Dedicat Als Nostres Acompanyants.
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Dedicat Als Nostres Acompanyants.
Lo bo que té aquest fil es que s'hi pot dir el que volem i a mi m´agradaría :
FER UN RECONEIXEMENT A TOTES LES SENYORES , COMPANYES, AMIGUES , FILLS I FILLES que d'una manera esporàdica o a cada sortida , acompanya'n els seus marits, amics, companys, pares o mares ( en el meu cas).
L'Acompanyant és qui pateix normalment amb les nostres frenades, les corbes ( i la sortida de Sort va ser un clar exemple), amb la duresa de la ruta., la fret, el calor, el poc espai que de vegades tenen al darrera de la moto, el que de vegades no vegin massa res ,les senyores que veus al darrera de les motos tipus R ( crec que ha d´ésser molt incómodes), les sortides a primera hora del matí ( de vegades s´han de llevar a les 5 del matí), senyores que malgrat ho han passat malament, com la Juani, repeteixen sortida sí l´altre també.....
Jo, he anat poques, molt poques vegades al darrera d'algú, però he " patit" molt.
Veure les cares dels nens que amb il.lussió , molta il.lussió els veus darrera els seus pares i mare , per exemple la filla de l´Oscar, el fill d´en Sharky, l´Antónia ( la megareportera), el fill d´en Pep1600, la Mar ........ I que no es queixen , sinó que aguanta'n estoicament tota la ruta sempre amb un somriure als llavis i si poden amb una cámara a la má. Això no té preu.
Francament amb el nostre esprit de MOTOTURISME, tant important és qui porta la moto, com qui va d´acompanyant ( al menys aixó és el que jo penso).
A tots ells i elles, LA MEVA MÉS PROFUNDA ADMIRACIÓ :kiss :kiss :kiss
FER UN RECONEIXEMENT A TOTES LES SENYORES , COMPANYES, AMIGUES , FILLS I FILLES que d'una manera esporàdica o a cada sortida , acompanya'n els seus marits, amics, companys, pares o mares ( en el meu cas).
L'Acompanyant és qui pateix normalment amb les nostres frenades, les corbes ( i la sortida de Sort va ser un clar exemple), amb la duresa de la ruta., la fret, el calor, el poc espai que de vegades tenen al darrera de la moto, el que de vegades no vegin massa res ,les senyores que veus al darrera de les motos tipus R ( crec que ha d´ésser molt incómodes), les sortides a primera hora del matí ( de vegades s´han de llevar a les 5 del matí), senyores que malgrat ho han passat malament, com la Juani, repeteixen sortida sí l´altre també.....
Jo, he anat poques, molt poques vegades al darrera d'algú, però he " patit" molt.
Veure les cares dels nens que amb il.lussió , molta il.lussió els veus darrera els seus pares i mare , per exemple la filla de l´Oscar, el fill d´en Sharky, l´Antónia ( la megareportera), el fill d´en Pep1600, la Mar ........ I que no es queixen , sinó que aguanta'n estoicament tota la ruta sempre amb un somriure als llavis i si poden amb una cámara a la má. Això no té preu.
Francament amb el nostre esprit de MOTOTURISME, tant important és qui porta la moto, com qui va d´acompanyant ( al menys aixó és el que jo penso).
A tots ells i elles, LA MEVA MÉS PROFUNDA ADMIRACIÓ :kiss :kiss :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 19, 2009 5:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Re: Dedicat Als Nostres Acompanyants.
Tens tota la raó Eva.
El que va darrera, ha de tenir confiança cega amb el pilot, o de vegades ser ceg directament :b9 :b9 Però s'ha d'agraïr aquesta confiança i que vulguin acompañayar-nos en les nostres sortides, Tot i la incomoditat que supose en algún tipus de motos.
En lo referent a la mainada, prou que es tenen que anr forjant, sinó malament.
Un reconeixament per tots ells i uns :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss aaaarros.
;) ;)
El que va darrera, ha de tenir confiança cega amb el pilot, o de vegades ser ceg directament :b9 :b9 Però s'ha d'agraïr aquesta confiança i que vulguin acompañayar-nos en les nostres sortides, Tot i la incomoditat que supose en algún tipus de motos.
En lo referent a la mainada, prou que es tenen que anr forjant, sinó malament.
Un reconeixament per tots ells i uns :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss aaaarros.
;) ;)
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Completament d'acord Eva, i en moltes ocassions l'acompanyant ni tan sols es la seva afició, pero ho fan perque a tu t'agrada sortir amb moto i això no te preu, per tant m'afegeixo al reconeixament i admiració.
Moltes gràcies a tots/es, per fer-nos costat i companyia.
Salut.
Moltes gràcies a tots/es, per fer-nos costat i companyia.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
El valor de la persona que vá detrás,només ho sap quan si puja,jo no serviria pas per anar de paquet en una moto.
Sempre he dit que té més merit el del darreda que el qui porta la moto.
Així dons,la meva admiració per tots ells i en especial en el meu cas a l`Elvira. :bow :bow :love :love
Sempre he dit que té més merit el del darreda que el qui porta la moto.
Així dons,la meva admiració per tots ells i en especial en el meu cas a l`Elvira. :bow :bow :love :love
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Jo us puc dir que Mototurisme ha aconseguit que la meva dona vingui sempre amb mi, suposso que una mica l'ambient i una mica el mallot que va tranquila. Perque abnas no venia mai. o sigui que :kiss

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Santi,si es que tenim unes santes :lol: :lol:
Pero val més que no ho sàpiguen :mrgreen: :mrgreen:
Pero val més que no ho sàpiguen :mrgreen: :mrgreen:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Hosti, molt bona aquesta....la meva dona sí que és una santa.
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
[quote user="Alucinamaripili" post="96729"]Hosti, molt bona aquesta....la meva dona sí que és una santa.[/quote]
Una Santa?? en un pedestal l´has de posar, amb el que ha arribat a patir darrera de la V-Strom :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Una Santa?? en un pedestal l´has de posar, amb el que ha arribat a patir darrera de la V-Strom :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
hola a tots.
tens tota la rao,el reconeixement ha de ser maxim ja que la confiansa que dipositen en nosaltres es infinit ja que no em d'oblidar lo perillos que arriva a ser anar en moto.
si em diguesin d'anar al d'arrere d'algu en moto crec que jo no ho faria mai .
per lo tant a tots els valents/es,una forta abrasada d'admiracio.
tens tota la rao,el reconeixement ha de ser maxim ja que la confiansa que dipositen en nosaltres es infinit ja que no em d'oblidar lo perillos que arriva a ser anar en moto.
si em diguesin d'anar al d'arrere d'algu en moto crec que jo no ho faria mai .
per lo tant a tots els valents/es,una forta abrasada d'admiracio.
- Dani
- Presentats
- Entrades: 63
- Membre des de: ds. nov. 14, 2009 10:35 pm
TOTALMENT D'ACORD.
- Pere/Juani
- Presentats
- Entrades: 161
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 7:39 pm
- Ubicació: Alella
Estic amb tu ,tens tota la rao del mon :eyes
El meu reconeximent als sufridors del darere y la meva admiracio .
El meu reconeximent als sufridors del darere y la meva admiracio .
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Doncs si, jo tambe hi estic d'acord. Alguna cosa ha de tenir el seient del darrera.
:cerv
:cerv
- Bichusten
- Presentats
- Entrades: 380
- Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
- Ubicació: Girona
Estic amb tu mareta. :bow
- Eva
- Presentats
Mira que hi han noies valentes:
aquest diumenge en Jomila va portar una amiga de la Xurrumeca i em penso que fins i tot s´ho va pasar bé.
Jomila, ets un crack i ella una valenta :kiss

aquest diumenge en Jomila va portar una amiga de la Xurrumeca i em penso que fins i tot s´ho va pasar bé.
Jomila, ets un crack i ella una valenta :kiss
- Albert
- Presentats
Holaaaa,
[quote user="Mareta" post="97200"]
.... i ella una valenta :kiss
[/quote]
No se el cas d’aquesta noia, però per valenta la reportera que vaig portar tota la ruta de sortida d’Osona, no havia pujat mai en moto. Vaig començar amb certa prudència com es normal, i de tant en tant li preguntava com anava, la seva resposta invariable: molt bé! Al final em va demanar si podria ser d’arribar els primers al local dels Sagals... anàvem força endarrere i vaig fer el que vaig poder, no ho varem aconseguir però per mol poc... els segons. Continuava anant molt be!!! :tremolant :
Conformisme o inconsciència?
:shock: :shock: :shock:
[/quote]
No se el cas d’aquesta noia, però per valenta la reportera que vaig portar tota la ruta de sortida d’Osona, no havia pujat mai en moto. Vaig començar amb certa prudència com es normal, i de tant en tant li preguntava com anava, la seva resposta invariable: molt bé! Al final em va demanar si podria ser d’arribar els primers al local dels Sagals... anàvem força endarrere i vaig fer el que vaig poder, no ho varem aconseguir però per mol poc... els segons. Continuava anant molt be!!! :tremolant :
Sort,
- Eva
- Presentats
[quote user="Albert" post="97213"]Holaaaa,
[/quote]
:shock: :shock: :shock:[/quote]
Albert,
Aquella noia era una valenta. Em va comentar que no havia pujat mai en moto . Jo t'asseguro que al darrera teu, amb una vegada va tenir tal sobredosis intravenosa que segur que a hores d´ara ho deu trobar a faltar
Recordo que li vaig fer algunes fotos i ella ni s'aguantava perquè també darrera teu anava tirant fotos :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Això son megareporteres i no les de " aqui hay tomate".
[/quote]
:shock: :shock: :shock:[/quote]
Albert,
Aquella noia era una valenta. Em va comentar que no havia pujat mai en moto . Jo t'asseguro que al darrera teu, amb una vegada va tenir tal sobredosis intravenosa que segur que a hores d´ara ho deu trobar a faltar
Recordo que li vaig fer algunes fotos i ella ni s'aguantava perquè també darrera teu anava tirant fotos :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Això son megareporteres i no les de " aqui hay tomate".
- Albert
- Presentats
Holaaaa,
[quote user="Mareta" post="97227"]
Això son megareporteres i no les de " aqui hay tomate".[/quote]
I a favor seu he de dir que en cap moment em van molestar els seus moviments a dreta o esquerra per fer fotos, quasi semblava que anés sol!!
[quote user="Mareta" post="97227"]
Això son megareporteres i no les de " aqui hay tomate".[/quote]
I a favor seu he de dir que en cap moment em van molestar els seus moviments a dreta o esquerra per fer fotos, quasi semblava que anés sol!!
Sort,
- Eva
- Presentats

La Maria Josep ( Alucinamaripili )i la Natalia ( Steelman). :bow :bow :bow :bow :bow :bow
Foto de la sortida del 6 de desembre. Varem anar a fer corbes i més corbes per el Priorat.