Desastre K-1300-GT

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Desastre K-1300-GT

Entrada Autor: Storm » dg. feb. 28, 2010 2:47 pm

Sóc del parer que la millor moto del món és la que te cadascú. N'hi ha moltes de millors que
la meva per tal o qual cosa, però la meva és exactament la que respon a les meves
necessitats. Així que no penseu que tinc ganes de tocar allò que no sona, però m'he quedat
esgarrifat en veure la "prova de llarga durada" (50.000 km) que han fet a Motorrad de la
BMW K 1300 GT. El fet és que la unitat en qüestió és un niu de problemes i avaries:

5.000 km: "El motor es nega a arrencar de tant en tant"
7.275: "La moto no arrenca. Canvi de les pinyes dreta i esquerre"
19.850: "Canvi dels discs de fricció de l'embragatge i de l'interruptor del Tempomat"
24.766: "Rebenta la campana de l'embragatge, es munta un NOU MOTOR"
34.070: "Fallada en la calefacció del seient"
36.770: "Falla un coixinet de biela, canvi del cigüenyal"

Em sembla que això, en una moto de 19.900 euros sense accessoris, frega l'estafa :cry:

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Desastre K-1300-GT

Entrada Autor: Llagasta » dg. feb. 28, 2010 6:51 pm

ni 19900 € ni 1990 € això no té per què petar mai, amb aquests quilometres

Sembla que a 240 Kms/h es va trencar la campana de l´embrague i amb la destrucció, la bomba d´oli es devia " empassar " matèria, el que va provocar problemes de lubricació al ciguenyal, biel.les etc. i provocar tota aquesta trinxadera.

Ara bé, si mires les motos amb menys problemes de la estadistica que ha fet MOTORRAD , la mateixa moto, però el model antic K1200 está de les de més amunt.

També n´hi han d´altres Aprilia, Ducati etc. que també els hi ha tocat bastant el rebre.......no arivant tampoc als 50000 Kms..... :roll: :roll:
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. feb. 28, 2010 9:42 pm

Sobre aquest tema en un fòrum de BMW un foraire hi va escriure això :

Yo llevo 50.000 km casi y no me ha pasado nada de eso...

Pero si otras cositas:

Control cruiser kaput con 5000 km
Pastillas de freno con 1000 km
aforadores de gasolina con 4.000 km
3 filtros de aire por dilatación

Vaya tela...

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Willy
Presentats
Entrades: 95
Membre des de: dc. gen. 06, 2010 6:25 pm
Ubicació: Alt Penedès

Entrada Autor: Willy » dg. feb. 28, 2010 10:53 pm

No si al fina si que acabare per creurem qeu bmw ja no es el que era!!
Imagiono que no totes deuen sortir igual, però vaja que en llegir aquests comentaris et passen les ganes de tenir res a veure ammb BMV
per cert on es pot veure la prova?

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. març 01, 2010 12:01 am

el primer que es te que saber es com han fet la prova :eyes :eyes :eyes ,suposso que a reventar-la,de totes maneres totes les motos tenen fallos i mentre tel's arreglin,a viure........ ;) ;) es clar que hi han coses que a mi em pasarien quan la moto tingues uns 7 anys i si has pasat les revision anuals de la marca t'aseguro que tu entren com politica de marca,inclus estan fora de garantia ja que fan venir un perit i si no es culpa teva ho reconeixen,que ja m'agradaria a mi veure altres marcas.
de totes maneres aixo que surt es una pasada,pero aquestes proves :tremolant :tremolant :tremolant recordo la de la CBR 1000 RR que no la deixavan gaire be i la 1098 de Ducati pitjor,aquest periodistes no saben que fer :enfadat :enfadat :enfadat
Imatge

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dl. març 01, 2010 12:17 am

[quote user="Willy" post="110174"]No si al fina si que acabare per creurem qeu bmw ja no es el que era!!
Imagiono que no totes deuen sortir igual, però vaja que en llegir aquests comentaris et passen les ganes de tenir res a veure ammb BMV
per cert on es pot veure la prova?[/quote]

Espero que no sigui veritat ... perqué si no ja he begut oli ... encara que si que es veritat que quant el riu sona ... quant han començat a ficar tanta electrònica la fiabilitat s'ha reduit ... toquem fusta !!! Jo de moment cap problema ... pero no més porto 16000Km.
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 01, 2010 12:19 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dl. març 01, 2010 12:31 am

DITA POPUAL CATALANA:"ALAVAT RUC(BMW) QUE A FIRA ET DUC"
Nota:Ja no penso fer cap mes comentari al respecte,cada un que opini l-ho que vulgui.
Vini,Deixo corre aquest Foro (encara acavaria sent del PP) :enfadat
.

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dl. març 01, 2010 12:55 am

[quote user="Vini" post="110195"]DITA POPUAL CATALANA:"ALAVAT RUC(BMW) QUE A FIRA ET DUC"
Nota:Ja no penso fer cap mes comentari al respecte,cada un que opini l-ho que vulgui.
Vini,Deixo corre aquest Foro (encara acavaria sent del PP) :enfadat[/quote]

per cert , segons les proves de llarga durada de MOTORRAD una Hyosung va petar ciguenyal als 20000 Kms...... :twisted:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 01, 2010 12:56 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. març 01, 2010 11:35 am

[quote user="Gs12 red" post="110197"]

per cert , segons les proves de llarga durada de MOTORRAD una Hyosung va petar ciguenyal als 20000 Kms...... :twisted:[/quote]

Però és que els de Motorrad fan unes proves que tela! :enfadat Durant 15 dies, a tope-tope, en circuit i en carretera oberta. I obviament, peten els motors. Dubto que qualsevol de nosaltres tingués problemes amb la GT 1300.

Parlant de Honda i BMW; el meu director (que tú, Gs12 red el coneixes) tenia una VFR 800i, i sols feia que tenir problemes, i gordos. En un parell d'anys es va gastar 6.000 i pico € en reparar coses, incloent la forquilla del davant. Ara fa un parell d'anys que té una K-1200 GT i encantat de la vida: 0 reparacions.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dl. març 01, 2010 11:52 am

[quote user="Gs12 red" post="110197"][quote user="Vini" post="110195"]DITA POPUAL CATALANA:"ALAVAT RUC(BMW) QUE A FIRA ET DUC"

per cert , segons les proves de llarga durada de MOTORRAD una Hyosung va petar ciguenyal als 20000 Kms...... :twisted:[/quote]
Perdona:¿Tu escoltas mai?.Mira.Esta molt,pero que molt malament,de que cuant obri(qui sigui)(que no he sigut jo) un post i doni la seva OPINIO(favorable o no)(la MEVA),ataquis (espero que sigui l'opinio),amb l-ho que tens a ma.
Vagi dir que no entraria en aquest post(accidentalment ho he fet).
Al referiese a la Hyosung(deseguida de la meva OPINIO sobre un post JA OBERT).Amb considero com aludit directa).
No cal que responguis ni t'estripis les vestidures,jo ja he fet DEFINITIVAMENT d'aquets post.
Tambe he de dir que es molt lamentable,tinguer que dirte tan directament,pero es hora de que respectis l'opinio dels demes(sigui o no sigui favorable a la teva intocable BMW),sense entrar la persona que es ò la moto que te ,ò no te.
Per si no ho sabias s'opinava sobre las "pegas" de BMW K-1300-GT(ESCOlTAS)BMW,NO DE CAP HYOSUNG.
Aqui no es tracta de "MORIR,MATANDO"
Vini
.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. març 01, 2010 12:02 pm

Vini, tranquil, el Gs12 red ha parlat de la Hyosung com podia haver parlat d'una V-Strom o una Bandit o una Pan€. Ell sols ha dit el que va llegir a Motorrad.

I no et càpiga dubte que la teva Hyosung GT 650 és una gran moto. ;)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. març 01, 2010 12:29 pm

[quote user="Vini" post="110195"]DITA POPUAL CATALANA:"ALAVAT RUC(BMW) QUE A FIRA ET DUC"

VINI em, pregunto si la dita no sera:alabat ruc que a fira em duus????no t'emprenyis,home,que amb lo facil que seria fer-te enrabiar de debo tenint una HYOSUNG...... ;) ;) ja et vaig dir un dia que estem per pasar el rato en divertiment i bona companyia i no pendre'ns els temas com res personal.
Imatge

Storm
Presentats

Entrada Autor: Storm » dl. març 01, 2010 12:44 pm

Fantàstic, la culpa no és de BMW, ni tan sols d'aquella unitat en particular, és del periodistes que com que "no saben què fer" es dediquen a fer la prova dels 50.000 km i a "rebentar" motos. Aiiiii, Déu meu! Deixem-ho aquí :enfaduu
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 01, 2010 12:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. març 01, 2010 12:48 pm

exactament Storm,dels periodistes i sino del govern i sino de qui no las sap fer anar com Deu mana,ja veus,de BMW MAI NI DE DUCATI NI DE CAP MARCA.
Imatge

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dl. març 01, 2010 1:50 pm

Vini..... home :mrgreen: no t´emprenyis......

Ara et poso el que diu el Motociclismo ( Motorrad )
També t´haig de dir que tinc una GS, pero podríia tenir qualsevol altre....Hyosung inclosa ...si tinguesin un producte que m´agradés ....res de marques en especial, tampoc entenc quina relació hi ha entre aquest Foro i el PP.... en fí si tu ho dius ????? :roll:

APRILIA NA 850
Ya con 40000 Kms. apareció un fuerte tintineo que obligó a desmontar el motor. Encontramos una Holgura excesiva en el cojinete del pie de biela del cilindro trasero. Los últimos 10000 Kms. de la prueba se hicieron con un nuevo cigueñal.

DUCATI 1098
Funcionarán 150 Cv en un V2? Casi a medio camino apareció en la Ducati un problema poco habitual, una grieta en un pistón. Se cambió el pistón y el resto de la mecánica aguantó perfectamente. Más molesto fueron sin duda toda una serie de pequeños defectos.

HYOSUNG GT 125 R
Otro fallo en un cojinete de biela, en este caaso pasados los 40000 Kms. Las virutas que dejó fueron tantas que arruinaron
en cilindro delantero. Tras la reparación la 125 acabó la prueba sin mayores problemas.

KTM RC 8
Aquí se acumuló la mala suerte de verdad. La primera moto de pruebas se paró con menos de 20000 Kms. por una avería en las bielas. La Prueba volvió a comenzar desde cero y pasados los 26000 Kms. llegó el segundo colapso. Diagnóstico: otra vez el rodamiento de la cabeza de biela.

SUZUKI M 1800 R
Todavía no sabemos que es lo que pasó, pero es cierto que la Intruder perdió con 13000 Kms. la tuerca del vaciado del aceite en el cárter y todo el aceite. Mucho más adelante, justo pasados los 45000 Kms. aparecieron los pistones rallados. Es muy problable que hubiera alguna relación, aunque a estas alturas no fuera demostrable.

( continuará ....) :mrgreen:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 01, 2010 1:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Storm
Presentats

Entrada Autor: Storm » dl. març 01, 2010 3:59 pm

És ben bé que no saben què fer

Storm
Presentats

Entrada Autor: Storm » dl. març 01, 2010 4:07 pm

[quote user="Kpeps" post="110268"]exactament Storm,dels periodistes i sino del govern i sino de qui no las sap fer anar com Deu mana,ja veus,de BMW MAI NI DE DUCATI NI DE CAP MARCA.[/quote]

Vull pensar que això és ironia (encara que en aquest context no hi escaigui) perquè si no seria estupidesa.

Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » dl. març 01, 2010 4:28 pm

[quote user="Storm" post="110287"][quote user="Kpeps" post="110268"]exactament Storm,dels periodistes i sino del govern i sino de qui no las sap fer anar com Deu mana,ja veus,de BMW MAI NI DE DUCATI NI DE CAP MARCA.[/quote]

Vull pensar que això és ironia (encara que en aquest context no hi escaigui) perquè si no seria estupidesa.[/quote]

Creo que se estan llendo del tema :roll:

Cada cual sabe lo que compra

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. març 01, 2010 5:07 pm

[quote user="Storm" post="110287"][quote user="Kpeps" post="110268"]exactament Storm,dels periodistes i sino del govern i sino de qui no las sap fer anar com Deu mana,ja veus,de BMW MAI NI DE DUCATI NI DE CAP MARCA.[/quote]

Vull pensar que això és ironia (encara que en aquest context no hi escaigui) perquè si no seria estupidesa.[/quote]

a veure Storm,quin contexte?de quina manera em parles sense coneixem? procura parlar amb respecte a la gent i fer replicas sense insultar,perque si no pensare que estas a un nivell inferior que els personatges de l'avatar que fas servir,es pot replicar i jo ho he fet aixi,pren-t'ho com vulguis.
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. març 01, 2010 6:39 pm

Eps...
Tranquilitzem-nos tots una mica ;)
Ex ...moltes coses