CONSELL PER ESCOLLIR UNA MOTO
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 130
- Membre des de: ds. ago. 29, 2009 8:35 pm
CONSELL PER ESCOLLIR UNA MOTO
Després del ritual de la presentació, voldria demanar consell davant del imminent canvi de moto. Ara vaig amb una Yamaha XT 660 i voldria fer el pas cap a una moto de turisme, cómoda, manejable, que empenyi i que no em foti el pressupost enlaire. En general faig sortides de mig dia i també la faig servir per treballar (anar a Bcn, etc) Havia pensat amb una Kawa 750, aquesta que diuen ecològica (98cv) amb una estètica tot agressiva i xula però un bon amic em diu que potser no és la millor opció: que si 1000cc, que si tal que si qual ... Algú em podria explicar la seva experiència per anar agafant criteri? Gràcies
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: CONSELL PER ESCOLLIR UNA MOTO
si la fas servir per anar a treballar igual...et faltara proteccio aerodinamica.
per el mateix preu...mira la honda CBF 1000, la Suzuki Bandit 1250,.....
per el mateix preu...mira la honda CBF 1000, la Suzuki Bandit 1250,.....
Ex ...moltes coses
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Be totes les respostes que et poguem donar no seran objectives ja
que cadascú parlarà de la seva experiència.Les motos que menciones
no estan malament,tot depen del que vulguis,del tema diners,estètica,etc...
jo porto molts anys anant amb la suzuki bandit 600 i ara la 650.Crec que és
una moto amb molt bona qualitat preu i per mi hi ha moto de sobra,és comoda
per fer viatjes i te un manteniment moderat.Ara aquesta és la meva opiniò :shock:
suposo que hi haurà els que no estiguin d´acord :lol: ,ara tu has d´escollir per tu.
que cadascú parlarà de la seva experiència.Les motos que menciones
no estan malament,tot depen del que vulguis,del tema diners,estètica,etc...
jo porto molts anys anant amb la suzuki bandit 600 i ara la 650.Crec que és
una moto amb molt bona qualitat preu i per mi hi ha moto de sobra,és comoda
per fer viatjes i te un manteniment moderat.Ara aquesta és la meva opiniò :shock:
suposo que hi haurà els que no estiguin d´acord :lol: ,ara tu has d´escollir per tu.
Que gran aquest de Bilbao

- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Això de donar consells a l'hora de escollir una moto es força complicat, potser el millor consell que et puc donar es que compris la que et digui el cor o la que t'enamori.
Salut.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="VicBo" post="88585"]........ voldria fer el pas cap a una moto de turisme, cómoda, manejable, que empenyi i que no em foti el pressupost enlaire. En general faig sortides de mig dia i també la faig servir per treballar (anar a Bcn, etc) .........[/quote]
Ja que dius això, m'inclino a pensar que la moto que et fa falta a tú és la Deauville 700: nul manteniment, super-còmoda, ràpida-ràpida no és, però mira el Vini, el sharky i el miquelpericas com hi van! :eyes

Ara, tothom et dirà una moto diferent, això no ho dubtis. :twisted:
Ja que dius això, m'inclino a pensar que la moto que et fa falta a tú és la Deauville 700: nul manteniment, super-còmoda, ràpida-ràpida no és, però mira el Vini, el sharky i el miquelpericas com hi van! :eyes

Ara, tothom et dirà una moto diferent, això no ho dubtis. :twisted:

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Com ja he dit moltes altres vegades aquí al fòrum, les motos, al igual que les dones, no han de ser guapes, han d’agradar.
Si bé es cert que a molts ens agrada la Michelle Pfeiffer, per fer segons quines coses preferiríem a la Paulina Rubio, es rossa igual però la “marxa”, el “ritme”, es diferent.
Com que ja fa temps que vas amb una 660 i ara vols canviar, el meu consell es que com a mínim et miris una 1.000. Tenir més cilindrada mai està de menys. Caballo grande ande o no ande.
A partir d’aquí si que cal ja, tal com t’han dit abans, que el moto t’agradi a tu, que t’entri pels ulls, i que prioritzis quin en serà el seu us.
Si tens intenció de continuar fent camins sense asfaltar i algun tram de terra, doncs no cal parlar-ne una trail : Varadero o V’Strom 1000, per mi son les millors opcions.
Si aniràs abandonant els camins i faràs gairebé tot carretera, com faig jo, aquí ja les opcions, per mi, serien Pan €, FJR, i si tens molts diners per mantenir-la la RT.
En aquests moments es poden trobar motos en molt bon estat i molts pocs quilòmetres a molt bon preu. Cal tenir en conte que les motos de gran cilindrada no cal que siguin noves, si porten pocs quilometres encara tenen molta, molta vida, en la majoria de casos no ens les acabarem, les canviarem per altres motius.
Em sembla que la millor solució en aquests casos és l’amor a primera vista. La primera moto que vegis que et fa el pes i reuneixi les prestacions que li demanes, la compres i ja està.
Vssssssss
007
Si bé es cert que a molts ens agrada la Michelle Pfeiffer, per fer segons quines coses preferiríem a la Paulina Rubio, es rossa igual però la “marxa”, el “ritme”, es diferent.
Com que ja fa temps que vas amb una 660 i ara vols canviar, el meu consell es que com a mínim et miris una 1.000. Tenir més cilindrada mai està de menys. Caballo grande ande o no ande.
A partir d’aquí si que cal ja, tal com t’han dit abans, que el moto t’agradi a tu, que t’entri pels ulls, i que prioritzis quin en serà el seu us.
Si tens intenció de continuar fent camins sense asfaltar i algun tram de terra, doncs no cal parlar-ne una trail : Varadero o V’Strom 1000, per mi son les millors opcions.
Si aniràs abandonant els camins i faràs gairebé tot carretera, com faig jo, aquí ja les opcions, per mi, serien Pan €, FJR, i si tens molts diners per mantenir-la la RT.
En aquests moments es poden trobar motos en molt bon estat i molts pocs quilòmetres a molt bon preu. Cal tenir en conte que les motos de gran cilindrada no cal que siguin noves, si porten pocs quilometres encara tenen molta, molta vida, en la majoria de casos no ens les acabarem, les canviarem per altres motius.
Em sembla que la millor solució en aquests casos és l’amor a primera vista. La primera moto que vegis que et fa el pes i reuneixi les prestacions que li demanes, la compres i ja està.
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
-
- Presentats
- Entrades: 130
- Membre des de: ds. ago. 29, 2009 8:35 pm
Decididament he abandonat les pistes i només em plantejo la carretera.
El tema de la protecció aerodinàmica és interessant i veig que la Deauville ho té ben resolt, és una opció a considerar.
Gràcies a tots,
PD: M'ha agradat molt l'exemple de la Pfeiffer i la Paulina Rubio :D
El tema de la protecció aerodinàmica és interessant i veig que la Deauville ho té ben resolt, és una opció a considerar.
Gràcies a tots,
PD: M'ha agradat molt l'exemple de la Pfeiffer i la Paulina Rubio :D
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!!!!
mira nen, la majoria han dit el que jo penso, una moto te que entrarta per els ulls
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
la Deauville aqueta, no es una gran moto, -es Honda-, pero si buscas comoditat i proteccio aerodinamica, es una bona opcio
jo tinc la bandit 1250, per fer carretera esta força be, encara que li falta una mica de proteccio i en viatjes llargs, no de migdia, el cul acaba una mica "cardadet", a favor el preu i que es SUZUKI
de totes maneres son opinions, tu ets el que tens l'ultima paraula i la cartera
salut
mira nen, la majoria han dit el que jo penso, una moto te que entrarta per els ulls
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
la Deauville aqueta, no es una gran moto, -es Honda-, pero si buscas comoditat i proteccio aerodinamica, es una bona opcio
jo tinc la bandit 1250, per fer carretera esta força be, encara que li falta una mica de proteccio i en viatjes llargs, no de migdia, el cul acaba una mica "cardadet", a favor el preu i que es SUZUKI
de totes maneres son opinions, tu ets el que tens l'ultima paraula i la cartera
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
[quote user="Sharky" post="88599"]Això de donar consells a l'hora de escollir una moto es força complicat, potser el millor consell que et puc donar es que compris la que et digui el cor o la que t'enamori.
Salut.[/quote]
Crec que en Sharky l'ha encertat totalment. Si no et compres la moto que et tingui el cor robat, acabaràs desfent-te de la que hagis comprat i comprant la que t'ha enamorat.
Salut.[/quote]
Crec que en Sharky l'ha encertat totalment. Si no et compres la moto que et tingui el cor robat, acabaràs desfent-te de la que hagis comprat i comprant la que t'ha enamorat.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Si vols en podem parlar: Mira't això
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Jo no soc ningú per a donar consells,
Sols diré que per anar a treballar, jo utilitzo a diari,
tant hivern com estiu, una megascooter...
Sols diré que per anar a treballar, jo utilitzo a diari,
tant hivern com estiu, una megascooter...
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Jo parlaria amb l'Alucinamaripili.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
L'Alucina ja ha canviat els seus plans de venda
Vssssss
007
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep