen més.
També em va dir que aviat els hi donaràn una BMW 1200 RT.
V'ssssssssss
007
L'altra dia vaig estar parlant amb un mosso de trànsit i coneixen el web de mototurisme.
Em va explicar que miran tots els fòrums per veure on hi a una concentració de R's que son les motos que ells persegueixen més.
V'ssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
:shock: I nosaltres parlant de les velocitats màximes!!!! :shock:James_Bond ha escrit:Ara que parles dels mossos....
V'ssssssssss
007
Hem begut oli... :lol: :lol: :lol:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Vendetta
- Presentats
Millor , millor
Que els hi donin bmw's :P ara que els de bcn ja van amb pans i aixo que tan sols son la policia municipal.
No m'agradaria pas portar la mateixa moto dels upss shhhh que ens espien.
Si jo ja ho he pensat mès d'una vegada quan surto, aixi amb vos, dic ves a sapiguer si hi haurà alguna patrulla por ahi,... o encara mès fins i tot algun helicopter, en algun tram i per si de cas... a complir la llei.
Que els hi donin bmw's :P ara que els de bcn ja van amb pans i aixo que tan sols son la policia municipal.
Si jo ja ho he pensat mès d'una vegada quan surto, aixi amb vos, dic ves a sapiguer si hi haurà alguna patrulla por ahi,... o encara mès fins i tot algun helicopter, en algun tram i per si de cas... a complir la llei.
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Sí, molts cops diem més coses i detalls del compte, que si volguéssin..... :(miquelpericas ha escrit::shock: I nosaltres parlant de les velocitats màximes!!!! :shock:James_Bond ha escrit:Ara que parles dels mossos....
Hem begut oli... :lol: :lol: :lol:
Hem de mirar de no fer-ho!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Si poso les paraules: velocitat, carrera, pique, CBR... voleu dir que faré saltar les seves alarmes? jejejejeSteelman ha escrit:NO crec que ens hagim de preocupar.
La web de Mototurisme ja fa temps que els Mossos la coneixen i mai hem tingut cap problema, per que sempre ens comportem adecuadament.
I si poso: bomba, atemptat, president, integrista... faré saltar les alarmes de la FBI? jajajajaa :P
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
Re: Els mossos i caçadors de paraules.
heheh ens queixem de tot eh?Vendetta ha escrit:L'heu vist avui el programa de caçadors de paraules??
no m'imagino perseguir a uns manguis que s'escapen i el cotxe de la poli darrera de l'autocar escolar esperant que arribi la linea discontinua :tremolant
la casa en flames i el cotxe de bombers esperant que es posi el semafor en verd :castell
una mica pinta de txulillos si que feien, pero vaja...
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
No l´ has gravat pas el programa????Vendetta ha escrit:L'heu vist avui el programa de caçadors de paraules??

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Rime
- Presentats
- Entrades: 127
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:43 pm
- Ubicació: Hospitalet de l'Infant
A MI M'AGRADA PORTAR LA MATEIXA MOTO QUE ELS QUE FAN COMPLIR LA LLEI, AIXO VOL DIR QUE ES UNA BONA MOTO PER PERSEGUIR ELS DOLENTS :twisted: :twisted:Vendetta ha escrit:Millor , millor
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
I QUI SON ELS DOLENTS??????rime ha escrit:A MI M'AGRADA PORTAR LA MATEIXA MOTO QUE ELS QUE FAN COMPLIR LA LLEI, AIXO VOL DIR QUE ES UNA BONA MOTO PER PERSEGUIR ELS DOLENTS :twisted: :twisted:Vendetta ha escrit:Millor , millor
- Vendetta
- Presentats
Uii atramontanat no seràs pas mosso o amic d'algun no??atramuntanat ha escrit:heheh ens queixem de tot eh?Vendetta ha escrit:L'heu vist avui el programa de caçadors de paraules??
no m'imagino perseguir a uns manguis que s'escapen i el cotxe de la poli darrera de l'autocar escolar esperant que arribi la linea discontinua :tremolant
la casa en flames i el cotxe de bombers esperant que es posi el semafor en verd :castell
una mica pinta de txulillos si que feien, pero vaja...
que van com bojoos!! que son jovess toots!!! que potser si que tenen bones intencions, però l'infern n'es ple!
Mira primer que hi ha nivells de delictes, si és de vida o mort es podria permetre adalentar a ceges en una corva i continua, pero per el motiu que anaven ellls?? ni de bon tros!!
Jo he vist en emergencies els mossos es salten semafors en vermell sense ni afluixar ja els he vist un parell de cops! ves a saber els accidents que han causat, d'aquests segur que no informen si no es boca a boca.
T'explicarè un cas que em contradiràs, ho sè (i jo tb mig d'acord amb tu). Perseguien a un que anava begut, i no va fer cas a l'auto d'ells li va fer por la multa i punts suposo, ell es va donar a la fuga i el van perseguir, la persecusio va acabar amb accident mortal pel que anava begut.
Si veien que es donava a la fuga podien avisar a una altra patrulla i si no tenen recursos deixar-lo tranquil. És mes perillòs perillos un begut donant-se a la fuga que un begut tranquilament circulat, tot i que no hi hauria d'anar.
La maria de mentre tb m'explica que aqui a girona hi va haver una altra persecuciò i un tercer, res a veure (algun pobre despistat), li va tocar el rebre de valent, vaja que van fer d'angels i el van enviar cap al cel.
En fin, és una policia inmadura, jove, falta d'experiencia. Els haurien d'haver barrejat mes amb guardia civil o altres cossos experimentats.
- Vendetta
- Presentats
Ahii Ahii le has dado.JoanF ha escrit:I QUI SON ELS DOLENTS??????rime ha escrit:A MI M'AGRADA PORTAR LA MATEIXA MOTO QUE ELS QUE FAN COMPLIR LA LLEI, AIXO VOL DIR QUE ES UNA BONA MOTO PER PERSEGUIR ELS DOLENTS :twisted: :twisted:Vendetta ha escrit:Millor , millor
Realitzar una llei que es pugui aplicar al 100% i sigui justa i correcta és impossible!
I que diguin missa la llei no pensa gens amb les motos!! Com a minim n'hi hauria d'haver una per cas d'embotellament, a veure com han d'actuar les motos!!
Llavors com que no n'hi ha cap els mossos si et veuen adelantar per arcen si esta embotellat i els autos no et faciliten el pas per la seva esquerra.. han de ser ells que flexibilitzin això i fer vista cega, en canvi estic segur que si tenen un moment et pararan i te la calvaran, o potser no, no se.
Però ells prioritzen la llei i alegrar al seu jefe portant-li on bon feix de multes, abans que les persones, que aquest és l'origen de la llei.
- Vendetta
- Presentats
Per a perseguir dolents???rime ha escrit:A MI M'AGRADA PORTAR LA MATEIXA MOTO QUE ELS QUE FAN COMPLIR LA LLEI, AIXO VOL DIR QUE ES UNA BONA MOTO PER PERSEGUIR ELS DOLENTS :twisted: :twisted:Vendetta ha escrit:Millor , millor
Pero si lo millor per a perseguir dolents és una R. Lo que els hi busquen és una moto comode, segura, que hi puguin anar tot el dia, tingui moltes maletes per a posar els bloqs de les multes, no pas per a perseguir.
- Vendetta
- Presentats
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
no soc pas mosso, en tinc amics, pero com no en donc importancia al fet, jo estic d'acord amb tu en certes coses per que també n'he vist de l'alçada d'un campanar amb la bofiaVendetta ha escrit:
Uii atramontanat no seràs pas mosso o amic d'algun no??
que van com bojoos!! que son jovess toots!!! que potser si que tenen bones intencions, però l'infern n'es ple!
Mira primer que hi ha nivells de delictes, si és de vida o mort es podria permetre adalentar a ceges en una corva i continua, pero per el motiu que anaven ellls?? ni de bon tros!!
Jo he vist en emergencies els mossos es salten semafors en vermell sense ni afluixar ja els he vist un parell de cops! ves a saber els accidents que han causat, d'aquests segur que no informen si no es boca a boca.
T'explicarè un cas que em contradiràs, ho sè (i jo tb mig d'acord amb tu). Perseguien a un que anava begut, i no va fer cas a l'auto d'ells li va fer por la multa i punts suposo, ell es va donar a la fuga i el van perseguir, la persecusio va acabar amb accident mortal pel que anava begut.
Si veien que es donava a la fuga podien avisar a una altra patrulla i si no tenen recursos deixar-lo tranquil. És mes perillòs perillos un begut donant-se a la fuga que un begut tranquilament circulat, tot i que no hi hauria d'anar.
La maria de mentre tb m'explica que aqui a girona hi va haver una altra persecuciò i un tercer, res a veure (algun pobre despistat), li va tocar el rebre de valent, vaja que van fer d'angels i el van enviar cap al cel.
En fin, és una policia inmadura, jove, falta d'experiencia. Els haurien d'haver barrejat mes amb guardia civil o altres cossos experimentats.
el cas del motero a qui van confondre per un altre el conec per que va a passar a prop de casa meu (platja d'aro), el cas del motero de barcelona al qui els mossos van endurse per davant, també, si que hi ha d'inexperts, pero tambe he pogut constatar que hi ha molts d'altres (casos viscuts en 1a persona) que son de gran profesionalitat, es van portar molt be amb un accident i en altres casos,
no vull ser torracastanyes, pero m'agrada les coses dites acuradament, per exemple dius "I encara voleu mes? doncs arriben a lloc tantes presses i tantes osties, i ja havien arreglat el tema uns companys seus que havien arribat primer"
pero ells no ho sabien i havien rebut un ordre, i si els companys no se'n poguessin sortir sols? i si decideixen no anar, i al mateix temps els altres mossos no hi van? que creus que en diria l'opinio publica?
amb aixo no vull portarte la contraria, nomes que penso que es millor deixar de banda les passions i pensar amb logica i fredament (si, jo he pagat 2 multes de transit i tampoc em va fer gracia :martell )
tothom ha vist un paleta o camioner fotense un carajillo, pero ningu diu que els paletes son uns alcoholics, n'hi ha que si, n'i ha que no, a mi no m'agrada generalitzar, i encara que en certs casos opino que si que hi ha mossos xulos, també n'hi ha d'eficients, per tant les generalitzacions son injustes, espero fer-ne una exposicio constructiva :cerv
Erg Chebbi - Merzouga

- Vendetta
- Presentats
Els dos pensem el mateix, i tant que crec que no tots son iguals i que n'hi han d'efectius, però son la minoria. Jo faig mès enfasi en una banda i tu en una altra, sencillament.atramuntanat ha escrit:no soc pas mosso, en tinc amics, pero com no en donc importancia al fet, jo estic d'acord amb tu en certes coses per que també n'he vist de l'alçada d'un campanar amb la bofiaVendetta ha escrit:
Uii atramontanat no seràs pas mosso o amic d'algun no??
el cas del motero a qui van confondre per un altre el conec per que va a passar a prop de casa meu (platja d'aro), el cas del motero de barcelona al qui els mossos van endurse per davant, també, si que hi ha d'inexperts, pero tambe he pogut constatar que hi ha molts d'altres (casos viscuts en 1a persona) que son de gran profesionalitat, es van portar molt be amb un accident i en altres casos,
no vull ser torracastanyes, pero m'agrada les coses dites acuradament, per exemple dius "I encara voleu mes? doncs arriben a lloc tantes presses i tantes osties, i ja havien arreglat el tema uns companys seus que havien arribat primer"
pero ells no ho sabien i havien rebut un ordre, i si els companys no se'n poguessin sortir sols? i si decideixen no anar, i al mateix temps els altres mossos no hi van? que creus que en diria l'opinio publica?
amb aixo no vull portarte la contraria, nomes que penso que es millor deixar de banda les passions i pensar amb logica i fredament (si, jo he pagat 2 multes de transit i tampoc em va fer gracia :martell )
tothom ha vist un paleta o camioner fotense un carajillo, pero ningu diu que els paletes son uns alcoholics, n'hi ha que si, n'i ha que no, a mi no m'agrada generalitzar, i encara que en certs casos opino que si que hi ha mossos xulos, també n'hi ha d'eficients, per tant les generalitzacions son injustes, espero fer-ne una exposicio constructiva :cerv
I no dubto que en circumstancies de necessitat, com un accident, es comportin, aixó quasi tots!!
Però no es comporten en general en circumstancies no tan extremes, i si m'agrada que l'opiniò publica ho sàpiga per el seu propi bè tb. Ja els hi dono la vara a ells en mà.
Jo sempre estarè per aqui i on fagi falta anunciant a bombo i platino aquesta policia immadura que tenim, fins que maduri.
I no nomès es tracta de multes de transit, que no en tinc, nomès una per adalantar tractor amb persecucio inclosa, tinc com unes 4 histories de primera mà, una de la maria quan van sortir de festa amb companys de feina, i els etc .. que hi deuen haver por ahi.
- Rime
- Presentats
- Entrades: 127
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:43 pm
- Ubicació: Hospitalet de l'Infant
Nengggg, no t'ho prenguis aixi de seriós.Vendetta ha escrit:Per a perseguir dolents???rime ha escrit:A MI M'AGRADA PORTAR LA MATEIXA MOTO QUE ELS QUE FAN COMPLIR LA LLEI, AIXO VOL DIR QUE ES UNA BONA MOTO PER PERSEGUIR ELS DOLENTS :twisted: :twisted:Vendetta ha escrit:Millor , millor
Pero si lo millor per a perseguir dolents és una R. Lo que els hi busquen és una moto comode, segura, que hi puguin anar tot el dia, tingui moltes maletes per a posar els bloqs de les multes, no pas per a perseguir.
Era per que no li agafi ara la gent tirria a la RT amb lo bonica que es nomes perque la vagin a portar aquests personatges. Amb lo bonica que es la meva Nineta

Ademes deixam añadir com a comentari general, i que consti que no va dirigit a ningu:
¿a que no ens agrada que ens fiquin a tots al mateix sac de moteros inconscients perque hi hagi gent que fa el burro anant amb las R???,
doncs no fiquem a tots els que en teoria representen la llei en el mateix sac de ....., digueu-li com volgueu al que fan