Noves Sensacions

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Noves Sensacions

Entrada Autor: GRUM » dv. abr. 16, 2010 5:11 pm

Primer de tot, recordar-vos a tots que jo de motos no hi entenc massa, ni tinc la vostra experiència, així que el què aquí us escriuré, més que una comparativa, és la diferència de sensacions des del meu punt de vista com a usuari.
La veritat és que a la Bandit, tot just si li he fet 120kms, però basant-me en ells puc dir:
* per començar per alguna cosa, la diferent posició de conducció, més neutra en la Bandit i segurament "soportable" en distàncies llargues. També el seient és bastant més còmode. :oops:
* l'alçada de terra és bastant semblant en ambdues. Jo soc de cama curta i no vaig sobrat, però toco amb els dos peus.
* la bandit és bastant més pesada i per tant costa un pel més moure-la en parat. (uns 220kgs, plena) :tremolant
* la posició de les estriberes en la Bandit cau just on posaries els peus a terra al parar, la qual cosa també dificulta el maniobrar en parat.
* el semicarenat la fa semblar més llarga i a mi, ara de nou, em resulta molt gros, la cupula opaca en negre no em deixa veure res del que tinc davant (intenció de canviar-la per una més alta i ampla i transparent).
* suposo que la distància entre eixos és superior, la noto bastant més estable en carretera tipus "eix infernal" :twisted:
* Engeguem la màquina i carai, quin poc soroll, no vibra, no et sacseja, millor!!
* el motor puja de voltes molt ràpidament i treballa sempre més alt en el tacòmetre, cosa a la que encara no m'he acostumat. A ritme tranquil amb la Cabreta anava entre 2500-4000 revolucions, amb aquesta veig que per sota de 3000 difícil i a ritme tranquil es mou sobre les 5000, sense apretar-la gens.
* l'embragatge, deu ser cosa de marca, demana un tacte molt més delicat que en la Cabreta, seria com si la BMW fos un diesel (més permisiu) i la Suzuki un benzina. Treballa en un rang molt curt i la maneta em queda un pel lluny, la qual cosa fa que se'm carregui una mica més la mà esquerra, sobretot dintre ciutat quan has d'anar jugant amb la maneta.
* Això si, el motor sona finet i no vibra res un cop a carretera, em sembla impossible, a 110-120 els miralls segueixen quiets!!! i hi pots veure que tens al darrera! Amb la Cabreta això era impossible :crys
* m'ha sorprès la facilitat amb la que entra als revolts, no em costa gens fer-la entrar i aixecar-la obrint gas al sortir, cosa que em temia pel seu major pes.
En fi, de moment això és tot, ja que no he pogut rodar massa amb la "blues". Diumenge, si puc, sortirem una estona a duo a veure que tal anem els tres junts, ja us explicaré.
De moment, estic més que encantat amb el canvi, tot i que també he de dir que sembla que el consum és bastant més elevat, però encara no he fet càlculs.
Estic convençut que us podre explicar bastantes cròniques amb la "Blues" de protagonista :cool:
Gràcies per la paciència i perdoneu pel "totxo".
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Noves Sensacions

Entrada Autor: Randy-650 » dv. abr. 16, 2010 5:23 pm

Això que dius del consum...tinc entès que les Bandit SACS (refrigerada per oli) gasten moooolt poc. La injectada (la meva) gasta molt més. I no comparis els consums amb la F, que és la moto del mercat que menys gasta. :razz:

Bones apreciacions. I sorprén que diguis que és més còmoda la Bandit que la F-650. :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Noves Sensacions

Entrada Autor: GRUM » dv. abr. 16, 2010 6:07 pm

Respecte al consum entre el meu model i el teu, ho desconec, ja et dic que de moment no he fet numeros. De moment he omplert un cop i ara a esperar a veure quants kms faig amb aquest dipòsit...
Pel que fa a la comoditat, ho dic per dos motius, el primer el seient: el de la BMW era escessivament dur, el tapissat excessivament tensat i el seient et tirava contra el dipòsit.
Segon per la posició de conducció: en la BMW vas totalment dret, assegut a 90º amb la qual cosa, com mínim a mi, em feia que m'acabés clavant els isquions i acabés, després de no massa estona a sobre, amb el cul mooolt adolorit. En canvi a la Bandit la posició la trovo més neutra, el seient més tou i comode. Tot i que ja dic que de moment no he pogut fer cap tirada llarga amb ella :???:
A més a més, tot i que la cupula que porta ara la Blues no és gaire alta, la protecció aerodinàmica és bastant millor que la de la BMW, cosa que també és d'agraïr sobretot per les meves cervicals.
Seguiré informant... ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Respon

Torna a “General”