Video Comparativa: Multistrada 1200 Vs BMW GS 1200
Moderador: Airald
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Video Comparativa: Multistrada 1200 Vs BMW GS 1200
Comparativa de MCN de la nova Multistrada 1200 amb la GS1200...
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Re: Video Comparativa: Multistrada 1200 Vs BMW GS 1200
La Multiestrada:preciosa :eyes :eyes
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Video Comparativa: Multistrada 1200 Vs BMW GS 1200
Curiós l'engegada sense clau, tipus automòbil, de la Multiestrada. Com curiós la qualitat del material de les maletes. :roll:
I m'agradaria saber, en igualtat de condicions, quina moto és més ràpida en un tram o circuit amb el mateix pilot. La Ducati amb el seu xassís de pseudo-competició i frens estratosfèrics, o la GS amb el telelever que fa maravelles als revolts?
I m'agradaria saber, en igualtat de condicions, quina moto és més ràpida en un tram o circuit amb el mateix pilot. La Ducati amb el seu xassís de pseudo-competició i frens estratosfèrics, o la GS amb el telelever que fa maravelles als revolts?


- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
Re: Video Comparativa: Multistrada 1200 Vs BMW GS 1200
[quote user="Geroni" post="114721"]La Multiestrada:preciosa :eyes :eyes[/quote]
:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :crys
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
Ni que ho diguis! M'he tornat Ducatista en sec :D
:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :crys
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
Ni que ho diguis! M'he tornat Ducatista en sec :D
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Video Comparativa: Multistrada 1200 Vs BMW GS 1200
[quote user="Boolean" post="114750"][quote user="Geroni" post="114721"]La Multiestrada:preciosa :eyes :eyes[/quote]
:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :crys
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
Ni que ho diguis! M'he tornat Ducatista en sec :D[/quote]
Xavi, no és una Vstrom.....però tampoc està malament, eh?
:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :crys
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
Ni que ho diguis! M'he tornat Ducatista en sec :D[/quote]
Xavi, no és una Vstrom.....però tampoc està malament, eh?
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
Re: Video Comparativa: Multistrada 1200 Vs BMW GS 1200
[quote user="Alucinamaripili" post="114753"][quote user="Boolean" post="114750"][quote user="Geroni" post="114721"]La Multiestrada:preciosa :eyes :eyes[/quote]
:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :crys
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
Ni que ho diguis! M'he tornat Ducatista en sec :D[/quote]
Xavi, no és una Vstrom.....però tampoc està malament, eh?[/quote]
Tambe sona rollo tractor, con la V, i igual es això el que m'atrau :D:D:D
Es una bona candidata al canvi,... per quan toooooqui i la €€€ acompanyi :mrgreen:
:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :crys
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
Ni que ho diguis! M'he tornat Ducatista en sec :D[/quote]
Xavi, no és una Vstrom.....però tampoc està malament, eh?[/quote]
Tambe sona rollo tractor, con la V, i igual es això el que m'atrau :D:D:D
Es una bona candidata al canvi,... per quan toooooqui i la €€€ acompanyi :mrgreen:
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Re: Video Comparativa: Multistrada 1200 Vs BMW GS 1200
[quote user="Randy-650" post="114722"]
I m'agradaria saber, en igualtat de condicions, quina moto és més ràpida en un tram o circuit amb el mateix pilot. La Ducati amb el seu xassís de pseudo-competició i frens estratosfèrics, o la GS amb el telelever que fa maravelles als revolts?[/quote]
En circuit senzillament no hi ha color Randy, els 150 CV de la italiana s'imposaran sense contemplacions.
En tram revirat en carretera (amb el mateix conductor, com dius) crec que també s'imposarà la Ducati ja que no veig cap component de la BMW que sigui superior en l'aspecte esportiu (xasis, suspensions, motor...). El Telelever te grans aspectes, però en l'apartat purament esportiu el veig inferior, francament.
Fa un parell d'anys vaig tenir l'oportunitat de provar la BMW S 1200 amb motor boxer en circuit i crec que el aquest motor no destaca en pista precisament.
I un altre punt en aspecte de suspensions ¿per què la flamant BMW 1000 RR de 190 CV no porta telelever? Suposo que és obvi que si s'han decidit a muntar suspensions "convencionals" serà per alguna cosa, no?
Ara bé, no perdem de vista que cap de les protagonistes d'aquesta comparativa han estat dissenyades per rodar en circuit, per això no veig gens malament que BMW segueixi confiant en el telelever per a la seva supervendes GS.
Salut.
I m'agradaria saber, en igualtat de condicions, quina moto és més ràpida en un tram o circuit amb el mateix pilot. La Ducati amb el seu xassís de pseudo-competició i frens estratosfèrics, o la GS amb el telelever que fa maravelles als revolts?[/quote]
En circuit senzillament no hi ha color Randy, els 150 CV de la italiana s'imposaran sense contemplacions.
En tram revirat en carretera (amb el mateix conductor, com dius) crec que també s'imposarà la Ducati ja que no veig cap component de la BMW que sigui superior en l'aspecte esportiu (xasis, suspensions, motor...). El Telelever te grans aspectes, però en l'apartat purament esportiu el veig inferior, francament.
Fa un parell d'anys vaig tenir l'oportunitat de provar la BMW S 1200 amb motor boxer en circuit i crec que el aquest motor no destaca en pista precisament.
I un altre punt en aspecte de suspensions ¿per què la flamant BMW 1000 RR de 190 CV no porta telelever? Suposo que és obvi que si s'han decidit a muntar suspensions "convencionals" serà per alguna cosa, no?
Ara bé, no perdem de vista que cap de les protagonistes d'aquesta comparativa han estat dissenyades per rodar en circuit, per això no veig gens malament que BMW segueixi confiant en el telelever per a la seva supervendes GS.
Salut.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Video Comparativa: Multistrada 1200 Vs BMW GS 1200
Molt interesant ...... serà questio de probar la Multiestradra.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Video Comparativa: Multistrada 1200 Vs BMW GS 1200
Mireu l'anunci a la TV d'Itàlia:
[youtube]1ultSAjpRng[/youtube]
[youtube]1ultSAjpRng[/youtube]


- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Video Comparativa: Multistrada 1200 Vs BMW GS 1200
esta clar que els 150 cv han de tivar de mala manera,ara ja veurem com funcionara i quin resultat donara no entenc el perque te las revisions cada 24000 km,em pregunto si no es obligat fer una anual ESPERO QUE SI ,l'estetica realment t'ha d'entrar perque la veus de costat i per el meu gust es bastant lletja,el frontal si que se l'han currat i han fet alguna cosa diferent,de totes maneres si no la volen fer malbe abans de comensar a vendre-la que no la comparin gaire,el motor no s'ha d'oblidar que es el mateix si no vaig errat que el de la 1198 o sigui que han fet un pepinas tripartit (amb aspecte trail,super motard,street fighter que no ho es)be el mercat ja donara el seu veredicte,la veritat,aixi com la hypermotard em va treure la son,aquesta NO.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Video Comparativa: Multistrada 1200 Vs BMW GS 1200
Doncs a mi si que me la treu la son la MS1200... el problema és el de sempre, no haver nascut a casa bona !!! :crys
Que hi farem... ens contentarem amb veure-la i ..... amb molta sort provar-la :roll:
Que hi farem... ens contentarem amb veure-la i ..... amb molta sort provar-la :roll:
Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Video Comparativa: Multistrada 1200 Vs BMW GS 1200
eeehhhhhhh!!!!!!que jo no he dit que vagi malament,que segur que va de col....ns,nomes he parlat de l'estil de moto i l'estetica que te i prou ;) ;) pero per el que val,abans em compraria la 1198 que si que es autentica.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Video Comparativa: Multistrada 1200 Vs BMW GS 1200
[quote user="Kpeps" post="114807"]eeehhhhhhh!!!!!!que jo no he dit que vagi malament,que segur que va de col....ns,nomes he parlat de l'estil de moto i l'estetica que te i prou ;) ;) pero per el que val,abans em compraria la 1198 que si que es autentica.[/quote]
Jo també me la compraria la 1198... em van deixar una 1098 i et puc dir que és un maquinon en tots els aspectes ...
Jo també me la compraria la 1198... em van deixar una 1098 i et puc dir que és un maquinon en tots els aspectes ...
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 08, 2010 10:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Video Comparativa: Multistrada 1200 Vs BMW GS 1200
Doncs jo la 1198 no me la compreria pas
A mi la Multistrada aquesta em fa molt bona patxoca, pero.....
A) SOn molts diners
B) les motos cada vegada venen més cargades d´electronica, i es el que fa que et donin problemes :(
A mi la Multistrada aquesta em fa molt bona patxoca, pero.....
A) SOn molts diners
B) les motos cada vegada venen més cargades d´electronica, i es el que fa que et donin problemes :(
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Video Comparativa: Multistrada 1200 Vs BMW GS 1200
[quote user="Steelman" post="114873"]
.......... les motos cada vegada venen més cargades d´electronica, i es el que fa que et donin problemes :([/quote]
I això és veritat. :evil: Cada vegada que hi ha un problema, per petit que sigui, s'ha de portar al taller oficial per endollar-lo a la màquina. :enfadat I cada endollada al menys són 40-50€.... :shock:
.......... les motos cada vegada venen més cargades d´electronica, i es el que fa que et donin problemes :([/quote]
I això és veritat. :evil: Cada vegada que hi ha un problema, per petit que sigui, s'ha de portar al taller oficial per endollar-lo a la màquina. :enfadat I cada endollada al menys són 40-50€.... :shock:


- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Re: Video Comparativa: Multistrada 1200 Vs BMW GS 1200
[quote user="Randy-650" post="114895"][quote user="Steelman" post="114873"]
.......... les motos cada vegada venen més cargades d´electronica, i es el que fa que et donin problemes :([/quote]
I això és veritat. :evil: Cada vegada que hi ha un problema, per petit que sigui, s'ha de portar al taller oficial per endollar-lo a la màquina. :enfadat I cada endollada al menys són 40-50€.... :shock:[/quote]
"Con la electronica no hemos topao" jejeje,
Jo crec que hi ha dues versions del tema. Teniu raó que l'electrònica actual pot donar més problemes que si no hi fos. Però l'evolució constant és una meravella dels temps que vivim i jo crec que és positiva.
Potser us comprarieu un cotxe avui que no portés injecció electrònica, ABS, uns quants airbags, control d'estabilitat i de tracció, control de velocitat, etc..
Com totes les coses, si es fa ben fet, pot estar molt bé una electrònica ben dissenyada i que aporta un valor afegit en seguretat i qüalitat que gairebé ningú despreciarà. O potser preferiu una moto amb carburadors, sense ABS i amb starter manual? On és el punt raonable d'electrònica?? Per que acceptem sense problemes l'ABS i la injecció i en canvi veiem com un possible problema unes suspensions neumàtiques o el poder triar diferents mapes d'injecció?
Jo no hi veig cap diferència, només que la novetat o la por a allò desconegut crea desconfiança, però sinó s'apostés per l'evolució encara aniriem amb motors de vapor... :mrgreen:
Salut.
.......... les motos cada vegada venen més cargades d´electronica, i es el que fa que et donin problemes :([/quote]
I això és veritat. :evil: Cada vegada que hi ha un problema, per petit que sigui, s'ha de portar al taller oficial per endollar-lo a la màquina. :enfadat I cada endollada al menys són 40-50€.... :shock:[/quote]
"Con la electronica no hemos topao" jejeje,
Jo crec que hi ha dues versions del tema. Teniu raó que l'electrònica actual pot donar més problemes que si no hi fos. Però l'evolució constant és una meravella dels temps que vivim i jo crec que és positiva.
Potser us comprarieu un cotxe avui que no portés injecció electrònica, ABS, uns quants airbags, control d'estabilitat i de tracció, control de velocitat, etc..
Com totes les coses, si es fa ben fet, pot estar molt bé una electrònica ben dissenyada i que aporta un valor afegit en seguretat i qüalitat que gairebé ningú despreciarà. O potser preferiu una moto amb carburadors, sense ABS i amb starter manual? On és el punt raonable d'electrònica?? Per que acceptem sense problemes l'ABS i la injecció i en canvi veiem com un possible problema unes suspensions neumàtiques o el poder triar diferents mapes d'injecció?
Jo no hi veig cap diferència, només que la novetat o la por a allò desconegut crea desconfiança, però sinó s'apostés per l'evolució encara aniriem amb motors de vapor... :mrgreen:
Salut.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Video Comparativa: Multistrada 1200 Vs BMW GS 1200
Leclerck....
A) jo no em compraria un cotxe/moto de carburadors, pq no en fan per el medi ambient, pero si no...amb la patada que tenien els motors de carburació....i que ara no :(
B) Control d'estabilitat, de traccio,....no em penso comprar mai un vehcile amb tota aquesta parafernalia. Amb tot aixo...al final la diferencia entre anar en cotxe i amb tren...sera que nosaltres girem el volant i parem quant volem
RESUMINT...
La meva moto la vaig comprar (expressament) sense ABS, no te starter automatic (te un accelerador manual) i te injecció per el medi ambient, per gust millor amb carburació.
Per altra banda tens raó, que s´ha d'evolucionar, que si no encara aniriem amb motors de vapor, pero no cal que evolucionem tant rapid pq si, i que cada evolucio sigui segura.
A) jo no em compraria un cotxe/moto de carburadors, pq no en fan per el medi ambient, pero si no...amb la patada que tenien els motors de carburació....i que ara no :(
B) Control d'estabilitat, de traccio,....no em penso comprar mai un vehcile amb tota aquesta parafernalia. Amb tot aixo...al final la diferencia entre anar en cotxe i amb tren...sera que nosaltres girem el volant i parem quant volem
RESUMINT...
La meva moto la vaig comprar (expressament) sense ABS, no te starter automatic (te un accelerador manual) i te injecció per el medi ambient, per gust millor amb carburació.
Per altra banda tens raó, que s´ha d'evolucionar, que si no encara aniriem amb motors de vapor, pero no cal que evolucionem tant rapid pq si, i que cada evolucio sigui segura.
Ex ...moltes coses
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Re: Video Comparativa: Multistrada 1200 Vs BMW GS 1200
[quote user="Steelman" post="115046"]Leclerck....
A) jo no em compraria un cotxe/moto de carburadors, pq no en fan per el medi ambient, pero si no...amb la patada que tenien els motors de carburació....i que ara no :(
B) Control d'estabilitat, de traccio,....no em penso comprar mai un vehcile amb tota aquesta parafernalia. Amb tot aixo...al final la diferencia entre anar en cotxe i amb tren...sera que nosaltres girem el volant i parem quant volem
RESUMINT...
La meva moto la vaig comprar (expressament) sense ABS, no te starter automatic (te un accelerador manual) i te injecció per el medi ambient, per gust millor amb carburació.
Per altra banda tens raó, que s´ha d'evolucionar, que si no encara aniriem amb motors de vapor, pero no cal que evolucionem tant rapid pq si, i que cada evolucio sigui segura.[/quote]
Home Steelman, és cert que el "tacte" directe dels carburadors potser s'ha perdut una mica, però sobretot en cotxes perque les actuals injeccions funcionen francament bé i tenint en compte que la potència dels motors no para d'augmentar tens, al mercat, varietat per trobar el motor amb les característiques que més s'ajustin a les teves necesitats.
I em sembla que d'aquí a molts pocs anys no podras cumplir el punt B que anomenes, perque la unió europea ja està estudiant implantar per norma que tots els cotxes que es venguin a la UE a partir del 2014 portin control d'estabilitat de sèrie (com ja passa amb l'ABS en els cotxes desde, crec, el 2002).
Comparteixo amb tu que tota aquesta electrònica elimina sensacions però fixa't que, si es fa ben fet, tothom queda content ja que en els casos en que pots triar la corva de potència d'un motor tens diferent corves on triar (desde una racing amb patada a una mes suau per a condicions de poca adherencia) o els controls de tracció que són regulables en diferents posicions perque siguin més o menys intrusius i deixin, als més racings, que la moto els ensenyi tots els cavalls, o als més tranquils que vagin amb la màxima seguretat sense permetre ni el més mínim derrapatge.
A) jo no em compraria un cotxe/moto de carburadors, pq no en fan per el medi ambient, pero si no...amb la patada que tenien els motors de carburació....i que ara no :(
B) Control d'estabilitat, de traccio,....no em penso comprar mai un vehcile amb tota aquesta parafernalia. Amb tot aixo...al final la diferencia entre anar en cotxe i amb tren...sera que nosaltres girem el volant i parem quant volem
RESUMINT...
La meva moto la vaig comprar (expressament) sense ABS, no te starter automatic (te un accelerador manual) i te injecció per el medi ambient, per gust millor amb carburació.
Per altra banda tens raó, que s´ha d'evolucionar, que si no encara aniriem amb motors de vapor, pero no cal que evolucionem tant rapid pq si, i que cada evolucio sigui segura.[/quote]
Home Steelman, és cert que el "tacte" directe dels carburadors potser s'ha perdut una mica, però sobretot en cotxes perque les actuals injeccions funcionen francament bé i tenint en compte que la potència dels motors no para d'augmentar tens, al mercat, varietat per trobar el motor amb les característiques que més s'ajustin a les teves necesitats.
I em sembla que d'aquí a molts pocs anys no podras cumplir el punt B que anomenes, perque la unió europea ja està estudiant implantar per norma que tots els cotxes que es venguin a la UE a partir del 2014 portin control d'estabilitat de sèrie (com ja passa amb l'ABS en els cotxes desde, crec, el 2002).
Comparteixo amb tu que tota aquesta electrònica elimina sensacions però fixa't que, si es fa ben fet, tothom queda content ja que en els casos en que pots triar la corva de potència d'un motor tens diferent corves on triar (desde una racing amb patada a una mes suau per a condicions de poca adherencia) o els controls de tracció que són regulables en diferents posicions perque siguin més o menys intrusius i deixin, als més racings, que la moto els ensenyi tots els cavalls, o als més tranquils que vagin amb la màxima seguretat sense permetre ni el més mínim derrapatge.
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Re: Video Comparativa: Multistrada 1200 Vs BMW GS 1200
En el meu cas i gracies al control d`estabilitat (en cotxe) ,m`he lliurat de dos accidents segurs.Un amb un camí i un altre amb una carretera secundaria trobant grabeta suerta per la carretera i el control de tracció vá corretgir la trajectoria del vehicle ( no m`ho hagués cregut mai) evitant la sortida de la via.
A partir de llavors,cada cotxe de casa meva, porta obligatoriament control de estabilitat.
Y tornant al fil de Leclerk,jo soc del seu parer,venvinguda sigui la tecnologia,aixó si,sense fer proves,ya contrastada i sabent que será util un moment donat. :mestre :mestre
A partir de llavors,cada cotxe de casa meva, porta obligatoriament control de estabilitat.
Y tornant al fil de Leclerk,jo soc del seu parer,venvinguda sigui la tecnologia,aixó si,sense fer proves,ya contrastada i sabent que será util un moment donat. :mestre :mestre
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: Video Comparativa: Multistrada 1200 Vs BMW GS 1200
Jo crec que en Randy tindria de fer un enquesta a favor o en contra de l'electrònica a les motos :lol: :lol: Encar que per filosofia comparteixo l'opinió de l'Steelman, haig de reconeixer que tinc una moto (i un cotxe) ple d'innovacions que no se gaire perquè serveixen. Així que faig com diu en Miquel (Silvestre), la consigna és no saber res de mecànica i així no s'espatllen :lol: :lol:
Ara no em compraria cap moto sense ABS. Al meu ritme només ha entrat quan ha estat necessàri (2 o 3 cops en total) i el control de tracció, al trepitjar una placa de gel o al surtir massa ràpi d'un túnel de rentat. Però aquestes poquíssimes vegades m'han estalviat anar per terra.
Un altre tema és si t'en vas a atravessar l'Àfrica en solitàri.....
Ara no em compraria cap moto sense ABS. Al meu ritme només ha entrat quan ha estat necessàri (2 o 3 cops en total) i el control de tracció, al trepitjar una placa de gel o al surtir massa ràpi d'un túnel de rentat. Però aquestes poquíssimes vegades m'han estalviat anar per terra.
Un altre tema és si t'en vas a atravessar l'Àfrica en solitàri.....