Curs De Conducció

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Curs De Conducció

Entrada Autor: Sagal » dj. abr. 08, 2010 5:01 pm

Bé com molts ja sabeu varem fer un curs de conducció l'any passat, perquè sapigueu que encara estic amb el tema us poso un link de lo que vaig posar a el foro de BMW i els atacs que tenim amb el Sr. Manuel de Trazada 10.

http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2.4 ... 5536241/15
ImatgeImatge

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Re: Curs De Conducció

Entrada Autor: Frank » dj. abr. 08, 2010 5:39 pm

Ja veig que segueixen igual.
Tothom és pot equivocar alguna vegada.
Tant difícil és reconeixer que eren massa motos per tant pocs monitors?
Econòmicament, els hi deuria sortir "rodò", però, a vegades, pel seu propi pretigi, convè entonar el "mea culpa" i ja està.
Cap empresa té el 100% d'encerts.
No ho entenc, pero ells sabran el que fan.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. abr. 08, 2010 6:06 pm

si tan malament va anar i va ser tan mal organitzat,no van fer ni per repetir-lo?quan una cosa s'ha fet malament i ademes per lo que li dius sembla que es pot demostrar,tinguent solucio,quedar malament es el pitjor.
per altre banda Sagal em sembla que tens entre mans el cuento de mai acavar, ja que contra els teus retrets ell posa mil i un missatges de gent contenta o sigui que .........el problema dels foros es que una queixa te replicas contrarias ja que tothom explica les coses segons li han anat i el tema pot ser com las pilas Duracel.
Imatge

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dj. abr. 08, 2010 8:34 pm

[quote user="Kpeps" post="114765"]si tan malament va anar i va ser tan mal organitzat,no van fer ni per repetir-lo?quan una cosa s'ha fet malament i ademes per lo que li dius sembla que es pot demostrar,tinguent solucio,quedar malament es el pitjor.
per altre banda Sagal em sembla que tens entre mans el cuento de mai acavar, ja que contra els teus retrets ell posa mil i un missatges de gent contenta o sigui que .........el problema dels foros es que una queixa te replicas contrarias ja que tothom explica les coses segons li han anat i el tema pot ser com las pilas Duracel.[/quote]

Peró és el que lo he posat, que ell mateix com més i escrigui, més polemica genera contra ell mateix, a més si tornar atacar o deixar-nos malament, comenáré a posar-li algun video allà el foro i potser começara a canviar el tema.
Jo vaig ser promotor d'aquest curset i per tant lluitaré fins últim dia, ja veieu que fins i tot em tingut querelles d'advocats, jo al menys le trucat i he volgut parlar amb ell, cosa que ell no ha volgut mai
ImatgeImatge

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dj. abr. 08, 2010 9:33 pm

He llegit la resposta que li fás i la trobo molt encertada.Si vols li pots dir que jo particularment al video crec que no hi surto ni 5 segons. :enfaduu :enfaduu i encara de rebot.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Entrada Autor: Coes » dj. abr. 08, 2010 9:41 pm

[quote user="Geroni" post="114801"]He llegit la resposta que li fás i la trobo molt encertada.Si vols li pots dir que jo particularment al video crec que no hi surto ni 5 segons. :enfaduu :enfaduu i encara de rebot.[/quote]
+1

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. abr. 08, 2010 10:00 pm

[quote user="Sagal" post="114793"][quote user="Kpeps" post="114765"]si tan malament va anar i va ser tan mal organitzat,no van fer ni per repetir-lo?quan una cosa s'ha fet malament i ademes per lo que li dius sembla que es pot demostrar,tinguent solucio,quedar malament es el pitjor.
per altre banda Sagal em sembla que tens entre mans el cuento de mai acavar, ja que contra els teus retrets ell posa mil i un missatges de gent contenta o sigui que .........el problema dels foros es que una queixa te replicas contrarias ja que tothom explica les coses segons li han anat i el tema pot ser com las pilas Duracel.[/quote]

Peró és el que lo he posat, que ell mateix com més i escrigui, més polemica genera contra ell mateix, a més si tornar atacar o deixar-nos malament, comenáré a posar-li algun video allà el foro i potser começara a canviar el tema.
Jo vaig ser promotor d'aquest curset i per tant lluitaré fins últim dia, ja veieu que fins i tot em tingut querelles d'advocats, jo al menys le trucat i he volgut parlar amb ell, cosa que ell no ha volgut mai[/quote]

no puc dir res,no se de que va,pero si han donat un mal servei,ho han d'arreglar,ves a consum i acavaras abans,si ell t'envia advocats el millor es que t'adelantis.Sagal, sort.
Imatge

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dj. abr. 08, 2010 11:30 pm

Kpeps ja hi vaig anar a consum i estem lluitan amb advocats, si per merder no quedo. Pensa ques va timar, peró alló que es diu timar
ImatgeImatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. abr. 08, 2010 11:34 pm

[quote user="Sagal" post="114838"]Kpeps ja hi vaig anar a consum i estem lluitan amb advocats, si per merder no quedo. Pensa ques va timar, peró alló que es diu timar[/quote]

vaja ,em sap greu,quin mal rotllo,i que ademes duri un any :eyes :eyes
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. abr. 20, 2010 7:51 pm

Mireu, mireu, ara ha patentat la marxa fina. :eyes
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Coes
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Coes » dt. abr. 20, 2010 9:17 pm

[quote user="Randy-650" post="116415"]Mireu, mireu, ara ha patentat la marxa fina. :eyes[/quote]
potser sap escriure pro de comunicar no te ni punyetera idea :enfaduu

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dc. abr. 21, 2010 12:21 pm

És un pobre tio, jo no se com pot tenir gent que encara diguin que estan contents dels cursets que fa.
ImatgeImatge

Coes
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Coes » dc. abr. 21, 2010 12:55 pm

[quote user="Sagal" post="116471"]És un pobre tio, jo no se com pot tenir gent que encara diguin que estan contents dels cursets que fa.[/quote]
si es la primera moto i no tens cap experiencia, val

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dc. abr. 21, 2010 2:44 pm

No tothom serveig per ensenyar.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dc. abr. 21, 2010 5:25 pm

ImatgeImatge

Respon

Torna a “General”