Pràctiques De Moto
Moderador: Airald
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
Pràctiques De Moto
Vaig a fer una pregunta una mica tonta, però jo ho provo igualment: hi ha algú disposat a deixar-me fer 4 pràctiques amb la moto? Aquest anunci va adreçat a algú que estigui a punt de desfer-se de la seva moto i no pretengui vendre-la. (Vaja, que estaríem parlant d'una carraqueta amb la qual no tingueu gaires records sentimentals...)
Pagament: una cerveseta... :razz: :cerv
Senyors administradors, no sé si és aquí on toca aquest tema, o sigui que si el voleu canviar de lloc, ja ho sabeu: m'heu de deixar les vostres màquines a canvi. (Albert, això va sobretot per tu, que l'altre dia vaig jugar-me amb en Vendetta que un dia li agafaria la Pan i, és clar, estaria bé probar-la abans...) :b9
Pagament: una cerveseta... :razz: :cerv
Senyors administradors, no sé si és aquí on toca aquest tema, o sigui que si el voleu canviar de lloc, ja ho sabeu: m'heu de deixar les vostres màquines a canvi. (Albert, això va sobretot per tu, que l'altre dia vaig jugar-me amb en Vendetta que un dia li agafaria la Pan i, és clar, estaria bé probar-la abans...) :b9
Angeleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 16, 2009 5:40 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Pràctiques De Moto
[quote user="Angeleta" post="87302"] que un dia li agafaria la Pan i, és clar, estaria bé probar-la abans...) :b9[/quote]
que valenta.... no és molta moto?
que valenta.... no és molta moto?
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Frank" post="87538"][quote user="Angeleta" post="87302"] que un dia li agafaria la Pan i, és clar, estaria bé probar-la abans...) :b9[/quote]
que valenta.... no és molta moto?[/quote]
Si, per ella sembla que si, per això vol provar primer la meva abans d’agafar la del Vendetta, que sembla que no li acaba de deixar fer les pràctiques.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[quote user="Frank" post="87538"][quote user="Angeleta" post="87302"] que un dia li agafaria la Pan i, és clar, estaria bé probar-la abans...) :b9[/quote]
Si, per ella sembla que si, per això vol provar primer la meva abans d’agafar la del Vendetta, que sembla que no li acaba de deixar fer les pràctiques.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sort,
- Angeleta
- Presentats
[quote user="Albert" post="87547"]Holaaaa,
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Bueno, bueno, bueno, a veure què passa aquí! :enfadat En primer lloc, he d'aclarir que això d'agafar la Pan d'en Vendetta ve d'uns quants cops que el senyor només fa que dir-me que a veure quan acabo de treure'm el carnet i em compro la moto. En realitat --ho ha reconegut-- el que vol és agafar-me-la i així tenir a disposició una de grossa i una d'esportiva pel mateix preu. És clar, davant del perill d'anar a buscar jo la meva i veure que se me l'ha emportat, doncs res, que m'he d'espavilar amb la Pan (no 'importa que me l'agafi, però sense abusar-ne). I en Vendetta xuleja pq diu que jo no puc amb la Pan. JA! Evidentment, és molta moto, però (i això va per tu, Albert) quan tingui prou experiència, no te'n desafugis que intenti provarla. Ja t'enviaré les fotos!
Ja ho veurem, ja, si la Pan és massa moto per a mi! Només em cal un temps d'experiència. Deixeu-me que comenci les pràctiques i ja en tornarem a parlar... :jump
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Bueno, bueno, bueno, a veure què passa aquí! :enfadat En primer lloc, he d'aclarir que això d'agafar la Pan d'en Vendetta ve d'uns quants cops que el senyor només fa que dir-me que a veure quan acabo de treure'm el carnet i em compro la moto. En realitat --ho ha reconegut-- el que vol és agafar-me-la i així tenir a disposició una de grossa i una d'esportiva pel mateix preu. És clar, davant del perill d'anar a buscar jo la meva i veure que se me l'ha emportat, doncs res, que m'he d'espavilar amb la Pan (no 'importa que me l'agafi, però sense abusar-ne). I en Vendetta xuleja pq diu que jo no puc amb la Pan. JA! Evidentment, és molta moto, però (i això va per tu, Albert) quan tingui prou experiència, no te'n desafugis que intenti provarla. Ja t'enviaré les fotos!
Ja ho veurem, ja, si la Pan és massa moto per a mi! Només em cal un temps d'experiència. Deixeu-me que comenci les pràctiques i ja en tornarem a parlar... :jump
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ara mateix obro una enquesta a la cerveseta! :mestre

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
[quote user="Angeleta" post="87563"]
Evidentment, és molta moto, però (i això va per tu, Albert) quan tingui prou experiència, no te'n desafugis que intenti provarla. Ja t'enviaré les fotos!
Ja ho veurem, ja, si la Pan és massa moto per a mi! Només em cal un temps d'experiència. Deixeu-me que comenci les pràctiques i ja en tornarem a parlar... :jump[/quote]
Ep, no mal interpretem les coses, si us plau. Jo només dic que es massa moto per fer practiques!! Tu, i qui sigui. Pesa massa en parat per poder-la moure i aguantar-la si no hi tens una mica de traça, i t’asseguro que només en cal una mica. Desprès no en tindràs cap de problema per portar-la.
;) ;) ;)
Evidentment, és molta moto, però (i això va per tu, Albert) quan tingui prou experiència, no te'n desafugis que intenti provarla. Ja t'enviaré les fotos!
Ja ho veurem, ja, si la Pan és massa moto per a mi! Només em cal un temps d'experiència. Deixeu-me que comenci les pràctiques i ja en tornarem a parlar... :jump[/quote]
Ep, no mal interpretem les coses, si us plau. Jo només dic que es massa moto per fer practiques!! Tu, i qui sigui. Pesa massa en parat per poder-la moure i aguantar-la si no hi tens una mica de traça, i t’asseguro que només en cal una mica. Desprès no en tindràs cap de problema per portar-la.
;) ;) ;)
Sort,
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Albert" post="87579"]Holaaaaa,
;) ;) ;)[/quote]
Totalment d'acord amb l'Albert. Començar amb una Pan pot arribar a ser perillós. És una moto força pesada i té molt de motor. És més recomanable començar amb quelcom més manejable. :) Jo vaig començar amb una CB-250, i ja em semblava molta moto, jejejeje. No m'hagués vist capaç de portar una Pan ni de conya! Després d'un temps vaig passar a la DV. Fins i tot, després d'una temporada amb la DV, em va donar cert respecte la Pan. :P Però haig de reconèixer que "mola mazo" :D
;) ;) ;)[/quote]
Totalment d'acord amb l'Albert. Començar amb una Pan pot arribar a ser perillós. És una moto força pesada i té molt de motor. És més recomanable començar amb quelcom més manejable. :) Jo vaig començar amb una CB-250, i ja em semblava molta moto, jejejeje. No m'hagués vist capaç de portar una Pan ni de conya! Després d'un temps vaig passar a la DV. Fins i tot, després d'una temporada amb la DV, em va donar cert respecte la Pan. :P Però haig de reconèixer que "mola mazo" :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Bè, ja dirè jo on ha d'anar aquest fil.
A la cerveseta! Vaja "cachoondeo" =cacho hondeo? cacho honda!!
Un dona portar una pan JA!
I que em mal interpreti qui vulgui, estic fins els webs de tanta hipocresia, els homes i les dones no som iguals, tan per bè com per mal.
Com diu l'Obelix, aquests romans estan boigs. Romans igual a politics, és que ara tinc al cap aquest departament recien creat de la igualtat, i dirigit per una dona. I la hipocresia del propi nom del departament, ja que l'haurien d'anomenar defensa de la dona, quan en realitat son un grup de feministes, que amb aquesta excusa busquen la discriminaciò positiva. I pobre del que s'hi oposi que ja el tachen de ves a saber què.
Tot això ja correspon a un altre fil.
Si és que em provoquen.
Ieps, i no dic que tinguin aptituds, però rarament una dona escolliria una moto tan gran, aquesta és una moto per a galants, que volen que la seva parella estigui comoda, i la galenteria en la dona.. no és pas gaire habitual :twisted:
Bè, fins aqui ja he donat prou tema :twisted:
A la cerveseta! Vaja "cachoondeo" =cacho hondeo? cacho honda!!
Un dona portar una pan JA!
I que em mal interpreti qui vulgui, estic fins els webs de tanta hipocresia, els homes i les dones no som iguals, tan per bè com per mal.
Com diu l'Obelix, aquests romans estan boigs. Romans igual a politics, és que ara tinc al cap aquest departament recien creat de la igualtat, i dirigit per una dona. I la hipocresia del propi nom del departament, ja que l'haurien d'anomenar defensa de la dona, quan en realitat son un grup de feministes, que amb aquesta excusa busquen la discriminaciò positiva. I pobre del que s'hi oposi que ja el tachen de ves a saber què.
Tot això ja correspon a un altre fil.
Si és que em provoquen.
Ieps, i no dic que tinguin aptituds, però rarament una dona escolliria una moto tan gran, aquesta és una moto per a galants, que volen que la seva parella estigui comoda, i la galenteria en la dona.. no és pas gaire habitual :twisted:
Bè, fins aqui ja he donat prou tema :twisted:
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Vendetta, acabes d'obrir la caixa de petards... Estàs preparat per quan arribi el sector femení i et llegeixi? ;) Ves-te preparant per rebre de valent!!! :sado :sado :sado :b9 :b9 :b9
Album de fotos
Album de fotos
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
[quote user="Miquelpericas" post="87589"]Vendetta, acabes d'obrir la caixa de petards... Estàs preparat per quan arribi el sector femení i et llegeixi? ;) Ves-te preparant per rebre de valent!!! :sado :sado :sado :b9 :b9 :b9[/quote]
Si :tremolant i em sembla que per aquí hi ha alguna que altra femina amb motos que
no em semblen gens petites :eyes ,elles ja contestaran
Si :tremolant i em sembla que per aquí hi ha alguna que altra femina amb motos que
no em semblen gens petites :eyes ,elles ja contestaran
Que gran aquest de Bilbao

- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
VENDETTA=FULLUNERU
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
I després diu de mí! :mrgreen:
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
I després diu de mí! :mrgreen:

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Suposo que l'Anna i tindrà quelcom a dir en aquest tema.
:twisted: :twisted: :twisted:
Vinga Anna fotli fort.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:twisted: :twisted: :twisted:
Vinga Anna fotli fort.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Angeleta
- Presentats
[quote user="Miquelpericas" post="87582"][quote user="Albert" post="87579"]Holaaaaa,
;) ;) ;)[/quote]
Totalment d'acord amb l'Albert. Començar amb una Pan pot arribar a ser perillós. És una moto força pesada i té molt de motor. És més recomanable començar amb quelcom més manejable. :) Jo vaig començar amb una CB-250, i ja em semblava molta moto, jejejeje. No m'hagués vist capaç de portar una Pan ni de conya! Després d'un temps vaig passar a la DV. Fins i tot, després d'una temporada amb la DV, em va donar cert respecte la Pan. :P Però haig de reconèixer que "mola mazo" :D[/quote]
A veure, nois, aclarim les coses. No sé si m'he expressat malament o no m'heu entès. Jo demano una moto qualsevol per fer pràctiques pq el carnet em surti més barat. A partir d'aquí, quan ja sàpiga portar-ne una sense problemes, demano una Pan per practicar pq vull agafar la d'en Vendetta pq es passa el dia xulejant que la seva moto és només per homes i ja comença a ser pesat amb el tema (només heu de rellegir el seu post) i, com que el moviment es demostra caminant, no hi haurà millor manera per fer-lo callar que agafant-li la Pan sense problemes. Aquesta és la raó pq en demano una abans de la seva: que calli ja amb la xorrada de la desigualtat entre homes i dones.
DONES DE MOTOTURISME!! DES D'AQUÍ DEMANO QUE FEM UNA LLISTA AMB LA MOTO QUE TENIU I/O HÀGIU TINGUT, I COM MÉS GROSSA, MILLOR!! EN AQUEST CAS, JA VEIEU QUE S'ESTÀ QÜESTIONANT LA NOSTRA FEMINITAT NOMÉS PER LA MIDA!! HO HAVEU VIST?
PERÒ QUI S'HAN CREGUT QUE SOM, AQUESTA GENT? :box
Aiii, Vendetta :sado
;) ;) ;)[/quote]
Totalment d'acord amb l'Albert. Començar amb una Pan pot arribar a ser perillós. És una moto força pesada i té molt de motor. És més recomanable començar amb quelcom més manejable. :) Jo vaig començar amb una CB-250, i ja em semblava molta moto, jejejeje. No m'hagués vist capaç de portar una Pan ni de conya! Després d'un temps vaig passar a la DV. Fins i tot, després d'una temporada amb la DV, em va donar cert respecte la Pan. :P Però haig de reconèixer que "mola mazo" :D[/quote]
A veure, nois, aclarim les coses. No sé si m'he expressat malament o no m'heu entès. Jo demano una moto qualsevol per fer pràctiques pq el carnet em surti més barat. A partir d'aquí, quan ja sàpiga portar-ne una sense problemes, demano una Pan per practicar pq vull agafar la d'en Vendetta pq es passa el dia xulejant que la seva moto és només per homes i ja comença a ser pesat amb el tema (només heu de rellegir el seu post) i, com que el moviment es demostra caminant, no hi haurà millor manera per fer-lo callar que agafant-li la Pan sense problemes. Aquesta és la raó pq en demano una abans de la seva: que calli ja amb la xorrada de la desigualtat entre homes i dones.
DONES DE MOTOTURISME!! DES D'AQUÍ DEMANO QUE FEM UNA LLISTA AMB LA MOTO QUE TENIU I/O HÀGIU TINGUT, I COM MÉS GROSSA, MILLOR!! EN AQUEST CAS, JA VEIEU QUE S'ESTÀ QÜESTIONANT LA NOSTRA FEMINITAT NOMÉS PER LA MIDA!! HO HAVEU VIST?
PERÒ QUI S'HAN CREGUT QUE SOM, AQUESTA GENT? :box
Aiii, Vendetta :sado
Angeleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 19, 2009 8:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Vendetta
- Presentats
Puuuf ja tremolo, per una dona que ho pugui demostrar, hi hauran per lo menys 4 homes, que ho puguin redemostrar :twisted:
I clar, alguna cosa de numeros sè, i ja no és igualtat :twisted:
I clar, alguna cosa de numeros sè, i ja no és igualtat :twisted:
- Angeleta
- Presentats
[quote user="Vendetta" post="87601"]Puuuf ja tremolo, per una dona que ho pugui demostrar, hi hauran per lo menys 4 homes, que ho puguin redemostrar :twisted:
I clar, alguna cosa de numeros sè, i ja no és igualtat :twisted:[/quote]
Tu vés desafiant, vés... :666 :666
Tu vés desafiant, vés... :666 :666
- Vendetta
- Presentats
[quote user="Angeleta" post="87603"][quote user="Vendetta" post="87601"]Puuuf ja tremolo, per una dona que ho pugui demostrar, hi hauran per lo menys 4 homes, que ho puguin redemostrar :twisted:
Tu vés desafiant, vés... :666 :666[/quote]
:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :twisted:
I Randy, Oscar i Periques, gràcies per el suport :enfadat Cabrooooons.
Tu vés desafiant, vés... :666 :666[/quote]
:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :twisted:
I Randy, Oscar i Periques, gràcies per el suport :enfadat Cabrooooons.
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Vendetta" post="87607"]
I Randy, Oscar i Periques, gràcies per el suport :enfadat Cabrooooons.[/quote]
De res. :b9
I Randy, Oscar i Periques, gràcies per el suport :enfadat Cabrooooons.[/quote]
De res. :b9

- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Angeleta" post="87597"]A veure, nois, aclarim les coses. No sé si m'he expressat malament o no m'heu entès. Jo demano una moto qualsevol per fer pràctiques pq el carnet em surti més barat. A partir d'aquí, quan ja sàpiga portar-ne una sense problemes, demano una Pan per practicar pq vull agafar la d'en Vendetta pq es passa el dia xulejant que la seva moto és només per homes i ja comença a ser pesat amb el tema (només heu de rellegir el seu post) i, com que el moviment es demostra caminant, no hi haurà millor manera per fer-lo callar que agafant-li la Pan sense problemes. Aquesta és la raó pq en demano una abans de la seva: que calli ja amb la xorrada de la desigualtat entre homes i dones. [/quote]
Si és així, ok! :D El que em preocupava és que comencessis amb una moto molt gran (tant per homes com per dones) i et poguessis fer mal. Una experiència negativa tot començant pot fer-te deixar de banda una afició ben maca.
[quote user="Vendetta" post="87607"]I Randy, Oscar i Periques, gràcies per el suport :enfadat Cabrooooons.[/quote]
Ho sento, però no puc recolzar una teoria de la qual no n'estic d'acord. Que cadascú dugui la moto que vulgui, pels motius que cregui més convenients.
Si és així, ok! :D El que em preocupava és que comencessis amb una moto molt gran (tant per homes com per dones) i et poguessis fer mal. Una experiència negativa tot començant pot fer-te deixar de banda una afició ben maca.
[quote user="Vendetta" post="87607"]I Randy, Oscar i Periques, gràcies per el suport :enfadat Cabrooooons.[/quote]
Ho sento, però no puc recolzar una teoria de la qual no n'estic d'acord. Que cadascú dugui la moto que vulgui, pels motius que cregui més convenients.
Album de fotos
Album de fotos
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Vendetta, l'Anna té una Yamaha FJR 1300.
Ja sé que no és una Honda PanEuropean ... però si fa o no fa, és el mateix.
No estic gens d'acord amb el que dius (en públic).
El mon canvia, i les coses canvien.
Qui ens anava a dir fa 25 anys que cauria el mur de Berlín?
Qui apostava fa 4 anys per un president com l'Obama?
Avui llegia que l'Angeleta Merkel és la dona més poderosa del planeta.
Si una dona pot dirigir un Estat com Alemanya, per què no pot portar una simple Pan?
Atentament;
Kel
Ja sé que no és una Honda PanEuropean ... però si fa o no fa, és el mateix.
No estic gens d'acord amb el que dius (en públic).
El mon canvia, i les coses canvien.
Qui ens anava a dir fa 25 anys que cauria el mur de Berlín?
Qui apostava fa 4 anys per un president com l'Obama?
Avui llegia que l'Angeleta Merkel és la dona més poderosa del planeta.
Si una dona pot dirigir un Estat com Alemanya, per què no pot portar una simple Pan?
Atentament;
Kel
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- AnnA
- Presentats
- Entrades: 438
- Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
- Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)
Ara no tinc temps però això no quedarà així.....