Mort El Gos, Morta La Ràbia: L'ERRADICACIÓ DELS MOTEROS
Moderador: Airald
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
Mort El Gos, Morta La Ràbia: L'ERRADICACIÓ DELS MOTEROS
Hola a tothom,
Aquest post és una protesta i una crida per aconseguir que es respecti la gent que volem anar en moto i que no ens enganyin. Demano ajuda per evitar la injustícia que ara us explico:
A partir del 9 de desembre (no s'esperen ni a acabar l'any) entra en vigor la nova normativa del carnet de moto A2. Això vol dir que els que ara mateix estem a mitges i que, per tant, hem començat teòrica i pràctica, ara ens canvien les normes i ens les endureixen sense respectar que vam pagar les taxes en un moment determinat i sota unes lleis concretes. Ara ens canvien les normes del joc a mig partit.
PERÒ EL PITJOR DE TOT ÉS LA INTENCIÓ QUE HI HA DARRERE: ERRADICAR ELS MOTEROS. I, si no, que ens expliquin d'on hem de treure una moto amb una cilindrada màxima de 400? A part de les de 250 (!!) com a mínim, són de 450 (en el millor dels casos!). Pel que es veu, ara han trobat una manera sibilina d'aconseguir que molts decideixin no treure's el carnet, per tant, fora motos de circulació.
Així doncs, demano que si coneixeu algú en la mateixa situació (que tingui teòrica específica o bé pistes i només li falti circulació) que li comuniqueu que estic intentant agrupar gent per pressionar i fer que els particulars pressionem les autoescoles perquè facin força pq ens MANTINGUIN LES NORMES AMB LES QUALS ENS VAM MATRICULAR fins al final del procés. La idea és que si no, ens esborrem en bloc de l'autoescola. Quan vegin que el negoci els baixa, ja s'espavilaran per pressionar trànsit pq ens deixin acabar el que hem començat.
Per si algú encara dubta de què passarà, no ens podem comprar cap moto de més de 400cc. Ja em direu, doncs, quins models hem de dur!! Si aquí no se'n fabriquen de menys de 500!! L'opció de la limitació sembla que quedarà descartada.
PS: als que ja fa temps que conduiu, espero que us uniu a la causa si cal protestar amb alguna mobilització, ja és una qüestió d'amor propi i de dignitat motera..
(I ja no faig referència a la patacada que s'endurà el mercat de la moto en aquest país, com que no hi ha crisi, més gent al carrer d'aquí a uns mesos i, si no, ja ho veurem).
Aquest post és una protesta i una crida per aconseguir que es respecti la gent que volem anar en moto i que no ens enganyin. Demano ajuda per evitar la injustícia que ara us explico:
A partir del 9 de desembre (no s'esperen ni a acabar l'any) entra en vigor la nova normativa del carnet de moto A2. Això vol dir que els que ara mateix estem a mitges i que, per tant, hem començat teòrica i pràctica, ara ens canvien les normes i ens les endureixen sense respectar que vam pagar les taxes en un moment determinat i sota unes lleis concretes. Ara ens canvien les normes del joc a mig partit.
PERÒ EL PITJOR DE TOT ÉS LA INTENCIÓ QUE HI HA DARRERE: ERRADICAR ELS MOTEROS. I, si no, que ens expliquin d'on hem de treure una moto amb una cilindrada màxima de 400? A part de les de 250 (!!) com a mínim, són de 450 (en el millor dels casos!). Pel que es veu, ara han trobat una manera sibilina d'aconseguir que molts decideixin no treure's el carnet, per tant, fora motos de circulació.
Així doncs, demano que si coneixeu algú en la mateixa situació (que tingui teòrica específica o bé pistes i només li falti circulació) que li comuniqueu que estic intentant agrupar gent per pressionar i fer que els particulars pressionem les autoescoles perquè facin força pq ens MANTINGUIN LES NORMES AMB LES QUALS ENS VAM MATRICULAR fins al final del procés. La idea és que si no, ens esborrem en bloc de l'autoescola. Quan vegin que el negoci els baixa, ja s'espavilaran per pressionar trànsit pq ens deixin acabar el que hem començat.
Per si algú encara dubta de què passarà, no ens podem comprar cap moto de més de 400cc. Ja em direu, doncs, quins models hem de dur!! Si aquí no se'n fabriquen de menys de 500!! L'opció de la limitació sembla que quedarà descartada.
PS: als que ja fa temps que conduiu, espero que us uniu a la causa si cal protestar amb alguna mobilització, ja és una qüestió d'amor propi i de dignitat motera..
(I ja no faig referència a la patacada que s'endurà el mercat de la moto en aquest país, com que no hi ha crisi, més gent al carrer d'aquí a uns mesos i, si no, ja ho veurem).
Angeleta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 28, 2009 10:24 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Mort El Gos, Morta La Ràbia: L'ERRADICACIÓ DELS MOTEROS
El poc que sé jo és que fins ara amb 18 anys un/a es podia treure el carnet de moto i portar durant dos anys motos limitades a 34 CV. Amb la nova normativa, la qual ja van avisar pel maig que ho farien per aquestes dades, es podrà portar motos inferiors a 500 cc i menys de 47 CV. Així durant dos anys per poder treure el carnet de motos grosses. I tal i com dius, ara mateix no hi ha quasibé cap moto de menys de 500 cc i 47 CV, però no pateixis, els fabricants en portaràn de models acord a aquesta nova categoria. Recorda quan es va aprovar la llei que deia que amb el carnet de cotxe B es podien portar motocicletes de 125 cc fins a 15 CV. Quantes n'hi havien al mercat quan es va aprovar la llei? Si no recordo malament, sis o set models. Ara n'hi han més de.....100!
Tornant al tema de les motos de 500, recordo fa anys que hi havia el cotxe Renault 5, amb les versions L, TL i GTL, i deien que cubicàven entre 1.200 cc i 1.400 cc, amb potències des de 55 CV fins a 70. Segons els papers sí. La realitat és que Renault tenia els mateixos motors als tres models (o sigui, amb la mateixa potència) i l'únic que canviàven era el cos del carburador, produïnt cada model un soroll diferent, però al final els tres models corrien i acceleraven exactament igual.
Amb les motos penso -i dubto que m'equivoqui- que treuràn , per dir quelcom, el model Honda CBR 500, Suzuki Bandit 500,PanEuropean 500 ( :mrgreen: ) etc, amb potències de 47 CV. Seràn exactament els mateixos models que ara però amb les enganixnes de 500, i "limitades" a 47 CV amb l'ajut de l'electrònica.
Angeleta, realment t'estimes més portar motos de més de 500 cc limitades a 34 CV que no pas portar motos de menys de 500 cc (499cc) limitades a 47 CV? :roll:
Tornant al tema de les motos de 500, recordo fa anys que hi havia el cotxe Renault 5, amb les versions L, TL i GTL, i deien que cubicàven entre 1.200 cc i 1.400 cc, amb potències des de 55 CV fins a 70. Segons els papers sí. La realitat és que Renault tenia els mateixos motors als tres models (o sigui, amb la mateixa potència) i l'únic que canviàven era el cos del carburador, produïnt cada model un soroll diferent, però al final els tres models corrien i acceleraven exactament igual.
Amb les motos penso -i dubto que m'equivoqui- que treuràn , per dir quelcom, el model Honda CBR 500, Suzuki Bandit 500,PanEuropean 500 ( :mrgreen: ) etc, amb potències de 47 CV. Seràn exactament els mateixos models que ara però amb les enganixnes de 500, i "limitades" a 47 CV amb l'ajut de l'electrònica.
Angeleta, realment t'estimes més portar motos de més de 500 cc limitades a 34 CV que no pas portar motos de menys de 500 cc (499cc) limitades a 47 CV? :roll:


- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Mort El Gos, Morta La Ràbia: L'ERRADICACIÓ DELS MOTEROS
hola Angeleta.
crec que t'equivoques una mica en pendret aixo d'aquesta manera,pensa en quants nous companys de moto,porten la maquina sense limitar de mecanica i si de papers,em sembla que uns quants pagareu l'anec,no t'ha de preocupar que en aquets moments no ni hagin gaires de models als catalegs,al mercat europeu n'es ple de motos de 400 i 500 molt mes que llogiques que a les marcas no els costara res homologar i vendre aqui,no et pensis que perdran aquest mercat que s'els obre ara.Encara que en aquest moment no t'ho sembli a mes d'un per la seva seguretat li fan un favor,d'altre banda jo recordo que fa temps i havien motos de 400 mes que dignes per rodar i fer quatre curvetes,qui no recorda la mes que bona XS400 o la CB 450 que no es va vendre tant o l'altre GSX 400,despres models mes esportius com les Bandit,per tant tranquila que ja veuras com podras comprar una moto amb la que apendras i gaudiras d'aquest mon que segur que t'agrada.
crec que t'equivoques una mica en pendret aixo d'aquesta manera,pensa en quants nous companys de moto,porten la maquina sense limitar de mecanica i si de papers,em sembla que uns quants pagareu l'anec,no t'ha de preocupar que en aquets moments no ni hagin gaires de models als catalegs,al mercat europeu n'es ple de motos de 400 i 500 molt mes que llogiques que a les marcas no els costara res homologar i vendre aqui,no et pensis que perdran aquest mercat que s'els obre ara.Encara que en aquest moment no t'ho sembli a mes d'un per la seva seguretat li fan un favor,d'altre banda jo recordo que fa temps i havien motos de 400 mes que dignes per rodar i fer quatre curvetes,qui no recorda la mes que bona XS400 o la CB 450 que no es va vendre tant o l'altre GSX 400,despres models mes esportius com les Bandit,per tant tranquila que ja veuras com podras comprar una moto amb la que apendras i gaudiras d'aquest mon que segur que t'agrada.
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Re: Mort El Gos, Morta La Ràbia: L'ERRADICACIÓ DELS MOTEROS
De tota manera crec que sí que fas bé de queixar-te per tal de que et respectin les condicions en les quals vas accedir al procés.
Diria que la gent no gosarà marxar de l'autoescola per por a haver de tornar a pagar... Ara, post contactar amb associacions de moters que sàpiguen més de qüestions legals.
Diria que la gent no gosarà marxar de l'autoescola per por a haver de tornar a pagar... Ara, post contactar amb associacions de moters que sàpiguen més de qüestions legals.
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Mort El Gos, Morta La Ràbia: L'ERRADICACIÓ DELS MOTEROS
El que no entendré mai és perquè es fa això amb les motos i no es fa amb els cotxes. Té sentit que un nen de 18 anys dugui un cotxe de 200cv amb la "L"????? La limitació s'hauria de fer per a tothom o per a ningú.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
Re: Mort El Gos, Morta La Ràbia: L'ERRADICACIÓ DELS MOTEROS
El que a mi m'indigna és la falta d'informació. Avui he parlat amb els de l'autoescola i diusen que ells tampoc no estan segurs de res, de si serà el que dieu de 500 amb el kilovats (per què no parlen com la gent normal?) limitats, de si seran 400 i aquí s'acaba el bròquil... Al final haurem de ser els propis usuaris els que truquem a trànsit.
Pel que fa a les motos, he estat mirant i, més enllà de la Burgman, no he trobat res de 400, com a molt he trobat 450 (he fet recerca per internet). Com que vosaltres ern sabeu més que jo de motos, agrairé molt que, si sabeu models actuals que s'adiguin a aquestes característiques, m'ho feu saber.
PERICAS: Totalment d'acord. A la carretera hi ha gent irresponsable, hi ha gent gran amb pocs reflexos (l'altre dia de poc ens mengem unes motos per culpa d'un senyor gran que no ens va veure venir i se'ns tirava a sobre) i gent molt encantada. Tothom condueix, noi, i no tothom té capacitat ni cada dia estem prou fins per fer-ho (podem haver tingut un mal dia i estar despistats, per exemple).
En fi, de moment, només podré ensenyar les fotos que em van fer aquest dissabte mirant moto (no les penjo perquè m'he descuidat la càmera i ara no la tinc aquí).
Pel que fa a les motos, he estat mirant i, més enllà de la Burgman, no he trobat res de 400, com a molt he trobat 450 (he fet recerca per internet). Com que vosaltres ern sabeu més que jo de motos, agrairé molt que, si sabeu models actuals que s'adiguin a aquestes característiques, m'ho feu saber.
PERICAS: Totalment d'acord. A la carretera hi ha gent irresponsable, hi ha gent gran amb pocs reflexos (l'altre dia de poc ens mengem unes motos per culpa d'un senyor gran que no ens va veure venir i se'ns tirava a sobre) i gent molt encantada. Tothom condueix, noi, i no tothom té capacitat ni cada dia estem prou fins per fer-ho (podem haver tingut un mal dia i estar despistats, per exemple).
En fi, de moment, només podré ensenyar les fotos que em van fer aquest dissabte mirant moto (no les penjo perquè m'he descuidat la càmera i ara no la tinc aquí).
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Re: Mort El Gos, Morta La Ràbia: L'ERRADICACIÓ DELS MOTEROS
Hola Mire-ia; tu treu-te el carnet i després anirem a fer milers de revolts, no et preocupis.
un petó des de Girona
un petó des de Girona