Nueva Foto De Ruta
Moderador: Airald
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
Nueva Foto De Ruta
Lujoisla l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 23, 2010 4:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Nueva Foto De Ruta
Otia !! vaya putada Luis además de la multa lo que más escuece son los dos puntos de menos.
Parece que era un radar móbil en la autovia con el poligono industrial de Lliçà de Vall C-155 y es que en los muros de la C17 se tiene que andar con mil ojos
te acompaño en el sentimiento.
Nota.- Per cert s´acosta la paga extra de la conselleria de governació , ja veureu com augmenten els radars móbils de forma exponencial.....com cada any :enfadat
Parece que era un radar móbil en la autovia con el poligono industrial de Lliçà de Vall C-155 y es que en los muros de la C17 se tiene que andar con mil ojos
te acompaño en el sentimiento.
Nota.- Per cert s´acosta la paga extra de la conselleria de governació , ja veureu com augmenten els radars móbils de forma exponencial.....com cada any :enfadat
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 23, 2010 1:07 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Luis, és que vas com un boig!!!!!! :eyes
A qui se li ocurreix anar a 116 en un lloc limitat a 80?
Acolleix-te al prontopago i te n'oblides.
A qui se li ocurreix anar a 116 en un lloc limitat a 80?
Acolleix-te al prontopago i te n'oblides.

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Cuando uno tiene estilo, tiene estilo.
Hasta en las fotos de la DGT sales bien ;) .
Hasta en las fotos de la DGT sales bien ;) .
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Lius:solo te faltaba sacar los dedos en V :twisted: :twisted:
Ya se sabe:gajes del oficio. :D ;)
Ya se sabe:gajes del oficio. :D ;)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Jo Luis, que cab.......es, es que al final no vamos a poder salir de casa..
Salut.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Vaya regalito Luís....en estos casos, pagar y callar. Mala llet i a pensar en altres coses per no emprenyar-te.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
UFFFFF a pagar i callar. Es lo que te la "falsa democracia" en la que vivim.
Per cert, edita la foto i borra les dades personals, no fos cas .....
Per cert, edita la foto i borra les dades personals, no fos cas .....
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Steelman" post="116828"]
Per cert, edita la foto i borra les dades personals, no fos cas .....[/quote]
Ja ho he editat jo. :???:
Per cert, edita la foto i borra les dades personals, no fos cas .....[/quote]
Ja ho he editat jo. :???:

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
ni paguis ni res de res,que vagin envian cartetes fins que d'aqui a un any o dos te la envarguin de la conta,total el diner valddra menys,o que potser no te la paguin de la part de la devolucio de la renda.
de totes maneres las senyals estan per alguna cosa :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant moltes per recaptar com aquesta :enfadat :enfadat :enfadat
de totes maneres las senyals estan per alguna cosa :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant moltes per recaptar com aquesta :enfadat :enfadat :enfadat
- Llagasta
- Presentats
[quote user="Alucinamaripili" post="116815"]Vaya regalito Luís....en estos casos, pagar y callar. Mala llet i a pensar en altres coses per no emprenyar-te.[/quote]
a vegades aixó ajuda :

a vegades aixó ajuda :

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
TRANQUILO LUIS QUE NO ESTAS SOLO !!! :evil: :evil: :evil: :evil:
En la mateixa C-17 i també amb una Pan€.
La vaig rebre el divendres passat.

No soc jo, es el nou propietari.
Vsssssssss
007
En la mateixa C-17 i també amb una Pan€.
La vaig rebre el divendres passat.

No soc jo, es el nou propietari.
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Gs12 red" post="116851"][quote user="Alucinamaripili" post="116815"]Vaya regalito Luís....en estos casos, pagar y callar. Mala llet i a pensar en altres coses per no emprenyar-te.[/quote]
a vegades aixó ajuda :
[/quote]
Jo prefereixo altres distraccions : :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Vssssssssss
007
a vegades aixó ajuda :
[/quote]

Vssssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 23, 2010 8:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Llagasta
- Presentats
[quote user="James Bond" post="116866"][quote user="Gs12 red" post="116851"][quote user="Alucinamaripili" post="116815"]Vaya regalito Luís....en estos casos, pagar y callar. Mala llet i a pensar en altres coses per no emprenyar-te.[/quote]
a vegades aixó ajuda :
[/quote]

Vssssssssss
007[/quote]
El Dèu que em va parir :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes que bona que està......la taula parada i quins menjars !!!!!. :roll: :roll:
a vegades aixó ajuda :

Vssssssssss
007[/quote]
El Dèu que em va parir :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes que bona que està......la taula parada i quins menjars !!!!!. :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 23, 2010 8:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Luis és una putada, peró lo que si esta claro que salen como setas, seguro que esta primavera tan lluviosa que tenemos crecen los radares a toda candela.

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Quina putada nois... només us quedarà pagar, perquè pel que tinc vist no serveix de gaire recurrir cap multa!
El que m'ha xocat és que, només amb 2km/h de diferència (Luis a 116 i James a 114) l'import de la multa varia bastant més en relació als 2km/h... deu ser el límit entre greu i no tant greu.
Fins aviat!
Quina putada nois... només us quedarà pagar, perquè pel que tinc vist no serveix de gaire recurrir cap multa!
El que m'ha xocat és que, només amb 2km/h de diferència (Luis a 116 i James a 114) l'import de la multa varia bastant més en relació als 2km/h... deu ser el límit entre greu i no tant greu.
Fins aviat!

- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
[quote user="Carles" post="116874"]Bones!!!
Fins aviat![/quote]
si fas recurs crec que no tens dret al descompte
:enfadat
Fins aviat![/quote]
si fas recurs crec que no tens dret al descompte
:enfadat
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Carles" post="116874"]Bones!!!
Fins aviat![/quote]
A mi tampoc em surten els numeros. :shock:
Suposo que serà per passar del 45% de la velocitat màxima permesa, i el 45% de 80 són 36, per lo qual 80 + 36= 116, la velocitat que anava el Luis, i la ex-pan€ del OO7 no arribava a aquest 45% i està en el tram inferior......
He vist també que a Catalunya la tabla va de 4 km/h en 4km/h, mentre que a Espanya va de 10 en 10. Aviam si trobo la tabla...
Fins aviat![/quote]
A mi tampoc em surten els numeros. :shock:
Suposo que serà per passar del 45% de la velocitat màxima permesa, i el 45% de 80 són 36, per lo qual 80 + 36= 116, la velocitat que anava el Luis, i la ex-pan€ del OO7 no arribava a aquest 45% i està en el tram inferior......
He vist també que a Catalunya la tabla va de 4 km/h en 4km/h, mentre que a Espanya va de 10 en 10. Aviam si trobo la tabla...

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Que sea la última vez que te dejas hacer una foto, sin el chaleco de Mototurisme.
:twisted: :twisted:
Lo siento Luis.

:twisted: :twisted:
Lo siento Luis.
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="116880"]
He vist també que a Catalunya la tabla va de 4 km/h en 4km/h, mentre que a Espanya va de 10 en 10. Aviam si trobo la tabla...[/quote]
Doncs en el BOE no surt la tabla catalana. :roll:
http://www.dgt.es/was6/portal/contenido ... ico025.pdf
He vist també que a Catalunya la tabla va de 4 km/h en 4km/h, mentre que a Espanya va de 10 en 10. Aviam si trobo la tabla...[/quote]
Doncs en el BOE no surt la tabla catalana. :roll:
http://www.dgt.es/was6/portal/contenido ... ico025.pdf