Indignació Amb El Taller

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Indignació Amb El Taller

Entrada Autor: GRUM » dt. abr. 20, 2010 12:08 pm

Com ja sabeu no fa ni una setmana que vaig comprar la "Blues" una Bandit 600S del 2004.
Després de molt buscar vaig trobar una bona oferta i resulta que era d'un taller de motos, concessionari d'una altra marca i amb molt de renom a Manresa.
Quan vaig anar a veure la moto, com que portava uns 26mil kms, vaig preguntar per si s'havia canviat el kit i em van dir que no ho sabien segur però veien l'estat del plat de la moto consideraven que si, cosa que no em va deixar gaire tranquil. Me la van entregar dimecres i gairebé no la vaig fer servir. El primer dia d'agafar-la noto que la moto fa unes estrabades al accelerar i, al frenar, hi ha unes inercies "extranyes". Jo no hi entenc ni un borrall de mecànica, ni de motos, només sé que m'agraden i procuro aprendre'n coses mica en mica, però és evident que hi ha alguna cosa que no va a l'hora i per lògica, diria que és el kit de transmissió. Per si de cas, la vaig portar al mecànic de confiança i li vaig comentar. Només enfilar-la al caballet central ja em va dir que tenia raó, i després de provar-la em va dir que la portés immediatament a on l'havia comprat i que em canviessin el kit, ja que estava FATAL i podia tenir problemes. La cadena estava molt fluixa en quasi tot el recorregut excepte en un punt que tenia una tensió excessiva fins al punt de fer vibrar molt la moto!! :tremolant :enfadat
Immediatament vaig al taller on vaig comprar la moto i els hi dic que el kit està fatal, tampoc se sorprenen massa i em comencen a donar mil-i-una excuses és que devien canviar només el plat i per això semblava nou, és que..., és que..., bla,bla,bla. Total que la moto s'ha quedat allà a l'espera que li canviïn el kit.
El que més m'indigna de tot plegat, és que estic del tot convencut que ells coneixien el lamentable estat del kit i tot i així, van preferir vendre la moto i esperar a que jo no me n'adonés i estalviar-se els diners, tot i que això impliqués un cert reisc per mi i la meva parella si se'ns hagés trencat o saltat la cadena en marxa anant els dos per carretera general a certa velocitat :enfaduu :enfadat
No hi ha dret!! una cosa és que falti una estribera del darrera (que també faltava) o un intermitent estigui trencat (que no és el cas) però una cosa que pot tenir repercussions en la seguretat del futur usuari, crec que el mínim que podien haver fet era vendre la moto en condicions!!! :evil: :enfadat :evil:
No vull ni pensar que hauria pogut passar si... colla d'irresponsables, mal... :enfadat
En fi, no vull pensar-hi més, ara a esperar que la deixin en condicions de veritat i poder-la disfrutar.
Perdoneu el totxo, però ho havia d'explicar per no rebentar :???:
Això m'ha fet pensar en el que li va passar a en Frank, que per sort també va quedar en no res, amb l'agravant que la seva moto era acabada d'estrenar!!!!
Deu ni dó entre els uns i els altres...
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Indignació Amb El Taller

Entrada Autor: Steelman » dt. abr. 20, 2010 12:14 pm

Hi ha de tot en aquest mon...i t´ha tocat la loteria amb el taller aquest.

A reus, jo portava la moto al concessionari oficial de Honda.

Amb la segona Deauville, una vegada em varen ficar moooltissim liquid refrigerant, circulant per reus, amb el augment de volum al augmentar la temperatura anava deixant el liquid per tots els carrers.

Amb la Varadero, em varen deixar desconectat el indicador de gasolina molt al principi (que encara no sabia quant durava el diposit) al mig d´una autovia, es va parara la moto , sort que no venia ningu al darrera.

Crec que en varen fer alguna més, pero que amb el temps he volgut oblidar.

Per sort vaig trobar un taller a reus , Moto Clavaguera, (recomenat per el cosi de la Natalia) que es un professional de cap a peus. La Virginia us ho podra confirmar també ;)
Ex ...moltes coses

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dt. abr. 20, 2010 12:14 pm

La veritat és que d´aquests hi ha molts,però has fet be en donar-lis canya,que facin
el que han de fer i despres busca un altre de confiança,i fes bona publicitat d´allà on
l´has comprat :twisted:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dt. abr. 20, 2010 12:23 pm

Jo també portava la Deauville al concesionari Honda Oficial a Manresa (Motor Gas), tot i que no hem puc queixar ni del tracte
ni de les actuacions que han fet a la moto, al final he fet com et diuen per aqui buscar un talleret amb mecanic de confiança.

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. abr. 20, 2010 12:26 pm

Aixó que diu l'Oscar has de fer, quant tinguis la moto un altre cop assegurat que tot esta bé i després fés una bona publicitat.
I quan i vagis ja els hi pots dir clar, si en haguessim fotut una ostia, us hauria fotut a judici.

Per cert l'avatar...... era més maco l'altre eh
ImatgeImatge

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dt. abr. 20, 2010 12:35 pm

Crec que el tema dels tallers és prou interessant com per mereixer un post per si sol (desconec si ja està publicat).

Que us sembla, senyors administradors, si obrissim un fil on la gent expliqui a quin taller confia la seva moto i si n'està content o no.

Es podría fer un "ranking" de tallers amb punts positius (satisfacció del client) i negatius (client descontent), de manera que tindríem una guia per saber on NO es recomanable portar la moto a arreglar.

Jo també he tingut algunes "males experiències".
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dt. abr. 20, 2010 1:01 pm

[quote user="Gearbox" post="116350"]Crec que el tema dels tallers és prou interessant com per mereixer un post per si sol (desconec si ja està publicat).

Que us sembla, senyors administradors, si obrissim un fil on la gent expliqui a quin taller confia la seva moto i si n'està content o no.

Es podría fer un "ranking" de tallers amb punts positius (satisfacció del client) i negatius (client descontent), de manera que tindríem una guia per saber on NO es recomanable portar la moto a arreglar.

Jo també he tingut algunes "males experiències".[/quote]

sense voler tallar la llibertat d'expresio de ningu. ;)
millor no,aixo sempre crea mes malestar que ficar-te en una marca de motos en concret,el que a uns va be,pels altres es una M....la propaganda ni bona ni dolenta,nomes es una opinio.
Imatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. abr. 20, 2010 1:04 pm

vaja tela Grum,que te la canviin que tens garantia d'un any i demanal's-hi quin manteniment has de seguir,que vegin que per lo menys durant un any els i duras la moto per si tingues res mes en garantia.
menys mal que t'en has adonat.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. abr. 20, 2010 1:39 pm

Això que explica en GRUM no costa gaire d'entendre:

Els kits de la Bandit, com totes les Suzuki, no solen durar més de 25.000 km's, doncs els fiquen baratets per reduir costos. Jo he comparat el meu amb una Honda CBF i flipava en colors. El meu kit semblava de joguina! :shock: !

Sobre el tema de que et vagin vendre una moto amb certs elements amb desgast, penso que la botiga t'ha de donar garantia per les peces o elements que es facin malvé, mai per les peces que tenen desgast produït per un kilometratge en concret.

GRUM, vas comprar una moto de segona mà, no una nova. ;) Per això sempre aconsello a una persona que no coneix gaire aquest món que vagi acompanyada d'una persona que n'entengui més, ja que el kit gastat es veu ràpidament sols observant la corona i les ratlletes del tensor. Per comprar motos de segona mà el millor es dir: això està gastat, els pneumàtics estan podrits, i vas restant €, fins que al final s'arriba a un nou acord econòmic.

Dubto que la botiga s'en vulgui fer càrrec de canviar-te gratuïtament el kit sencer, lamentant-ho molt. :(
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. abr. 20, 2010 2:57 pm

perdona Randy,pero no estic d'acord,si un particular ven una moto de 2ª ma,mes val portar-la a un taller que se la mirin, ja no pensant que et volen fotre un gol sino perque per desconeixement de la mecanica del que la ven i sense mala intencio et poden donar una maquina a la que se li tenen que fer feines de manteniment o reparacions,crec que si una botiga et ven una moto te la de donar en condicions d'us i en bon estat a no ser que et diguin per avansat el gasto que te i si vols l'agafes i ho fas tu si ets un manetes (que crec que no es el cas d'en Grum) o si no desestimes la compra,lo demes no es correcte ja quees un engany,altre cosa es si tu diuen i despres reclamas que aixo es ser un viu (i tampoc es el cas d'en Grum) ,per lo tant em sembla que en aquestcas en Grum te rao de reclamar,es clar que quan se li gastin las rodes o les pastilles de fre no,pero es que te la moto de fa dies home. ;)
una botiga no es pot permetre quedar malament per una miseria aixi.
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. abr. 20, 2010 4:16 pm

[quote user="Kpeps" post="116374"]perdona Randy,pero no estic d'acord,si un particular ven una moto de 2ª ma,mes val portar-la a un taller que se la mirin, ja no pensant que et volen fotre un gol sino perque per desconeixement de la mecanica del que la ven i sense mala intencio et poden donar una maquina a la que se li tenen que fer feines de manteniment o reparacions,crec que si una botiga et ven una moto te la de donar en condicions d'us i en bon estat a no ser que et diguin per avansat el gasto que te i si vols l'agafes i ho fas tu si ets un manetes (que crec que no es el cas d'en Grum) o si no desestimes la compra,lo demes no es correcte ja quees un engany,altre cosa es si tu diuen i despres reclamas que aixo es ser un viu (i tampoc es el cas d'en Grum) ,per lo tant em sembla que en aquestcas en Grum te rao de reclamar,es clar que quan se li gastin las rodes o les pastilles de fre no,pero es que te la moto de fa dies home. ;)
una botiga no es pot permetre quedar malament per una miseria aixi.[/quote]

Estic totalment d´acord amb tu
Ex ...moltes coses

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dt. abr. 20, 2010 4:39 pm

A veure Randy, ja se que compro de 2a ma, però no crec que això vulgui dir comprar en males condicions, no?!?
Una altra cosa seria que m'haguessin dit, mira el preu és aquest però se li haurà de fer això i allò altre, llavors ja decideixo (tal com diu Kpeps) si m'interessa o no. A més a més, el desgast no és meu i el taller en qüestió deixava ben clar a l'anunci que la moto estava en perfecte estat, i que entregava la moto acabada de revisar, en condicions i amb un any de garantia.
De tota manera repeteixo, comprar de 2a ma no ha de ser sinònim de comprar "pitjor".
Si hagués comprat la moto a particular ja l'hauria fet mirar, però quan el concessionari amb "noms i cognoms" em van assegurar que m'entregarien la moto en perfecte estat de revista, jo ho vaig donar per fet i no ho està, per tant, espero que se'n facin càrrec. :???:
En fi, ja us explicaré com acaba la cosa, que espero que bé ;)

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. abr. 20, 2010 4:46 pm

[quote user="GRUM" post="116395"]....el taller en qüestió deixava ben clar a l'anunci que la moto estava en perfecte estat, i que entregava la moto acabada de revisar, en condicions i amb un any de garantia.......[/quote]

Epppppppppppp, altóóóóó!!!

En aquest cas SI que el taller t'ha de canviar el kit!!!! :mestre

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. abr. 20, 2010 5:04 pm

Segur que si hi vas, t'ho canvien.
Els tallers, encara que tinguin molta feina, no perden mai un client per quatre duros, a risc de tenir una "propaganda" (com bé diu l'amic Oscar)pel poble i que comenci a correr la veu que fa nyaps.

Bona sort i pots estar content de que et surtin aquestes coses mentre està en garantia, que també l'has pagat. ;)

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dt. abr. 20, 2010 6:22 pm

[quote user="Sharky" post="116347"]Jo també portava la Deauville al concesionari Honda Oficial a Manresa (Motor Gas), tot i que no hem puc queixar ni del tracte
ni de les actuacions que han fet a la moto, al final he fet com et diuen per aqui buscar un talleret amb mecanic de confiança.

Salut.[/quote]

Ja em diràs on és! ;) ;)

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dt. abr. 20, 2010 7:07 pm

[quote user="Randy-650" post="116369"]

Els kits de la Bandit, com totes les Suzuki, no solen durar més de 25.000 km's, doncs els fiquen baratets per reduir costos.
:([/quote]

Doncs m'ha tocat la bona.

V STROM 650. Kit original 55000km i suposo que el canviare aquest estiu.
Rodar en moto es lo meu

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. abr. 20, 2010 7:41 pm

[quote user="Danielot" post="116408"]

Doncs m'ha tocat la bona.

V STROM 650. Kit original 55000km i suposo que el canviare aquest estiu.[/quote]

Pregunta als que tenen V-Strom 650 aqui el fòrum i veuràs el què els hi ha durat. :tremolant Si que ha sortit bona la teva, si. :D

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dt. abr. 20, 2010 8:00 pm

[quote user="Storm" post="116405"][quote user="Sharky" post="116347"]Jo també portava la Deauville al concesionari Honda Oficial a Manresa (Motor Gas), tot i que no hem puc queixar ni del tracte

Salut.[/quote]

Ja em diràs on és! ;) ;)[/quote]

Motos Salva a Vilafranca del Penedes
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. abr. 21, 2010 9:58 am

GRUM, com tenim el tema?

Se n'ha fet carrec el taller finalment o què?

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dc. abr. 21, 2010 10:11 am

Bon dia Randy, doncs encara no sé res, em van dir que a mitja setmana ja em dirine alguna cosa.
Si aquesta tarda no en sé res ja els faré un truc i us mantindré informats ;)

Respon

Torna a “General”