Dafy Moto

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Dafy Moto

Entrada Autor: Terracota » dt. set. 15, 2009 10:49 am

He vist en una noticia que Dafy Moto s'instal·la a Terrassa.

http://www.avui.cat/terrassa/notices/20 ... l_5776.php
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Dafy Moto

Entrada Autor: ARBE » dt. set. 15, 2009 4:46 pm

:eyes :eyes :eyes quina desgràcia, a 5 minuts de casa !!! just fa mitja hora he passat per la cruïlla del parc vallès, si ho arribo a saber encara hagués fet més tard a la feina...
-----------

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. set. 15, 2009 9:57 pm

Holaaaa,

[quote user="ARBE" post="90301"]:eyes :eyes :eyes quina desgràcia, a 5 minuts de casa !!! just fa mitja hora he passat per la cruïlla del parc vallès, si ho arribo a saber encara hagués fet més tard a la feina...[/quote]

Doncs ja ens faràs cinc cèntims de com està aquesta botiga i els seus preus, oi Arbe??

Que si ni hi has estat avui demà segur que t’hi atures!!!!

:mrgreen: :mrgreen: ;)
Sort,

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dc. set. 16, 2009 9:05 am

[quote user="Albert" post="90337"]Holaaaa,

[quote user="ARBE" post="90301"]:eyes :eyes :eyes quina desgràcia, a 5 minuts de casa !!! just fa mitja hora he passat per la cruïlla del parc vallès, si ho arribo a saber encara hagués fet més tard a la feina...[/quote]

Doncs ja ens faràs cinc cèntims de com està aquesta botiga i els seus preus, oi Arbe??

Que si ni hi has estat avui demà segur que t’hi atures!!!!

:mrgreen: :mrgreen: ;)[/quote]

ai que n'ets de coneixedor de la debilitat humana... avui no és que m'hi aturi, perquè no hi he passar, avui és que hi aniré expressament per poc que pugui!
-----------

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. set. 16, 2009 8:31 pm

EEEIIIIII,

Arbe!!!! Que es que has comprat tota la botiga!!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sort,

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dc. set. 16, 2009 9:42 pm

Arbe, explica'ns quí és i què té aquest «Dafy». :oops:

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dj. set. 17, 2009 9:32 am

Doncs té una dependenta molt maca :cool: , entre d'altres coses...

Ahir vaig anar-hi, i perquè us en feu una idea, és una superfície com un Lidl aproximadament, només de motos, vaig pensar d'enviar el DNI per mail per tal que em fos prohibida l'entrada, però com que no hi ha control d'accessos vaig pensar que la mesura seria estèril...

Doncs això, taller on fan manteniments bàsics: olis, suspensions, pneumàtics, frens, etc... filosofia norauto però per motos, de fet és graciós que la porta d'entrada al taller tingui una amplada inferior a la d'un cotxe, sobta, és com una declaració d'intencions.

Llavors dins et dona el síndrome dels primers 5 minuts a Andorra, t'aclapara tanta cosa, mils i mils de cascs... Lazer, Shoei, etc... (Schuberth no, sorry) equipament off-road, bon asortit de botes, protectors, hi ha una mica de tot del món de la moto, desde maletes shad a sarrons (alforjes ?) de cuiro pels customs, etc.... fins a alguna moto i tot, de roba vaig trobar a faltar grans marques com Dainese i tal, guants per exemple estic pensant a comprane uns de ruteros i d'hivern, d'acord a les sortides de mototurisme, i no vaig acabar de veure res que em fes el pes (clar que tinc molt en ment un model concret que he vist a algun de vosaltres).

En resum, molt bé per una banda, per primer cop tenim un establiment exclusiu del món de la moto, encara que trobo que és molt generalista de plantejament, li falta un pel de concreció en determinades coses, no deixa de ser una bona cosa.

El que millor el defineix, sens dubte és el paralelisme amb Norauto, però de motos.

Ah ! malgrat que l'horari de fora diu que de 9.00 a 21.30, penseu que de 14.00 a 16.00 tanquen, i la web és com si no en tingués, també sorprenent donada la magnitud de la inversió que no hagin treballat una mica això : ¿ web ?
-----------

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dj. set. 17, 2009 10:02 am

ah, el mapa que surt a la notícia del diari no és gens vàlid,

Això està al Parc Vallès, a Terrassa, on hi ha un Decarton, un Norauto, el multisales AMC, Mac Donalds, etc...

Us poso un plànol de situació perquè si hi voleu anar potser us hi torneu micos per trobar-ho, no és gaire evident si coneixes allò, i els navegadors em temo que no tindran el carrer :

La referència bona és al costat Oest del Decathlon, o darrera el Norauto, que són els més evidents allà.

Imatge
-----------

Respon

Torna a “General”