Doncs diumenge passat va vindre un noi de Salamanca i se la va emportar!
La vaig ficar a la venda en un parell de foros, motos.net i compra-venta.com... Durant el mes de gener van trucar per ella unes 8 persones, però el mes de Febrer anava a quasi interessat per dia. Increïble, al final ja tenia un mail preparat explicant el més comú i unes fotos recents dins del garatge que era les que enviava a part d'unes que li vaig fer quan preparava la ruta de l'any passat al Pirineu Lleidatà que van quedar força bé!!!
Molta, molta gent va preguntar per ella i molt "buitre" suelto oferint preus a la baixa per tancar el tracte. Però també molta gent cordial i amable preguntant tot el que es pot preguntar i més... ;)
Al final entra varies persones que "sí sí" i què "ja ja" i "que miro el que costa això" i "si el seguro allò"... Em truca aquest noi i en dos dies tot sol·lucionat. Diumenge va vindre des de Salamanca amb un 4x4 i un carro i se la va emportar molt ben lligada. Va arribar sense problemes i el nou propietari és un banquer de 30 anys que ha passat d'una Honda CB250 a una maravellosa Honda Deauville NTV 650 "La negra flor".
La meva primera moto!!!, moltes noves sensacions... noves companyies... sentiments que no esperava trobar en gent desconeguda. En fí una nova forma de viure i de passar el cap de setmana amb molt bona companyia. GRÀCIES A TOTS!!! SENSE DEIXAR-ME A NINGÚ!!! i molt especialment a tots els que m'han aguantat més i espero que ho facin durant més anys 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Per cert, tot això venia referent a que m'he venut la moto!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Segueix al pas dos del mateix foro General: "Pas 2"