L'altre dia parlavem amb un company de motos "añejas" i van sortir les CB 750, Zephyr 750 i GSX 750. És a dir, la mateixa moto en la versió de les tres marques. Però comentava aquest company que havia sentit i llegit en algún foro, que la zephyr tenia un gran desaventatge respecte a les competidores, no-se-quin problema amb la regulació de les valvules, parlaven del "taqué" o alguna cosa per l'estil.
Com que no tinc ni repunyetera idea de mecànica (com tantes altres coses) algú em pot iluminiar? En sabeu alguna cosa? Algún antic propietari d'aquestes màquines?
Curiositat :oops:
Gràcies
Zephyr 750
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Zephyr 750
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Zephyr 750
La cosa es que crec que la Honda CB 750 tenía els taquès hidraulics ( la mateixa pressió d oli del motor empenyia els taquès contra les vàlvules ) el que evitava fer el reglatje de vàlvules. ;)
una molt bona moto la Cb750 MK II ;)
un sistema similar feia servir la Yamaha de MotoGp de 1000 cc. ( pero pressió neumàtica ) com els F1
una molt bona moto la Cb750 MK II ;)
un sistema similar feia servir la Yamaha de MotoGp de 1000 cc. ( pero pressió neumàtica ) com els F1
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 02, 2009 4:34 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Zephyr 750
La dels taqués hidraulics era exactament la Honda CBX750F, no calia fer-li el reglatge, però...et gastaves el doble amb l'oli, s'el cruspia d'una forma increible, a litres. :eyes :eyes :eyes
Aquesta moto és la que en va fer decidir de no comprar cap mes Honda durant molt i molt de temps, encara en dura i ja fa uns 17 anys que la vaig col·locar. :???: :???:
Va sortir al mateix temps que la primera VF750F i Honda tenia dos motos molt semblants de la mateixa categoría. Això si 92cv que donava.
Mai mes es va saber res de res d'els taqués hidraulics, al cap de forces anys va tornar a col·locar el mateix motor a la Seven tiw...però amb tot el sistema de valvules al "l'antiga" de sempre.
Salut.
Aquesta moto és la que en va fer decidir de no comprar cap mes Honda durant molt i molt de temps, encara en dura i ja fa uns 17 anys que la vaig col·locar. :???: :???:
Va sortir al mateix temps que la primera VF750F i Honda tenia dos motos molt semblants de la mateixa categoría. Això si 92cv que donava.
Mai mes es va saber res de res d'els taqués hidraulics, al cap de forces anys va tornar a col·locar el mateix motor a la Seven tiw...però amb tot el sistema de valvules al "l'antiga" de sempre.
Salut.
Salut i kilómetres
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Zephyr 750
[quote user="Siono1000" post="97914"]La dels taqués hidraulics era exactament la Honda CBX750F, no calia fer-li el reglatge, però...et gastaves el doble amb l'oli, s'el cruspia d'una forma increible, a litres. :eyes :eyes :eyes
Mai mes es va saber res de res d'els taqués hidraulics, al cap de forces anys va tornar a col·locar el mateix motor a la Seven tiw...però amb tot el sistema de valvules al "l'antiga" de sempre.
Salut.[/quote]
si si, Siono efectivament era la CBX 750F ;)
Mai mes es va saber res de res d'els taqués hidraulics, al cap de forces anys va tornar a col·locar el mateix motor a la Seven tiw...però amb tot el sistema de valvules al "l'antiga" de sempre.
Salut.[/quote]
si si, Siono efectivament era la CBX 750F ;)
