Yamaha SuperTener 1200 (NOTICIES FRESQUES)

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Yamaha SuperTener 1200 (NOTICIES FRESQUES)

Entrada Autor: Steelman » dv. gen. 22, 2010 6:22 pm

NOTICIES FRESQUES
Segons la revista francesa online MOTO-STATIOn el mes de juny ja tindrem la TENERE 1200

Imatge
http://www.moto-station.com/article7626 ... 2010-.html
Deuxième cartouche (ou bombe ?) Yamaha pour ce millésime 2010, la XT1200Z (nom à confirmer) entend venir briser l'hégémonie mondiale de la R1200GS dans la catégorie des gros trails routiers. Bardée de technologie dans un format grand public, cette Super Ténéré sera disponible en juin à un prix concurrentiel, soit 14 999 € toute équipée.
M.a.j. : 13-01-2010

Intro
2010 sera-t-elle l'année Yamaha ? Après son bilan 2009 forcément impacté par la crise mais malgré tout positif face à ses concurrents (Yamaha reste de loin le premier vendeur de deux roues motorisés en France avec 18,7% de parts de marché devant Honda à 12,5%), Yamaha poursuit son offensive de plus bel. Et comme souvent, le constructeur frappe là où ça fait mal, autrement dit dans les catégories en vogue avec des "produits" intelligents et prometteurs. Outre le roadster FZ8 annoncé à 7 999 € pour mai, on sait aujourd'hui que la marque finalise sa deuxième nouveauté clé dans une catégorie qu'elle a fortement contribué à développer. Car comme BMW avec ses fameux flat twin, Yamaha a marqué parmi les plus belles pages du Paris Dakar, en compétition, mais aussi chez les concessionnaires avec ses populaires Ténéré puis Super Ténéré.

L'anti GS par Yamaha
Alors que la mode s'était essoufflée cette dernière décennie, elle revient aujourd'hui en force, portée par le rêve et l'aventure dans un environnement toujours plus "radarisé". Bref, la vitesse, ça eut payé... mais le trail aux allures de baroudeur adapté au quotidien, c'est ça la tendance, coco ! Bien sûr, BMW a fait beaucoup pour ça et porté sa fameuse R1200GS aux sommets, notamment en Italie ou elle compte parmi les meilleures ventes. Alors évidemment, Yamaha entend bien se tailler la part de ce gâteau qui lui revient. Pour ce faire, le constructeur a dévoilé depuis déjà plusieurs semaines son futur fer de lance dans cette catégorie. La XT1200Z utilisera la base moteur de la 900 TDM, complètement revue pour s'adapter à son nouveau challenge. Entre autre, elle monte en cylindrée, proche des 1200 cm3, s'accouple à une transmission par arbre et cardan (primordiale pour la clientèle potentielle !) et offrira en outre une gestion électronique très poussée. Pour le reste, le peu d'infos disponible sur le site constructeur n'en reste pas moins explicite. On y voit clairement que cette Yamaha Super Ténéré exploite le terrain du rêve, du raid et des grands espaces... orienté grand public.

14 999 € toute équipée !
Ainsi, les nouvelles infos que nous venons d'obtenir sur l'engin se révèlent particulièrement excitantes. Elles sont illustrées d'une part par notre photomontage (sans doute proche de la réalité). La Super Ténéré sera en effet livrable en juin 2010 tout équipée en série, avec valises et ABS entre autres, au prix de... 14 999 €, alors que la BMW R1200GS est elle affichée à 14 100 € en prix de base hors options (valises, ABS, etc. en sus). Bref, si on y ajoute l'image certaine dont bénéficie la marque dans cette catégorie des gros trails "aventure", cette future Yamaha XT1200Z Super Ténéré se profile déjà comme une moto avec laquelle il faudra compter... Vivement son essai sur Moto-Station

[youtube]j-3comFtE_0[/youtube]
Ex ...moltes coses

Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Yamaha SuperTener 1200 (NOTICIES FRESQUES)

Entrada Autor: Sidru » dv. gen. 22, 2010 6:48 pm

Osti .........no parla dels "tatanus" que tindrà!!!!!!!
:enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dv. gen. 22, 2010 7:14 pm

deu ni do...15.000 "eurus" com diria el Nuñez de Kracovia.... :tremolant :tremolant :lol: :lol: :b9

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » dv. gen. 22, 2010 7:50 pm

Ostres!!!! quin canvi, :shock: jo vaig tindre la 750, i de veritat anava de c.......s

Imatge

El de darrera la tenda soc jo. :D
Albert G l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 25, 2010 3:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » ds. gen. 23, 2010 11:16 am

La part frontal no m'acaba d'agradar, però la resta té molt bona pinta. Segur que serà una gran moto. Aquesta i l'Africa Twin em tenien enamorat fa molts anys.
Deivid l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 23, 2010 11:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Xavi-Gs
Presentats
Entrades: 662
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
Ubicació: Almenar

Entrada Autor: Xavi-Gs » dl. gen. 25, 2010 3:22 pm

No esta malament del tot, encara que per les fotos, sembla que el seient esta a l'altura de l'Adventure,com a minim i els que som de mata baixa....s'ens complica una mica el tema. :evil:
Hi ha tres classes d'homes, els que saben comptar i els que no. Homer Simpson

Imatge

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. gen. 25, 2010 3:24 pm

[quote user="AT" post="104937"]deu ni do...15.000 "eurus" com diria el Nuñez de Kracovia.... :tremolant :tremolant :lol: :lol: :b9[/quote]
15000€ amb tot l'equipament.ABS,maletes,...

La GS amb tot aixo puja bastant més
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 25, 2010 5:17 pm

L'únic problema que hi veig amb la SuperTénéré és que amb la globalització s'ha acabat imposant la Gs a nivell mundial, i està molt ben vist per la carta de presentació del status social tenir-ne una, i la SuperTénéré sols la compraran els que realment entenguin de motos i deixin estar les parafernalies del merchandissing actual.

Opinió personal sols. ;)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. gen. 25, 2010 5:21 pm

Uff...no sempre es aixi eh randy ;) i al forum en tens algunes mostres ;)
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 25, 2010 5:29 pm

[quote user="Steelman" post="105423"]Uff...no sempre es aixi eh randy ;) i al forum en tens algunes mostres ;)[/quote]

Precisament ahir m'estava mirant la GS 1150 d'en Ramon Moré Armegol, amb un futimé de km's, i 0 problemes.

Un altre dia que seiem a una taula ja t'explicaré un munt de coses que he vist sobre les GS i quedaràs flipat en colors. No ho dic per aqui perquè si no...... :tremolant

Jomila
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: Jomila » dl. gen. 25, 2010 5:47 pm

Bones,
Randy ahir no vaig venir i no vas poder provar la pantalla de l'adventure, ara bé, el dia q te la deixi m'hauras d'explicar q t'han fet els que tenim la GS, ja q sembla per el q dius aquí i en altres fils q només anem en moto pq "està molt ben vist per la carta de presentació del status social tenir-ne una".
Jo no crec q sigui així, almenys en molta de la gent q conec q tenim una GS. I amb el tema dels problemes q ja es va parlar en un altre post, crec q no es problema ni de un model ni de una marca, es un problema general de qualsevol tipus de vehicle.
El q si q soc conscient es q hi ha gent q fa un esforç immens per poder comprar-se una BMW i el dia q la màquina te qualsevol problema es pensen q la marca els està estafant, cosa q retroalimenta els famosos post ha varis fòrums q ja ens heu donat a conèixer.

Salut

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 25, 2010 6:00 pm

jomila, no tic res contra les BMW, al contrari, segurament la meva propera serà una Gs. ;)

Ja en parlarem un dia. :cerv

Jomila
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: Jomila » dl. gen. 25, 2010 6:07 pm

OK Randy, :cerv :cerv :cerv :cerv

Salut

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dl. gen. 25, 2010 6:10 pm

[quote user="Jomila" post="105432"]El q si q soc conscient es q hi ha gent q fa un esforç immens per poder comprar-se una BMW i el dia q la màquina te qualsevol problema es pensen q la marca els està estafant, cosa q retroalimenta els famosos post ha varis fòrums q ja ens heu donat a conèixer.[/quote]

Ha ha ha... heu de fer com jo.
Comprar-vos una K75 de divuit o vint anys, que no deixa de ser una BMW (i així manteniu l'estatus), i que a més no dona cap problema, ja que la seva mecànica és de les que s'arreglem amb martell, setrill i filferro.
:b9 :b9 :b9
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 25, 2010 6:21 pm

[quote user="Gearbox" post="105446"]

Ha ha ha... heu de fer com jo.
Comprar-vos una K75 de divuit o vint anys, que no deixa de ser una BMW (i així manteniu l'estatus), i que a més no dona cap problema, ja que la seva mecànica és de les que s'arreglem amb martell, setrill i filferro.
:b9 :b9 :b9[/quote]

Tú el què ets és un romantic, amb la gran K-75 i amb la jaqueta Garibaldi a joc. :love

P.D: Un dia vindré a una sortida amb la meva jaqueta Garibaldi també. ;) El que passa és que no té proteccions. :tremolant

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dl. gen. 25, 2010 6:25 pm

[quote user="Randy-650" post="105447"]...jaqueta Garibaldi també. ;) El que passa és que no té proteccions. :tremolant[/quote]

Això és veritat. Es el que no m'agrada (encara que quan me la vaig comprar em semblava la millor jaqueta del món, i en aquell moment potser ho era !!)
Ara, pel fred va de co**ons !!! ;)
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 25, 2010 6:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 25, 2010 9:39 pm

pero es que els preus que dieu son com els de la BMW GS,m'explico:
moto 14100 €,ABS 1000 €,maletas i suports 750 € que fins ara eren de regal i demanant una mica de desconte surt casi per lo que dieu que valdra aquesta Yamaha,per lo tant ni unes son tan caras ni les altres tan barates,em sembla que els preus molt similars i com totes van be,donç.........
Imatge

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » dc. gen. 27, 2010 12:10 pm

Jo també tinc gran curiositat per veure-la.

Hi ha un vidri de Yamaha que no ensenya la moto, que sembla bastant oficial.

No obstant aquest vidri del post, i aquestes fotos, no us en fieu pas gens, és tot photoshop no oficial.

Creieu-m´he. Si voleu una demo us la faig ràpid.

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » dc. gen. 27, 2010 12:20 pm

Us paso la anàlisi que els hi vaig fer per l'Africa Twin Club ja fa un temps:

"Yo desconozco si existe un modelo real ya hecho (espero que sí), y que sea el origen de estos photoshops. Pero que todas estas versiones del vidrio son invenciones de un tio con un ordenador, dalo por hecho.

En plan rápido y patillero allá va lo que te ha pasado desapercibido.

1- AKRA/Acro

Imatge

2- Los tacos de todas han quedado curiosamente en la misma posición:

Imatge

3- Los radios de todas han quedado en la misma posición, que curiosamente es la misma que la de la foto oficial de la KTM Adventure....

4- El guardabarros es casi calcado al de la KTM también, solo lo ha estirado un poquito (se tardan 10 segundos en hacerlo (seleccionar la zona, copiar, pegar, y transformar tirando parriba))

Imatge

5- Las maletas están suspendidas en el aire (1), son un cortar/pegar de las Trax en una Bmw 12Adventure creo. Les han borrado los herrajes y listo. Si te fijas en la foto de abajo se han dejado un trozo de tubo por borrar, jajajaja.

6- Curiosamente la bolsa del equipaje queda siempre igual de arrugas, aunque un trozo de ella se ha desteñido al jugar con el tono de los colores (2).

7- Con tanta pintura extra, el neumático de atrás se ha quedado con un borrón, idéntico en varios modelos ..... (3)

Imatge

Podríamos seguir pero creo que ya ha quedado claro .....

No se si es la propia Yamaha quien le ha encargado los bocetos para ir haciendo boca, y si lo ha hecho con una foto de base real, pero que el vidrio se basa en bocetos y no en realidades está claro. "

Ja veieu doncs que caldrà esperar (crec).

Salutacions.

PD: Perquè no se´m deprimiu, aquí us poso l'únic vidri que a mi em sembla "oficial"

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 27, 2010 12:27 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. gen. 27, 2010 12:32 pm

Tela....l´analisis que has fet de les imatges eh!!!
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “General”