Entrada
Autor: Topota89 » dl. oct. 26, 2009 7:06 pm
Doncs bé,...deixeu-me dir la meva...
jo em vaig trobar en ple dilema!!!
tenia la meva transalp 650 amb llanta davantera de 21''...i la lógica em deia...q si tenia q canviar de moto...per el tipus de conducció, fiabilitat i grans experiècnies q havia tingut amb la petita, tenia q seguir amb la mateixa màquina!!!...estèticament, i per nom, no sé si per estar enamorat de la meva joia, ja m'agradava, i força!!...però bet aquí que un comença a llegir cosetes, a preguntar i a ser una mica infiel (però sols en mirar altres preciositats!!mal pensats!jeje)...i al fina vaig caure...vaig muntar una de diferent!!uooohhhh!!!...sense treure-la del concesionari, sols vaig pujar-hi...i sincerament...vaig flipar!!
el meu pensament, en aquell moment..el recordaré sempre...vaig pensar....això si és un cavall!!!... i la meva, al costat és un potrillo!!!
doncs bé, vaig tornar a mirar la nova transalp, me la vaig mirar, remirar, llegir i pujar-hi de nou, aquest cop, la sensació ja no va ser la mateix que havia tingut el primer cop de muntar-la...la trobava petita!!..sisi...petita...jo la volia graaannn!!...i ja sabia quina era!!
al final vaig anar, vaig demanar tot el que volia i el preu en q em quedava!...i senyors, em vaig decidir per el caball...F800GS.
ja duc 3000km en dos mesets q fa que la duc...una sortida a ordesa carregat amb les maletes i la parella, i sols puc dir q estic encantat!!!una estavilitat, comoditat, conducció, baixos...i força!..aquells cavallets q em feien falta a la transalp!...i penso que m'haguessin seguit faltant, a més que les poques que he vist rodant...ara...ja les veig petites, més petites que el model anterior!amb menys capacitat de dipòsit, més estreta, menys cos i per les competidores que té un pèl cara...tot i que la bmw ho és una mica més, crec q paga la pena pagar la diferència!
:D :D :D