Una KTM 950 a laguna seca
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Una KTM 950 a laguna seca
Una KTm 950 Adventure a dins de circuit deixant en ridicul a dos RR's a casa seva.
El circuit es Laguna Seca
http://www.moto22.com/2007/02/07-ktm-95 ... aguna-seca
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Una KTM 950 a laguna seca
Però es que les RR van "bastant" poc a poc, eh? :shock: aixo sí: de soroll si que en fan !!!!Steelman ha escrit:Una KTm 950 Adventure a dins de circuit deixant en ridicul a dos RR's a casa seva.
( 1,58 a donar una volta al circuit amb sortida llançada que son uns 2,05 sortida parada------> Pedrosa 1´23.333 ).

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Home pero en Pedrossa no fa res mes que aixo i amb una moto molt preparada per aixo no?
No he voltat mai a circuit i no se si la diferencia de temps entre un professional i un amater.
Pero 35sg en una volta vol dir que han anat al 77% del ritme d´en Pedrossa i tampoc no esta tant malament no?
No he voltat mai a circuit i no se si la diferencia de temps entre un professional i un amater.
Pero 35sg en una volta vol dir que han anat al 77% del ritme d´en Pedrossa i tampoc no esta tant malament no?
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Hola:
Doncs fen calculs la diferència entre els temps de la KTM i del Pedrosa:
voltar a 2´o5 segons es un promitj de 106,17 Km/h
voltar a 1´23.333 es un promitj de 176,09 Km/h
es a dir , una vegada vaig anar a "fer tandes" al circuit amb una VFR 750 F a l´any 1991, crec recordar... i jo que sóc bastant "matat" en circuit, em van dir que vaig girar una volta a 2,22 (desprès de 5 o 6 voltes d´"escalfament") el temps de les 125 es de : 1,51 !!!!
Còrrer en circuit es una altre història i quedes acollonit de veure el que pots "tumbar" al començament fas els revolts "pel teu cantó" però desprès t´en dones compte del ample que son els revolts. :tremolant
Doncs fen calculs la diferència entre els temps de la KTM i del Pedrosa:
voltar a 2´o5 segons es un promitj de 106,17 Km/h
voltar a 1´23.333 es un promitj de 176,09 Km/h
es a dir , una vegada vaig anar a "fer tandes" al circuit amb una VFR 750 F a l´any 1991, crec recordar... i jo que sóc bastant "matat" en circuit, em van dir que vaig girar una volta a 2,22 (desprès de 5 o 6 voltes d´"escalfament") el temps de les 125 es de : 1,51 !!!!
Còrrer en circuit es una altre història i quedes acollonit de veure el que pots "tumbar" al començament fas els revolts "pel teu cantó" però desprès t´en dones compte del ample que son els revolts. :tremolant

- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Una RR ben portada al circuit, es imbatible per molta KTM que sigui, el video demostra que els de las racing no van a sac o com a minim no en saben més.
Les mans també hi conten.
Las Maxi d'acord son polivalents, pero d'aqui a afirmar que podan amb un R al circuit no se jo.....
Cada cosa al seu lloc....
Salut.
Les mans també hi conten.
Las Maxi d'acord son polivalents, pero d'aqui a afirmar que podan amb un R al circuit no se jo.....
Cada cosa al seu lloc....
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
Està clar que els circuits és territori de les R's...però quina passada veure aquesta KTM anant a sac en un lloc que no és casa seva.sharky ha escrit: Las Maxi d'acord son polivalents, pero d'aqui a afirmar que podan amb un R al circuit no se jo.....
Per altre part, segur que el que la condueix no és "manco"...
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Au ves!!!
Si si, solament són 98 cavallets de res... :roll: :roll: :roll: :evil:L.Font (el paio que fa l'escrit) ha escrit:Lo que se oye al final del video parecen los cortes de encendido, momento en el que el piloto cambia a una marcha superior. Total solo monta un motor de 98 CV a 8000 rpm, con lo que el corte debe rondar las 9 o 10 mil vueltas. Increible.
Au ves!!!

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Indubtablement les mans del pilot ho sont casi tot, però fa gràcia de veure-ho, com una moto així pot plantar cara a les totpoderoses RR's!!
De totes maneres heu de tenir en compte que no es tracta precissament de una Trail, la KTM esta feta tota una super-motard.
PS: no m'imagino les RR's intentant seguir a la KTM per una pista!!!!
Indubtablement les mans del pilot ho sont casi tot, però fa gràcia de veure-ho, com una moto així pot plantar cara a les totpoderoses RR's!!
De totes maneres heu de tenir en compte que no es tracta precissament de una Trail, la KTM esta feta tota una super-motard.
PS: no m'imagino les RR's intentant seguir a la KTM per una pista!!!!
Sort,
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Ostres nois.... veig que mirem el vídeo d’una manera molt diferent... :? :?
Sincerament crec, que els tres son amics, que el de la KTM porta muntada una camera,
i que els altres no apreten per poder sortir en imatges... :D :D :D
Després d’unes voltes, el de la primera R, deixa passar a la KTM, perquè i perdoneu que ho digui així.....
Ni de conya una KTM picada amb una R l’adelanta amb aquesta facilitat.... ( que l’orgull és l’orgull :b9 )
I el deixa passar per poder gravar l’amic que va al davant.... :P :P
O sigui que personalment i sempre pensant que estan en un circuit,
jo no li veig el mèrit a la KTM per enlloc... :oops: :oops: :oops:
:!: i Vvvvsss
Sincerament crec, que els tres son amics, que el de la KTM porta muntada una camera,
i que els altres no apreten per poder sortir en imatges... :D :D :D
Després d’unes voltes, el de la primera R, deixa passar a la KTM, perquè i perdoneu que ho digui així.....
Ni de conya una KTM picada amb una R l’adelanta amb aquesta facilitat.... ( que l’orgull és l’orgull :b9 )
I el deixa passar per poder gravar l’amic que va al davant.... :P :P
O sigui que personalment i sempre pensant que estan en un circuit,
jo no li veig el mèrit a la KTM per enlloc... :oops: :oops: :oops:
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Si jo també ho crec que els dos de le RR volen sortir a la pel-lícula, però la experiència amb conducció amb diu una mica al contrari, un dia vaig baixar una moto d’aquet tipus de Figueres a Palamós i vaig trobar que a las corbes entrava mol millor que la meva quedant gratament sorprès desprès una altre proba amb una 1200 GS fen-te-li 300 kms va acabar de confirmar-ho.Anna ha escrit:Ostres nois.... veig que mirem el vídeo d’una manera molt diferent... :? :?
La conclusió es que per la meva manera de portar les motos amb van mol millor les de tipus trail que les purament de carretera.
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
A veure, el que dius te molta lògica, però estaràs amb mi, que quan arriba una recta,
les RR tindrien que escapar-se moltíssim, ja que la potència és molt superior...
I mirant el vídeo, en cap moment es separen de la KTM, i si la pobre en recta es posa
a 200 Km/H per exemple.... les RR es poden posar a 260 Que se jo.... :oops: :oops:
Crec que la diferència ha de ser molt superior, i que si la KTM els avança ,
és perquè la deixen.... :twisted:
les RR tindrien que escapar-se moltíssim, ja que la potència és molt superior...
I mirant el vídeo, en cap moment es separen de la KTM, i si la pobre en recta es posa
a 200 Km/H per exemple.... les RR es poden posar a 260 Que se jo.... :oops: :oops:
Crec que la diferència ha de ser molt superior, i que si la KTM els avança ,
és perquè la deixen.... :twisted:
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Annabul1256 ha escrit:
Si jo també ho crec que els dos de le RR volen sortir a la pel-lícula,.
Totalment d’acord Anna, i a mes fen la prova dins un circuit, ép una altre cosa seria l’experiència del que porta la KTMA veure, el que dius te molta lògica, però estaràs amb mi, que quan arriba una recta,