Un resum dels duels Doohan-Criville al 1996.

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Un resum dels duels Doohan-Criville al 1996.

Entrada Autor: Steelman » dt. març 20, 2007 7:26 pm

Hi han alguns moments espectaculars!!
Quina llastima que el bo de l´Alex coincidis en el temps amb un gran campio con em Doohan:(
http://www.youtube.com/watch?v=rbGCNJ5_eGs
Ex ...moltes coses

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dc. març 21, 2007 9:00 am

Tu ho has dit Jordi quina llastima, que va coincidir sempre amb en Doohan, de fet l'any que va guanyar, va ser segurament per l'ausencia del Australia. Quins moments encara ara en veure les imatges hem friso...

Vsssssssss

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dv. març 23, 2007 12:32 am

Sí senyor! Quins bons records d'aquells anys!! Llavors en gaudiem a Montmeló, a la zona Preferent B, amb tota una colla d'aficionats que ens hi trovàvem!! Quin espectacle tant bó!! Ara costa més de veure aquestes competicions tant guapes!

Salut!!!
ImatgeUnforgiven

Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dv. març 23, 2007 8:48 pm

Ride ha escrit:... de fet l'any que va guanyar, va ser segurament per l'ausencia del Australia.
Ei Ride!!!
Perdona que discrepi!!!
De fet, en Doohan competia aquell any, amb la mala sort que es va fer molt mal a Jerez.
En Doohan no era un pilot que es caracteritzes precisament per caure. Jo crec que es va sentir tan presionat, que l'accident que el va apartar de les curses va estar produït per rodar totalment al límit, cosa que anteriorment potser no si veia tan obligat.
A part d'això, sempre m'he preguntat que hagués estat capaç de fer l'Àlex Crivillé, si no hagués deixat una part de la seva mà al circuit holandés d'Assen...
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » ds. març 24, 2007 8:28 am

Afegint quelcom més, com sabeu aquest dos pilots estaban al mateix equip, però el primer pilot tothom sabia qui era, principalment la fabrica Honda, amb els beneficis que això suposa, Doohan sempre disposaba de material nou abans que l'Alex, i això era una petita avantatge.

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dg. març 25, 2007 10:24 pm

sharky ha escrit:Afegint quelcom més, com sabeu aquest dos pilots estaban al mateix equip, però el primer pilot tothom sabia qui era, principalment la fabrica Honda, amb els beneficis que això suposa, Doohan sempre disposaba de material nou abans que l'Alex, i això era una petita avantatge.
Certament Sharky...Gràcies per dir-ho.
De fet aquella moto estava feta a mida d'en Doohan.
Una gran ventatge diria jo!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Ernest
Presentats
Entrades: 8
Membre des de: dj. març 22, 2007 9:17 pm
Ubicació: Badalona City

Entrada Autor: Ernest » dl. març 26, 2007 8:23 pm

A mi hem perdonareu, jo sóc Doohanista de sempre, ja veia els duels amb en Rainey, Schwantz, inclós amb el Gardner, en aquell moment ja es veia que era un troç de pilot, si no s'hagues fet el mal que es va fer al 1992 (li portaba al Rainey penso que 50 punts) hauria guanyat més títols, és veritat que l'Alex era molt bò, pero va topar amb un que ho era més, evidentment ajudava alguna cosa que la moto l'havien fet pel Doohan, no se si us heu adonat d'una cosa amb les 800 de motogp, però la honda està feta pel Dani Pedrosa, en Hayden practicament no hi cap, la única llastima es que en Dani ha topat amb un altre Doohan, en Rossi, però penso que passarà com al Crivi, que al final li plantarà cara al Rossi.

L'any que en Doohan va caure a Jerez jo vaig anar, els que estaven en aquella curva deien que ningú passava com passava el Doohan, el final ja l'heu esmentat.

v'sssssssssssssss
encara no se que possar ;)

jordi__99
Presentats
Entrades: 283
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm

Entrada Autor: jordi__99 » dl. març 26, 2007 10:54 pm

Hola,

Per mi, que Doohan estigues com a pilot va ser una motivació per Criville. Li va costar arribar pero quan ho va fer, l'espectacle que van donar es pot gaudir amb l'enllaç que ens ha passat Steelman
A partir d'aqui, jo posso a Criville a l'alçada dels millors pilots

Bravo Crivi!!

Salutacions

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. abr. 03, 2007 12:22 am

No se quin any va eser, però jo hi era.
Penúltima volta al circuit de Jerez, Crivillé al davant de Doohan amb la carrera guanyada. L'spiker del circuit diguen pels altaveus que la carrera ja habia acabat i había guanyat en Crivi, invasió de pista pel public, arriva en Crivillé es trova la pista plena de gent pel mitg, afluixa i entre la gent en Doohan el passa, en Crivi li fot gas i el torna a pasar però a la primera curva va pasat i se la fot. A la penúltima curva de la carrera.
Doohan 25 punts.
Crivillé 0 punts.

Honda no fa cap reclamació.
El jefe de pista no fa cap reclamació.
Repsol no fa cap reclamació.

Ja sabem qui era l'amo del campeonat abans de correr.

A la volta d'honor......el public d'empeus cridant CRI-VI-LLÉ, CRI-VI-LLÉ, acompanyat de "palmas"........buuuuuuuufffff......impresionant, només de recordar-ho em repeteix la pell de gallina. Aquest any si el Crivi haves fet la volta d'honor encara que no va acabar la carrera, ¡¡JEREZ S'ENSORRA!!
L'any anterior, jo també hi era, el Crivi cau a la última curva. Anant davant.
L'any seguent, jo també hi era, el Crivi guanya. De molt.

Inexplicablement, en la majoria de carreres el Doohan es capaç d'agafar 2 segons per volta al Crivi quand decideix marxar ?????????? sempre en les últimes voltes, curios, si al darrera no hi ha una ma negra, jo soc mojo de clausura.

Es clar que en Doohan portaba el motor vell i el Crivi "probaba el nou".

Els meus favorits: Gadner, Schwans, Garriga, Crivillé, Sete, Elias, Lorenzo. Sempre a contracorrent, es el que m'agrada.
Salut i kilómetres

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. juny 03, 2007 7:57 am

Ex ...moltes coses

in1til
Presentats
Entrades: 209
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
Ubicació: Manresa/Vic

Entrada Autor: in1til » dg. juny 03, 2007 9:29 pm

He tornat a vibrar.

Quins temps,quins mestres.

Rickyii
Presentats
Entrades: 178
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 12:30 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Rickyii » dl. juny 04, 2007 1:14 pm

in1til ha escrit:He tornat a vibrar.

Quins temps,quins mestres.
Tu ho has dit, quins temps ! i quins mestres !!
Res a veure amb els pilots de MotoGP d'ara, res.
M'encanta el Rossi, en general, a la pista i fora i crec que es dels millors de tota la història (no el millor com diuen alguns), però també es cert que ara una MotoGP es molt més fàcil de portar que les 500 cc. Tenen infinitat d'ajudes electròniques, apart de la constant evolució en el tema de les gomes, etc.
A l'epoca del Rainey (gran pilot), Schwantz (gran pilot també però a l'ombra d'en Rainey, no va poder guanyar fins que en Rainey es va accidentar), etc, no hi havia cap pilot de 20 anys anant el primer el primer o segon any que portava la moto.

Sense treure-li cap mena de reconeixement a cap pilot dels d'ara, m'agradaria veure'ls amb una 500cc a veure com els hi aniria.

Apart d'això, en Crivi va ser un dels grans, no només tenia al contricant a la pista, sino que també el tenia a casa (al box).

Salut !!
Hola que tal? hola que tal...

Respon

Torna a “General”