SUPERTENE 1200
Moderador: Airald
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
SUPERTENE 1200
Fa molta presencia, canya a les GSSSSSSSSSSSs
- Sacot
- Presentats
- Entrades: 218
- Membre des de: dj. març 26, 2009 11:02 pm
- Ubicació: Juià
Re: SUPERTENE 1200
Dons molt bona presencia si senyor.
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
M'he enamorat :flor :flor :flor :flor :love :love :eyes :eyes :eyes
A més de la bona presència, que és indiscutible, té quelcom de magnètic, traspua acció i aventura. Penso que a la GS li ha sortit un competidor molt i molt seriòs. A més a més, penso que el preu serà força competitiu per obrir-se un lloc al mercat.
Ara li toca a Honda donar un pas endavant. S'ho haurà de treballar molt
A més de la bona presència, que és indiscutible, té quelcom de magnètic, traspua acció i aventura. Penso que a la GS li ha sortit un competidor molt i molt seriòs. A més a més, penso que el preu serà força competitiu per obrir-se un lloc al mercat.
Ara li toca a Honda donar un pas endavant. S'ho haurà de treballar molt
Bravo l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 23, 2009 10:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
[quote user="Sacot" post="100154"]Dons molt bona presencia si senyor.[/quote]
Jordi!!!!!!!! Aquesta amb els Akra. i desmuntant el catalizador ............... ja apretaria prou netejar bé les voreres!!!!! No et sembla??????? Motor bicilindric, amb dues curves de potencia per escollir. La deixarem rodar un any, .....
Jordi!!!!!!!! Aquesta amb els Akra. i desmuntant el catalizador ............... ja apretaria prou netejar bé les voreres!!!!! No et sembla??????? Motor bicilindric, amb dues curves de potencia per escollir. La deixarem rodar un any, .....
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Us creieu que això és la nova SuperTénéré???????????
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

- Bravo
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="100165"]Us creieu que això és la nova SuperTénéré???????????
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
No?- Ara sí que m'has fotut ben fotut. Jo que pensava que havia trobat el meu amor etern... :crys :crys
No?- Ara sí que m'has fotut ben fotut. Jo que pensava que havia trobat el meu amor etern... :crys :crys
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Bravo" post="100168"][quote user="Randy-650" post="100165"]Us creieu que això és la nova SuperTénéré???????????
No?- Ara sí que m'has fotut ben fotut. Jo que pensava que havia trobat el meu amor etern... :crys :crys[/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Aviam, jo crec que això és un muntatge, mentre ningú em demostri el contrari. :eyes
No?- Ara sí que m'has fotut ben fotut. Jo que pensava que havia trobat el meu amor etern... :crys :crys[/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Aviam, jo crec que això és un muntatge, mentre ningú em demostri el contrari. :eyes

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Això és el que més s'acosta a la informació que ha donat Yamaha. ës a dir: res de moment. Però
bon marketing. Es fa esperar
[youtube]UudzyKMsTw8&feature=related[/youtube]
bon marketing. Es fa esperar
[youtube]UudzyKMsTw8&feature=related[/youtube]
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
hola a tots.
si no es aixi,esperem que si sembli,encara que..........
em sembla que motos com la GS no tindran mai gaire competencia,encara que es clar el preu fa decidir molt,a veure que valdra.
em sembla que motos com la GS no tindran mai gaire competencia,encara que es clar el preu fa decidir molt,a veure que valdra.
- Bravo
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="100224"]hola a tots.
em sembla que motos com la GS no tindran mai gaire competencia,encara que es clar el preu fa decidir molt,a veure que valdra.[/quote]
Doncs jo ara diré una cosa que, potser, em portarà molts retrets i moltes opinions en contra. Per mí, la BMW GS 1200 és una moto força sobrevalorada. Qualsevol altre moto d'una casa de les potents (HONDA, SUZUKI, YAMAHA, KAWASAKI), amb una configuració ciclo similar, té uns motors tan fiables o més que la germana. Si Honda o Yamaha s'hi fiquen seriosament a posar al día les seves llegendàries AfricaTwin o SuperTénéré, les GS no tenen res a fer. :roll: :roll:
em sembla que motos com la GS no tindran mai gaire competencia,encara que es clar el preu fa decidir molt,a veure que valdra.[/quote]
Doncs jo ara diré una cosa que, potser, em portarà molts retrets i moltes opinions en contra. Per mí, la BMW GS 1200 és una moto força sobrevalorada. Qualsevol altre moto d'una casa de les potents (HONDA, SUZUKI, YAMAHA, KAWASAKI), amb una configuració ciclo similar, té uns motors tan fiables o més que la germana. Si Honda o Yamaha s'hi fiquen seriosament a posar al día les seves llegendàries AfricaTwin o SuperTénéré, les GS no tenen res a fer. :roll: :roll:
Bravo l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 24, 2009 5:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
hola company.
no em referia pas a la calitat dels altres models,ni si son millors unes que les altres,ben cuidades totes son molt fiables,el que pasa es que la GS es un model de moto que qui te previst comprar una maxitrail la te molt en conte o una opcio a estudiar i si no s'en venen mes es per el preu que te,ara una Varadero o qualsevol altre es igual de bona maqina que aquesta,es un model que en el mon de les maxitrails es com en el mon del custom que totes van be pero es clar si no es Harley.......ja m'entens.
no em referia pas a la calitat dels altres models,ni si son millors unes que les altres,ben cuidades totes son molt fiables,el que pasa es que la GS es un model de moto que qui te previst comprar una maxitrail la te molt en conte o una opcio a estudiar i si no s'en venen mes es per el preu que te,ara una Varadero o qualsevol altre es igual de bona maqina que aquesta,es un model que en el mon de les maxitrails es com en el mon del custom que totes van be pero es clar si no es Harley.......ja m'entens.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
es que hi han tres lletres B M W que son més que una marca :twisted: :twisted: :twisted:
i es que els japonessos no volen entrar a lluitar amb la GS. per què sempre tindrán les de perdre, encara que siguin molt més barates i molt més fiables.
la Gs.- es ara ja una llegenda i la moto més venuda del món.
afortunadament o disortadament.
Valgui el que valgui i tingui les avarias que tingui.
apa Adeu
vinga
ja tá
:twisted: :twisted: :twisted:
i es que els japonessos no volen entrar a lluitar amb la GS. per què sempre tindrán les de perdre, encara que siguin molt més barates i molt més fiables.
la Gs.- es ara ja una llegenda i la moto més venuda del món.
afortunadament o disortadament.
Valgui el que valgui i tingui les avarias que tingui.
apa Adeu
vinga
ja tá
:twisted: :twisted: :twisted:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 24, 2009 8:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Bravo
- Presentats
Bona nit:hola company.
Ja se que no et refereixes a la qualitat d'altres models més, diguem-ne, econòmics que la GS. El que vull dir és que qualsevol altre moto et pot donar el mateix que aquesta, però potser sense tant de màrketing. Bon exemple el de les custom i les Harley's. ;)
No dic que sigui una màquina dolenta, ni mooooooooooolt menys, però sí que he dit el que he dit. I s'ha de dir també que el SEAT 600 també és una llegenda, i això no vol dir que fòs un gran cotxe. :twisted: :twisted: :twisted:Gs12Red ha escrit:la Gs.- es ara ja una llegenda i la moto més venuda del món.
Bravo l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 25, 2009 1:07 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Bravo" post="100157"]M'he enamorat :flor :flor :flor :flor :love :love :eyes :eyes :eyes
Ara li toca a Honda donar un pas endavant. S'ho haurà de treballar molt[/quote]
Ja me colat , et faig un privat
Ara li toca a Honda donar un pas endavant. S'ho haurà de treballar molt[/quote]
Ja me colat , et faig un privat
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 25, 2009 9:11 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Randy-650
- Presentats
Home, dolenta dolenta no és, clar, el que passa és que a vegades es crema el cardan. :tremolant
.......
No dic que sigui una màquina dolenta, ni mooooooooooolt menys, però sí que he dit el que he dit. I s'ha de dir també que el SEAT 600 també és una llegenda, i això no vol dir que fòs un gran cotxe. :twisted: :twisted: :twisted:Gs12Red ha escrit:la Gs.- es ara ja una llegenda i la moto més venuda del món.

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
[quote user="Sidru" post="100152"]Fa molta presencia, canya a les GSSSSSSSSSSSs
[/quote]
Jo.... a miiii......
Buuuufffff, no se si es veritat, o montatge.........
pero......... m'ha fet........ Uuuuuffffff........
quins colors........quina passada........
vamos, que m'ha posat a cent.....miiiilllllll.........
MOLT GUAPA!!!!!!! Que sigui així, siusplaaaauuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!! :lol:
1200....... UUUuuuffffff.......
La vui per Reixos....... no se de quin any, perooooo....... laaaaaaa vuuuuuiiiiii!!!!!!
[/quote]
Jo.... a miiii......
Buuuufffff, no se si es veritat, o montatge.........
pero......... m'ha fet........ Uuuuuffffff........
quins colors........quina passada........
vamos, que m'ha posat a cent.....miiiilllllll.........
MOLT GUAPA!!!!!!! Que sigui així, siusplaaaauuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!! :lol:
1200....... UUUuuuffffff.......
La vui per Reixos....... no se de quin any, perooooo....... laaaaaaa vuuuuuiiiiii!!!!!!
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Doncs serà molt bona de motor (que segur que sí), però estèticament la part delantera no m'agrada gens...semblant a la XT i no em fa gens el pes. Mira que m'agradaba l'antiga, però en fi, a gustos colors, no?
Bon Any a tothom !!!!
Bon Any a tothom !!!!