VFR
Moderador: Airald
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
VFR
Ramon he trobat aixo: segur que ja deus estar asebentat del tema:
Esta mañana he salido a dar un ruteo por la Sierra de Tramuntana y entre Estellencs y Banyalbufar me he cruzado con un grupo de moteros, seis VFR´s y una K1300S. Todas las Honda eran iguales de color con placas alemanas. Al poco tiempo me he cruzado con otro grupo de seis VFR´s y otra K13S..... He dado media vuelta y los he seguido confiado de que harían alguna parada en un mirador y así ha sido.
Los alemanes que las pilotaban me han dicho que es la presentación en Mallorca de este modelo a nivel europeo para la prensa especializada y concesionarios.
La moto es espectacular
Disculpad la calidad de las fotos tomadas con el movil
Subir al inicio
--------------------------------------------------------------------------------
Hocus Pocus IP Registrada
JAVI-ST
Estamos en ello
BMW S&D CLUB
Género:
Esta mañana he salido a dar un ruteo por la Sierra de Tramuntana y entre Estellencs y Banyalbufar me he cruzado con un grupo de moteros, seis VFR´s y una K1300S. Todas las Honda eran iguales de color con placas alemanas. Al poco tiempo me he cruzado con otro grupo de seis VFR´s y otra K13S..... He dado media vuelta y los he seguido confiado de que harían alguna parada en un mirador y así ha sido.
Los alemanes que las pilotaban me han dicho que es la presentación en Mallorca de este modelo a nivel europeo para la prensa especializada y concesionarios.
La moto es espectacular
Disculpad la calidad de las fotos tomadas con el movil
Subir al inicio
--------------------------------------------------------------------------------
Hocus Pocus IP Registrada
JAVI-ST
Estamos en ello
BMW S&D CLUB
Género:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: VFR
Gràcies Cabirol, ja me les havia passat en Kpeps.
Gràcies als dos. ;)
Segur que son aquestes :

Vssssss
007
Gràcies als dos. ;)
Segur que son aquestes :

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Ramon vols un pitet ?
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Gs12 red" post="103519"]Ja vaig llegir al MOTORRAD alemany que eren per allà provant-les , però que hi feia una BMW K1300 S "oficial" , entremig de les VFR´S.....per comparar potser ?? :twisted: :twisted:[/quote]
És que la VFR 1200 amb quina moto BMW es pot comparar? Sols amb la K 1300S, clar.
Ara, em quedo amb el dubte del què diran les revistes quan les comparin. Qui serà la guanyadora? :roll:
És que la VFR 1200 amb quina moto BMW es pot comparar? Sols amb la K 1300S, clar.
Ara, em quedo amb el dubte del què diran les revistes quan les comparin. Qui serà la guanyadora? :roll:

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Randy-650" post="103523"][quote user="Gs12 red" post="103519"]Ja vaig llegir al MOTORRAD alemany que eren per allà provant-les , però que hi feia una BMW K1300 S "oficial" , entremig de les VFR´S.....per comparar potser ?? :twisted: :twisted:[/quote]
Ara, em quedo amb el dubte del què diran les revistes quan les comparin. Qui serà la guanyadora? :roll:[/quote]
De veritat que hi tens algun dubte? ;) Ens hi joguem unes :cerv a que comença per K......?
Ara, em quedo amb el dubte del què diran les revistes quan les comparin. Qui serà la guanyadora? :roll:[/quote]
De veritat que hi tens algun dubte? ;) Ens hi joguem unes :cerv a que comença per K......?
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
[quote user="Steelman" post="103599"]a la BMW MOTO 30, perdó, volia a dir a SOLO MOTO 30 segur que guanya la BMW ;)[/quote]
Hey no te metas!!!! :sado :KO :KO
Hey no te metas!!!! :sado :KO :KO
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
las revistas ja han dit una mica del que havien de dir,li falta la chicha que te la K a dalt,pero renoi per persones normals que no hi arrivem mai alla dalt,la veig genial i que consti que ja sabeu quina em fa el pes.
la K 1300 s les porten perque de tant en tant han d'anar en moto :b9 :b9 :b9 :b9
la K 1300 s les porten perque de tant en tant han d'anar en moto :b9 :b9 :b9 :b9
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="AT" post="104998"]Algú sap si aquesta nova VFR 1200cc substitueix a la 800cc? O ve se seguiran fabricant les dues?[/quote]
Molt bona pregunta! :lol: Aviam si algú la pot respondre. :roll:
Continuant parlant de la 1.200....... Voleu dir que no s'han lluït amb el cardan????? :eyes

Continuant parlant de la 1.200....... Voleu dir que no s'han lluït amb el cardan????? :eyes

- XeviDL650K8
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: dg. jul. 13, 2008 11:07 pm
[quote user="Randy-650" post="105000"][quote user="AT" post="104998"]Algú sap si aquesta nova VFR 1200cc substitueix a la 800cc? O ve se seguiran fabricant les dues?[/quote]
Continuant parlant de la 1.200....... Voleu dir que no s'han lluït amb el cardan????? :eyes [/quote]
El que s'han lluit és amb el tub d'escapament...... és la única cosa que fins que no vegi en directe no m'atreveixo a pronunciar-me..... amb lo macus que eren els dos tubs sota el seient......
Continuant parlant de la 1.200....... Voleu dir que no s'han lluït amb el cardan????? :eyes [/quote]
El que s'han lluit és amb el tub d'escapament...... és la única cosa que fins que no vegi en directe no m'atreveixo a pronunciar-me..... amb lo macus que eren els dos tubs sota el seient......
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="XeviDL650K8" post="105004"][quote user="Randy-650" post="105000"][quote user="AT" post="104998"]Algú sap si aquesta nova VFR 1200cc substitueix a la 800cc? O ve se seguiran fabricant les dues?[/quote]
El que s'han lluit és amb el tub d'escapament...... és la única cosa que fins que no vegi en directe no m'atreveixo a pronunciar-me..... amb lo macus que eren els dos tubs sota el seient......[/quote]
+ 1
El que s'han lluit és amb el tub d'escapament...... és la única cosa que fins que no vegi en directe no m'atreveixo a pronunciar-me..... amb lo macus que eren els dos tubs sota el seient......[/quote]
+ 1
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
[quote user="XeviDL650K8" post="105004"][quote user="Randy-650" post="105000"][quote user="AT" post="104998"]Algú sap si aquesta nova VFR 1200cc substitueix a la 800cc? O ve se seguiran fabricant les dues?[/quote]
porset si que son macos,el que pasa es que amb una sport-turisme em sembla que no son gaire adients,fan masa escalfor per molt aillats que estiguin al passatger.
el que haurem de veure en directe si que es la dimensio d'aquest cardan,recoi :eyes :eyes :eyes
porset si que son macos,el que pasa es que amb una sport-turisme em sembla que no son gaire adients,fan masa escalfor per molt aillats que estiguin al passatger.
el que haurem de veure en directe si que es la dimensio d'aquest cardan,recoi :eyes :eyes :eyes
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 23, 2010 9:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
Una altre cosa que no em quadra: treurà xispes aquest cardan als revolts? No dic res si pateix una caiguda......:roll:

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="105029"]Una altre cosa que no em quadra: treurà xispes aquest cardan als revolts? No dic res si pateix una caiguda......:roll:[/quote]Home... s'ha de tombar molt per a que rasqui en una corva... Si la dugués jo, no em preocuparia :P
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
[quote user="Randy-650" post="105029"]Una altre cosa que no em quadra: treurà xispes aquest cardan als revolts? No dic res si pateix una caiguda......:roll:
[/quote]
No crec que sigui un problema:
[img align=left]http://motociclismo.es/rcs/prueba/2009/ ... on-0_g.jpg[/img]
Salut.
[/quote]
No crec que sigui un problema:
[img align=left]http://motociclismo.es/rcs/prueba/2009/ ... on-0_g.jpg[/img]
Salut.