TOT EL GASTAT AMB LA GS EN 50000 KMS. !!!
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
TOT EL GASTAT AMB LA GS EN 50000 KMS. !!!
Aviat m´entregarán la GS 2010 que tinc demanada, però m´hi dedicat a contar fins a l´ultim € gastat amb la moto actual
( doncs acostumo a apuntar ( i guardar) totes les despesses, fins als 48858 Kms. que porta ara la Gs.
son aquestes:
Disc fre darrera------------------------------------------------------------------------------------------> 86,24
Pastilles de fré--------------------------------------------------------------------------------------------> 201.05
Corretja alternador--------------------------------------------------------------------------------------> 18,88
Pneumàtics-----------------------------------------------------------------------------------------------> 1012,34
Radiar llanta i repasar-----------------------------------------------------------------------------------> 150.--
Bateria----------------------------------------------------------------------------------------------------> 94,82
Filtres d´oli-----------------------------------------------------------------------------------------------> 79,21
oli Castrol GPS 15W50----------------------------------------------------------------------------------> 227,63
Bujies-----------------------------------------------------------------------------------------------------> 187.28
Accesoris moto.------------------------------------------------------------------------------------------> 668.72
Filtres d´aire.---------------------------------------------------------------------------------------------> 26,12
ma d´obra (només revisons garantia)-----------------------------------------------------------------> 247.50
valvulines canvi i cardan--------------------------------------------------------------------------------> 100.04
Assegurances--------------------------------------------------------------------------------------------> 884.61
Benzina durant 48850 Kms.----------------------------------------------------------------------------> 3798.82
SUBTOTAL 7.783.26
Ivas. varis 1.326.37
TOTAL 9.109,63 €
Nota.- Aquestes son les despesses només de la moto durant aquests kilometres
No es conta la má d´obra ( que m´ho faig jo mateix) des del 2on. any
que es va acabar la garantia.
Tampoc les despesses d´equipament ( botes, guants etc )
:roll: :roll: :roll: :roll:
( doncs acostumo a apuntar ( i guardar) totes les despesses, fins als 48858 Kms. que porta ara la Gs.
son aquestes:
Disc fre darrera------------------------------------------------------------------------------------------> 86,24
Pastilles de fré--------------------------------------------------------------------------------------------> 201.05
Corretja alternador--------------------------------------------------------------------------------------> 18,88
Pneumàtics-----------------------------------------------------------------------------------------------> 1012,34
Radiar llanta i repasar-----------------------------------------------------------------------------------> 150.--
Bateria----------------------------------------------------------------------------------------------------> 94,82
Filtres d´oli-----------------------------------------------------------------------------------------------> 79,21
oli Castrol GPS 15W50----------------------------------------------------------------------------------> 227,63
Bujies-----------------------------------------------------------------------------------------------------> 187.28
Accesoris moto.------------------------------------------------------------------------------------------> 668.72
Filtres d´aire.---------------------------------------------------------------------------------------------> 26,12
ma d´obra (només revisons garantia)-----------------------------------------------------------------> 247.50
valvulines canvi i cardan--------------------------------------------------------------------------------> 100.04
Assegurances--------------------------------------------------------------------------------------------> 884.61
Benzina durant 48850 Kms.----------------------------------------------------------------------------> 3798.82
SUBTOTAL 7.783.26
Ivas. varis 1.326.37
TOTAL 9.109,63 €
Nota.- Aquestes son les despesses només de la moto durant aquests kilometres
No es conta la má d´obra ( que m´ho faig jo mateix) des del 2on. any
que es va acabar la garantia.
Tampoc les despesses d´equipament ( botes, guants etc )
:roll: :roll: :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 23, 2010 11:07 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Re: TOT EL GASTAT AMB LA GS EN 50000 KMS. !!!
:eyes :eyes :eyes
Impresionant portar els comptes de TOT.
Ara ... que ho publiquis així .. a la lleugera .... només poden passar dues coses :
O no estàs casat o la dona no entra al foro :mrgreen:
M'ha sorprès lo de la benzina
Com pots tenir anotada TOTA la benzina que has posat ???? Ho troba impressionant :mrgreen:
Salut i que la nova et surti tan bona com aquesta o millor :form
Ara ... que ho publiquis així .. a la lleugera .... només poden passar dues coses :
Com pots tenir anotada TOTA la benzina que has posat ???? Ho troba impressionant :mrgreen:
Salut i que la nova et surti tan bona com aquesta o millor :form
Albert_KTM l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 23, 2010 11:19 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Osigui que cada Km fet amb la moto et costa 0,186 €..
Salut.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Sharky" post="116764"]Osigui que cada Km fet amb la moto et costa 0,186 €..
Salut.[/quote]
Hauries d'afegir el preu de compra i restar el de venda per saber el cost real per km.
Millor no saber-ho! :lol:
GS12red m'encanta la teva meticulositat. Per curiositat, quins pneumàtics portaves. A mi em surt que has fet 3 canvis (3 jocs), això vol dir gairebé 15.000 km per cada joc..... :eyes
Salut.[/quote]
Hauries d'afegir el preu de compra i restar el de venda per saber el cost real per km.
GS12red m'encanta la teva meticulositat. Per curiositat, quins pneumàtics portaves. A mi em surt que has fet 3 canvis (3 jocs), això vol dir gairebé 15.000 km per cada joc..... :eyes
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
jo no guardo mai res per no agafar un cobriment,ja es ven be que el manteniment si les fas servir es elevat
hi ha una dita que fa : SARNA CON GUSTO NO PICA (en aquest cas com es per gust no mortifica ;) )
hi ha una dita que fa : SARNA CON GUSTO NO PICA (en aquest cas com es per gust no mortifica ;) )
- Llagasta
- Presentats
[quote user="ALBERT_KTM" post="116761"]:eyes :eyes :eyes
Salut i que la nova et surti tan bona com aquesta o millor :form[/quote]
1.- si que estic casat i la meva dona no hi entén res de motos i mai ha pujat a cap moto amb els 31 anys que ens coneixem :roll:
2.- No acostuma a entrar al forum :lol: ni ella ni els meus fills !!!! :tremolant
Benzina.- El 95.5 % de les vegades només surto amb la moto els dissabtes al matí, unes sortides de 300/400 Kms. pel que es fàcil recordar-se si alguna vegada no pago a les benzineres SOLRED amb la tarjeta.
:cerv
Tampoc hi han les despesses de peatges d´autopistes.
Salut i que la nova et surti tan bona com aquesta o millor :form[/quote]
1.- si que estic casat i la meva dona no hi entén res de motos i mai ha pujat a cap moto amb els 31 anys que ens coneixem :roll:
2.- No acostuma a entrar al forum :lol: ni ella ni els meus fills !!!! :tremolant
Benzina.- El 95.5 % de les vegades només surto amb la moto els dissabtes al matí, unes sortides de 300/400 Kms. pel que es fàcil recordar-se si alguna vegada no pago a les benzineres SOLRED amb la tarjeta.
:cerv
Tampoc hi han les despesses de peatges d´autopistes.
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 23, 2010 1:36 pm, en total s’ha editat 5 vegades.

- Llagasta
- Presentats
[quote user="Espia" post="116765"][quote user="Sharky" post="116764"]Osigui que cada Km fet amb la moto et costa 0,186 €..
Salut.[/quote]
GS12red m'encanta la teva meticulositat. Per curiositat, quins pneumàtics portaves. A mi em surt que has fet 3 canvis (3 jocs), això vol dir gairebé 15.000 km per cada joc..... :eyes[/quote]
Tema Pneumàtics:
Canvi penumàtics:
Davant: canvi als 14126
27761
36078
44965
Darrera: canvi als 9970
21321
30446
38186
47172
Tots son Metzeler Tourance , excepte un de darrera ( el 30446) que era el Tourance EXP
:mrgreen:
Salut.[/quote]
GS12red m'encanta la teva meticulositat. Per curiositat, quins pneumàtics portaves. A mi em surt que has fet 3 canvis (3 jocs), això vol dir gairebé 15.000 km per cada joc..... :eyes[/quote]
Tema Pneumàtics:
Canvi penumàtics:
Davant: canvi als 14126
27761
36078
44965
Darrera: canvi als 9970
21321
30446
38186
47172
Tots son Metzeler Tourance , excepte un de darrera ( el 30446) que era el Tourance EXP
:mrgreen:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 23, 2010 12:46 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
M'has deixat parat amb el control total de gastos!!!!! :bow
P.D: Penso que és una manera més de gaudir i de les curiositats del món de la moto fent això. ;)
P.D: Penso que és una manera més de gaudir i de les curiositats del món de la moto fent això. ;)

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
:eyes :eyes Albert :eyes :eyes
Esser tant meticulós va bé perque així pots donar-nos les dades i ens fas reflexionar une mica.
Jo no controlo res de res :???: :???: :???:
M´agrada conduir en moto com a hobby i potser m´esgarrifaria saber el que gasto i.... un hobby és un hobby ;) .
Esser tant meticulós va bé perque així pots donar-nos les dades i ens fas reflexionar une mica.
M´agrada conduir en moto com a hobby i potser m´esgarrifaria saber el que gasto i.... un hobby és un hobby ;) .
- Llagasta
- Presentats
[quote user="Mareta" post="116785"]:eyes :eyes Albert :eyes :eyes
M´agrada conduir en moto com a hobby i potser m´esgarrifaria saber el que gasto i.... un hobby és un hobby ;) .[/quote]
Aclaracions:
1.- La meva feina real es controlar totes les despesses dels clients.
2.- Tens raó Eva: un hobby es un hobby i no cal mirar massa prim.
3.- Es podien haver reduit les despesses que relaciono , només allargant una mica més les revisons , els pneumàtics, apurant una mica més les pastilles de freno, inclús allargar els canvis d´oli: en comptes de canviar-lo cada 7 0 8000 Kms. amb un oli LL04 es podrien allargar fins als 15000 , però jo com molts de vosaltres no "reparo en gastos" amb la moto .
:form
M´agrada conduir en moto com a hobby i potser m´esgarrifaria saber el que gasto i.... un hobby és un hobby ;) .[/quote]
Aclaracions:
3.- Es podien haver reduit les despesses que relaciono , només allargant una mica més les revisons , els pneumàtics, apurant una mica més les pastilles de freno, inclús allargar els canvis d´oli: en comptes de canviar-lo cada 7 0 8000 Kms. amb un oli LL04 es podrien allargar fins als 15000 , però jo com molts de vosaltres no "reparo en gastos" amb la moto .
:form
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 23, 2010 4:09 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
M'has deixat de pasta de moniato :roll: ...
Ni se m'havia acudit mai que es podien comptabilitzar aquestes coses.
Jo no soc ric, ni molt menys...però a mi m'esgarrifa comptar el que gasto. S'en van i adeu, ja ho sabem que els vicis són cars.
És ben bé que cada persona és un món
Ni se m'havia acudit mai que es podien comptabilitzar aquestes coses.
Jo no soc ric, ni molt menys...però a mi m'esgarrifa comptar el que gasto. S'en van i adeu, ja ho sabem que els vicis són cars.
És ben bé que cada persona és un món
- Eva
- Presentats
[quote user="Gs12 red" post="116807"][quote user="Mareta" post="116785"]:eyes :eyes Albert :eyes :eyes
Aclaracions:
:form[/quote]
Tens raó i a més és la nostre seguretat.
Aclaracions:
:form[/quote]
Tens raó i a més és la nostre seguretat.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
UFFF
jo per la meva salut mental no ho conto.
Amb 111.000km's portaria tant gastat en manteniment,reparacions...que tindria per dos varaderos noves :eyes
Amb 111.000km's portaria tant gastat en manteniment,reparacions...que tindria per dos varaderos noves :eyes
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
[quote user="Steelman" post="116825"]UFFF
Amb 111.000km's portaria tant gastat en manteniment,reparacions...que tindria per dos varaderos noves :eyes[/quote]
i si sumessim a més a més totes les despesses de una casa i d´una familia en el seu dia a dia durant un any , ens vindrien ganes de sortir corrents..... :eyes
a vegades es molt millor canviar-se la moto quan encara está de bon veure i no t´espera el tio del taller cada setmana per treure´t els calers......................o compra-se les motos de segona má..... :roll: :roll: :roll: vaja, es el que sempre s´ha dit, per no perdre masses calers .......però recordeu la missiva dels company@s: un hobby es un hobby i no cal mirar massa o sarna con gusto no pica
Amb 111.000km's portaria tant gastat en manteniment,reparacions...que tindria per dos varaderos noves :eyes[/quote]
i si sumessim a més a més totes les despesses de una casa i d´una familia en el seu dia a dia durant un any , ens vindrien ganes de sortir corrents..... :eyes
a vegades es molt millor canviar-se la moto quan encara está de bon veure i no t´espera el tio del taller cada setmana per treure´t els calers......................o compra-se les motos de segona má..... :roll: :roll: :roll: vaja, es el que sempre s´ha dit, per no perdre masses calers .......però recordeu la missiva dels company@s: un hobby es un hobby i no cal mirar massa o sarna con gusto no pica
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 23, 2010 6:32 pm, en total s’ha editat 7 vegades.

- Eva
- Presentats
[quote user="Gs12 red" post="116847"][quote user="Steelman" post="116825"]UFFF
a vegades es molt millor canviar-se la moto quan encara está de bon veure i no t´espera el tio del taller cada setmana per treure´t els calers......................o compra-se les motos de segona má..... :roll: :roll: :roll: vaja, es el que sempre s´ha dit, per no perdre masses calers .......però recordeu la missiva dels company@s: un hobby es un hobby i no cal mirar massa o sarna con gusto no pica[/quote]
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :mestre :mestre :mestre :mestre :mestre
a vegades es molt millor canviar-se la moto quan encara está de bon veure i no t´espera el tio del taller cada setmana per treure´t els calers......................o compra-se les motos de segona má..... :roll: :roll: :roll: vaja, es el que sempre s´ha dit, per no perdre masses calers .......però recordeu la missiva dels company@s: un hobby es un hobby i no cal mirar massa o sarna con gusto no pica[/quote]
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :mestre :mestre :mestre :mestre :mestre
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Alucinamaripili" post="116813"]M'has deixat de pasta de moniato :roll: ...[/quote]
Alucinamaripili, em fa gràcia sentir aquesta expressió, la meva companya acostuma a fer-la servir força i no l'he sentit a dir a gaire més gent ;)
Alucinamaripili, em fa gràcia sentir aquesta expressió, la meva companya acostuma a fer-la servir força i no l'he sentit a dir a gaire més gent ;)
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="Ra-mon" post="116853"][quote user="Alucinamaripili" post="116813"]M'has deixat de pasta de moniato :roll: ...[/quote]
Alucinamaripili, em fa gràcia sentir aquesta expressió, la meva companya acostuma a fer-la servir força i no l'he sentit a dir a gaire més gent ;)[/quote]
Potser sóm familia.... :D
Alucinamaripili, em fa gràcia sentir aquesta expressió, la meva companya acostuma a fer-la servir força i no l'he sentit a dir a gaire més gent ;)[/quote]
Potser sóm familia.... :D
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Enhorabona per poder mantenir l'hàbit d'apuntar-ho tot... ho vaig estar fent durant 3 anys i al final ho vaig deixar còrrer. És esgarrifòs el que ens acabem gastant amb el pas dels quilòmetres. Si a això li afegim els esmorzars, dinars i allotjament quan és més d'un dia... llavors és per posar-se a plorar!!
Fins aviat!
Enhorabona per poder mantenir l'hàbit d'apuntar-ho tot... ho vaig estar fent durant 3 anys i al final ho vaig deixar còrrer. És esgarrifòs el que ens acabem gastant amb el pas dels quilòmetres. Si a això li afegim els esmorzars, dinars i allotjament quan és més d'un dia... llavors és per posar-se a plorar!!
Fins aviat!

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Gs12 red" post="116847"]recordeu la missiva dels company@s: un hobby es un hobby i no cal mirar massa o sarna con gusto no pica[/quote]
Totalment d´acord pero..quant us és pobret com jo..... :tremolant :tremolant :crys :crys :crys
Totalment d´acord pero..quant us és pobret com jo..... :tremolant :tremolant :crys :crys :crys
Ex ...moltes coses
- Jordipm
- Presentats
- Entrades: 268
- Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
- Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
renoi quin comptes :shock: ... jo no m'ho vul ni mirar encara que en porto la meitat que tu :eyes ... quin canguelis :tremolant