nous motors bicilindrics de Honda i.....NOVA AFRICA???

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

nous motors bicilindrics de Honda i.....NOVA AFRICA???

Entrada Autor: Steelman » dc. oct. 21, 2009 7:31 pm

http://www2.solomoto30.com/noticia.asp?ref=23548
Imatge

Parece ser que Honda pensara en renovar la familia XLV, tanto para la Transalp actual como para una futura Africa Twin (foto inferior lateral), de la que corren ciertos rumores por Japón, de la que Honda hace 10 años que concluyó su fabricación (XRV 750), pero es un modelo que tiene muchos incondicionales usuarios y muy buena fama en todo el mundo.
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Nous Motors Bicilindrics De Honda I.....NOVA AFRICA???

Entrada Autor: Llagasta » dj. oct. 22, 2009 7:47 am

Amén. :jump :jump
Imatge

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » ds. oct. 24, 2009 12:20 am

Si es que Honda esta fent algunes modificacions, això sembla amb tantes "" novetats "", quan van fer el motor de la VTR per guanya SBK " este finde la ultima carrera ", i van guanya, igual volen crea un VTwin 1200 per tornar a SBK :shock:

però, veritablement, tal com estas les coses per la carretera, valdrà la pena tanta maquina, quan anuncia'n, restriccions a la ciutat de 30km/h :eyes....

...V...
cor V-Twin

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: nous motors bicilindrics de Honda i.....NOVA AFRICA???

Entrada Autor: Randy-650 » ds. oct. 24, 2009 11:57 am

Dubto que Honda faci un bicilindric d'alta cilindrada per ficar-ho en una trail. Ho dubto perquè ja ha gastat molts yens a fer el nou bicilindric 700, el qual han ficat a la Deauville, la Transalps, la TRX i la DN-O1.

És que no us entenc. Qui vulgui una trail "grossa", perquè no es mira la nova Transalp? Sabeu que Honda es rafiava molt de les vendes d'aquest model, sobretot a Europa, i ara al veure que no s'en venen gaires no s'aventura a fabricar nous models? :shock:

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » ds. oct. 24, 2009 12:09 pm

Randy sinceramente la nueva Transalp es horrible creo que no acertarona para nada su diseño, y por eso seguramente no se las ve rodando, y solo hablo de diseño lo demas es Honda

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. oct. 24, 2009 12:13 pm

[quote user="JAVIHOSPITALET" post="94147"]Randy sinceramente la nueva Transalp es horrible creo que no acertarona para nada su diseño, y por eso seguramente no se las ve rodando, y solo hablo de diseño lo demas es Honda[/quote]

Exacte, però és que Honda ja porta uns quants fiascos seguits: la DN-O1, la Transalp, veurem la nova VFR....... :tremolant

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. oct. 24, 2009 12:38 pm

[quote user="Randy-650" post="94149"]veurem la nova VFR....... :tremolant[/quote]

Ja t'ho explicaré, :D :D

Ahir li vaig dir al mecànic que ja me'n pot demanar una, m'ha dit que ja ho havia fet i tant bon punt la tingui ja l'anirem a provar. ;) ;)

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. oct. 24, 2009 2:13 pm

[quote user="James Bond" post="94151"][quote user="Randy-650" post="94149"]veurem la nova VFR....... :tremolant[/quote]

Ja t'ho explicaré, :D :D

Ahir li vaig dir al mecànic que ja me'n pot demanar una, m'ha dit que ja ho havia fet i tant bon punt la tingui ja l'anirem a provar. ;) ;)

Vsssssss
007[/quote]

Doncs enhorabona, cunillet (d'indies). :D

Ja la veurem al seu dia. I no et fiquis nerviós mentre no arriba, que tinc entès que n'hi ha per dies :lol:

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. oct. 24, 2009 5:37 pm

Home la Transalp una moto grossa no es. Es una moto de mitjana cilindrada

A mes , que el disseny pot ser mes o menys encertat (aixo va a gustos i a mi m´agrada)...pero es una moto descompensada..

Per una trail "campera" els 60Cv son mes que suficients. Pero amb una moto que la llanta delantera es de 19"....ja no t´hi poses.

Aixi que si el qeu feien era una trail "asfaltica" doncs potser donar-li una mica mes de "vidilla" al assumpte no? i mes veient que la competencia directa... treu un maquinon de 85CV i roda de 21".

ja sabeu a qui em refereixo no? BWM F800GS.

Amb tot aixo no m´estranya que la Transalp no ...triumfi :(

Crec pero que aquest error no l´han comes amb la VFR1200 i espero que amb les futures trails bicilindriques i GT's tampoc el cometin
Ex ...moltes coses

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » dg. oct. 25, 2009 8:25 pm

[quote user="Steelman" post="94182"]Home la Transalp una moto grossa no es. Es una moto de mitjana cilindrada

A mes , que el disseny pot ser mes o menys encertat (aixo va a gustos i a mi m´agrada)...pero es una moto descompensada..

Per una trail "campera" els 60Cv son mes que suficients. Pero amb una moto que la llanta delantera es de 19"....ja no t´hi poses.

Aixi que si el qeu feien era una trail "asfaltica" doncs potser donar-li una mica mes de "vidilla" al assumpte no? i mes veient que la competencia directa... treu un maquinon de 85CV i roda de 21".

ja sabeu a qui em refereixo no? BWM F800GS.

Amb tot aixo no m´estranya que la Transalp no ...triumfi :(

Crec pero que aquest error no l´han comes amb la VFR1200 i espero que amb les futures trails bicilindriques i GT's tampoc el cometin[/quote]

si sr, i posat que, la Vstrom 650 es una forta competència que encara que dur molts anys, continua donant canya, el motor 700 no es nou "" diria "" un manquejat del 650 com el motor 1000 en V, l'africa no passava L'E 3 i es va deixa de fer, també te 60cv

...V...
XaviTwin l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 25, 2009 8:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
cor V-Twin

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dg. oct. 25, 2009 10:22 pm

[quote user="Randy-650" post="94141"]
És que no us entenc. Qui vulgui una trail "grossa", perquè no es mira la nova Transalp? [/quote]

Doncs responen la teva pregunta, afegiré al que ha dit l'steelma que veien aquesta foto em fa venir arcades.

sense ànim d'ofendre a ningú, eh ? és una forma de parlar...
-----------

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dg. oct. 25, 2009 10:40 pm

Aviam, Steelman, i ARBE, voleu dir que amb una Transalp 700 no podrieu fer el que feu amb la Varadero i l'Africa Twin? :roll:

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dl. oct. 26, 2009 1:52 am

Doncs estic d'acord amb Steelman. Penso que no triumfa perque te pocs cavalls. 60 cv son pocs per una trail asfaltica.

A mi esteticament m'agrada molt, però 15 cavallets més no li anirien malament

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dl. oct. 26, 2009 9:26 am

[quote user="Randy-650" post="94325"]Aviam, Steelman, i ARBE, voleu dir que amb una Transalp 700 no podrieu fer el que feu amb la Varadero i l'Africa Twin? :roll:[/quote]

si, és clar, si es tracta de fer, fins i tot amb una impala es pot fer el mateix que amb una altra moto, el tema és com vols fer.

En el meu cas l'Africa em queda petita si vaig amb les maletes i la dona, molt molt justa de frenada, un pel justa de motor, el seient per passar-hi moltes hores no és dels millors dissenys, però clar, és una moto concebuda fa 20 anys.

Si tingués el bunyol aquest no sé en què milloraria respecte a la meva Africa actual, sincerament, potser soc massa categòric i com no em va agradar d'entrada no ho sé veure, però abans de passar a la Transalp aquesta preferiria una Pan de 2ª ma (i no és per fer conya).

en canvi, si penso en una GS veig una maxitrail amb el mateix pes que l'Africa Twin però amb 100 cv enlloc de 64, una frenada brutal, abs, molt més comfortable, sense la p$%&$% cadena, amb una suspensió meravellosa, rutera infatigable, que permet conducció molt alegre i et dexia fer incursions en camp amb les lògiques limitacions del que és la moto.
-----------

Topota89
Presentats
Entrades: 64
Membre des de: ds. feb. 14, 2009 4:10 pm

Entrada Autor: Topota89 » dl. oct. 26, 2009 7:06 pm

Doncs bé,...deixeu-me dir la meva...
jo em vaig trobar en ple dilema!!!
tenia la meva transalp 650 amb llanta davantera de 21''...i la lógica em deia...q si tenia q canviar de moto...per el tipus de conducció, fiabilitat i grans experiècnies q havia tingut amb la petita, tenia q seguir amb la mateixa màquina!!!...estèticament, i per nom, no sé si per estar enamorat de la meva joia, ja m'agradava, i força!!...però bet aquí que un comença a llegir cosetes, a preguntar i a ser una mica infiel (però sols en mirar altres preciositats!!mal pensats!jeje)...i al fina vaig caure...vaig muntar una de diferent!!uooohhhh!!!...sense treure-la del concesionari, sols vaig pujar-hi...i sincerament...vaig flipar!!
el meu pensament, en aquell moment..el recordaré sempre...vaig pensar....això si és un cavall!!!... i la meva, al costat és un potrillo!!!
doncs bé, vaig tornar a mirar la nova transalp, me la vaig mirar, remirar, llegir i pujar-hi de nou, aquest cop, la sensació ja no va ser la mateix que havia tingut el primer cop de muntar-la...la trobava petita!!..sisi...petita...jo la volia graaannn!!...i ja sabia quina era!!
al final vaig anar, vaig demanar tot el que volia i el preu en q em quedava!...i senyors, em vaig decidir per el caball...F800GS.
ja duc 3000km en dos mesets q fa que la duc...una sortida a ordesa carregat amb les maletes i la parella, i sols puc dir q estic encantat!!!una estavilitat, comoditat, conducció, baixos...i força!..aquells cavallets q em feien falta a la transalp!...i penso que m'haguessin seguit faltant, a més que les poques que he vist rodant...ara...ja les veig petites, més petites que el model anterior!amb menys capacitat de dipòsit, més estreta, menys cos i per les competidores que té un pèl cara...tot i que la bmw ho és una mica més, crec q paga la pena pagar la diferència!
:D :D :D

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. set. 14, 2010 7:30 pm

Bones!!!

Potser nova Africa Twin?? Serà veritat o només una gran feina de "fotochop"??

Fa bona pinta, només amb les llantes de radis i la forquilla invertida guanyaria molt la Varadero, però si ja li posem un cardan seria l'hostia!

Tot i així segueixen sobrant plàstics... :twisted: :twisted: :twisted:

Imatge

Fins aviat!
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. set. 14, 2010 8:15 pm

Carles, mira la signatura del photoshop: Oberdan Bezzi

http://motosketches.blogspot.com/

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. set. 14, 2010 9:06 pm

[quote user="Randy-650" post="136763"]Carles, mira la signatura del photoshop: Oberdan Bezzi

http://motosketches.blogspot.com/[/quote]

Bé, ja m'has despertat d'aquest somni en el que em trobava immers... :crys :crys :crys

Photoshop al canto!!! :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Imatge

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Entrada Autor: Xepe71 » dc. set. 15, 2010 10:11 am

Jo faig 40 anys l'any que vé... la meva moto va de fàbula (una CBF600), però pensava en regalar-me una moto "perquè m'ho mereixo" :roll: , i per superar la depre dels 40 que sembla que he de patir. Així que m'he mirat motos:

- la GS1200 és el meu somni, però hi he pujat, i potser és massa. I són molts cuartos;
- la GS800 també està molt bé. És alta, si, però aparentment té tot el que vull, toco de peus a terra i m'hi sento còmode. Però als foros no paren de parlar dels problemes que tenen;
- Honda té la Varadero, però li sobren 50kg. El seu disseny m'agrada, i el trobo actual. La potencia també és la correcta, i el preu també em va;
- La TA actual la trobo lletja i molt de plastic, no pot sortir de lo negre i l'ABS no és desconectable (com a la Varadero). Els 60CV que té són pocs (com la Deauville)
- Amb Yamaha passem de la Super Tenere, que potser és massa (o potser no) a la Teneré (50CV, que és massa poc, i és massa alta). La 1200 podria ser una alternativa...

Què vull dir amb això: QUE FALTEN MOTOS LÒGIQUES, DE 80CV, POSSIBILITATS DE TRAIL LIGHT, ABS DESCONNECTABLE, MAQUES DE VEURE, I QUE COSTIN UNS 10.000€. ÉS A DIR, COMPETÈNCIA DE LA 800GS (ALTRE COP, EL MERCAT VA A REMOLC DE BMW, QUE ES QUEDA AMB GRAN PART DEL PASTÍS...). Algú que em convenci que la 800GS és la moto que busco?

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dc. set. 15, 2010 11:00 am

[quote user="xepe71" post="136868"]
Què vull dir amb això: QUE FALTEN MOTOS LÒGIQUES, DE 80CV, POSSIBILITATS DE TRAIL LIGHT, ABS DESCONNECTABLE, MAQUES DE VEURE, I QUE COSTIN UNS 10.000€. ÉS A DIR, COMPETÈNCIA DE LA 800GS (ALTRE COP, EL MERCAT VA A REMOLC DE BMW, QUE ES QUEDA AMB GRAN PART DEL PASTÍS...). [/quote]
Jo hi afegeixo, perquè les poques trails de mitja cilindrada son tan altes?! :enfadat :enfaduu
Perquè son tot motos cada cop més grosses i amb més motor si tampoc en pots treure tot el rendiment...
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Respon

Torna a “General”