Yamaha SuperTénéré 1200. Rival de la BMW GS Adventure?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Yamaha SuperTénéré 1200. Rival de la BMW GS Adventure?

Entrada Autor: Randy-650 » dv. abr. 30, 2010 5:04 pm

Segons extret de la web Motociclismo:

Yamaha ha comunicat oficialment els preus de les seves noves motos Yamaha FZ 8 Naked, que costarà 8.499 euros, i la Yamaha XT 1200 Z Super Teneré que costarà 14.999 euros en la seva versió First Edition, completament equipada. Les dues motos ja han passat les proves d'homologació per a poder circular per Espanya i, en el cas de la Yamaha FZ8 ja es troba disponible en els concessionaris en colors Blau, Blanc i Negre. En el cas de la Yamaha Super Tenere les pre reserves només es poden fer a través d'Internet, en la pàgina de Yamaha Motor Espanya en l'edició especial First Edition, que inclou el pack d'aventura amb dues maletes laterales d'alumini, un protector de far, protector de motor d'alumini i un adhesiu especial commemoratiu d'aquesta edició especial. Yamaha amb la Super Tenere ha volgut rivalitzar directament amb la BMW R 1200 GS Adventure, el preu de la qual se situa en 15.450 euros (sense equipaments extres).

SUPERTÉNÉRÉ 1200: 14.999€

Imatge

BMW GS 1200: 15.450€

Imatge

Tot i que trovo que s'han passat una mica amb el preu (per aquest preu tenim una FJR 1300 SA), arribo a pensar que Yamaha s'emportarà molts clients de BMW cap la SuperTénéré. :roll:

També arribo a pensar que comencem el cicle de la fi de la Honda Varadero..... :roll: Com Honda no s'espabili aq treure una nova Varadero, em sembla que poques en vendran.

I com a model totalment nou, serà fiable la nova SuperTénéré 1.200? O tindrà els tipis fallos de juventut? :tremolant
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Re: Yamaha SuperTénéré 1200. Rival De La BMW GS Adventure?

Entrada Autor: XaviTwin » dv. abr. 30, 2010 5:40 pm

Crec que la nova ST encara que diuen a surti't per competí amb la GS 1200, si apropa mes a una Varadero 1000 per pes i característiques, la GS1200 ADV, esta un pelet per sobre però nomes per el diposit de benzina, una altre questio es la eficàcia en carretera de cadascuna. A la GS li an sortit moltes contrincants, Honda a veura si mou fitxa però no es perque tingui una, la XL1000V es una maquina que va força be si no li demana's mes enllà del perquè a nascut, es a dir, una GT en format Trail per viatge còmodament dues persones es lo que et vent Honda i es lo que es.

Per off-road esta clar, nomes la KTM 990 es l'hereu d'aquelles famoses V_twin del Dakar, totes les demes marcas s'an dirigit a la carretera 100% encara que per alçada et deixin entre en alguna que altra pista i complicar-te la vida, depèn de cadascú.

PD: Com comprador de la 1 ST, i amb l'esperança perduda de la 850 / 900 ( va sortir la TDM ) esperava una 2 ST mes aprop de la nova tenere i ames es asimètrica :(

Esperarem abeure que diuen d'ella, i k toqui una primi ;) :)

...V...
cor V-Twin

Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Entrada Autor: Albert_KTM » dv. abr. 30, 2010 6:11 pm

A mi cada dia que passa m'agrada mes aquesta Yamaha.

Naturalment no es rival per la meva 990 Adv :mrgreen: , pero si que ho es per la BMW :twisted:

De tota manera, s'han passat un pel en el preu. Hi ha massa poca diferencia respecte l'alemanya i molta gent encara compra pel "prestigi" que suposadament et dona la marca, pel Select, pel Telever .....

Crec que no serà una superventes. ...

De tota manera m'agrada molt que reconeguin el pes de la moto. Parlen d'un 261 Kg en ordre de marxa. Ja era hora que les marques comencin a dir la veritat sobre quan pesen les motos.

A veure si la puc veure en directe algún dia ...

Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Sidru » dv. abr. 30, 2010 11:10 pm

Hola que tal ....
dons estic esperant per veure una ST 1200, tinc un company que ja ha fet la comanda, segons ell l'avisaran primer per probar-la, el preu no esta molt clar, el que si es segur que el 2010, totes porten els estres basics inclosos en el preu, maletes, protectors de carter, mans, llums, defenses, nomes durant el 2010. Espero poder penjar alguna foto en breu.

Sia111111

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » ds. maig 01, 2010 2:00 am

Doncs aquesta que ha posat en randy de color "plata"...a mi m'agrada molt. :D

Jo també tinc un amic que ja en te una de demanada, que forces d'aquí coneixeu...NO!!! NO SOC JO (per mala sort :enfaduu ).
Espero a veure-la en viu i directe per tocar-la i mirar-la, però m'agrada força aixis d'entrada. :roll:

Jo no crec que sigui rival per la GS, ja que el BMuweross ho tenen molt clar el que volen, no escarmenten, sempre el mateix. :cool:
Però per els que no som BMuweros, potser es una moto molt i molt llaminera. Si aconsegueix ser la ANTI-GS ( s'haurà de veure si es tant bona com sembla), tindrà un inmens mercat a l'abast, ja que en sembla que hi ha molta gent com jo que de moment ni volem, ni tindrem una BMW. :mrgreen:

A mi en sembla que a n'en Sidro aquesta li fa tilin i a mi també :D

Salut
Salut i kilómetres

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: Yamaha SuperTénéré 1200. Rival de la BMW GS Adventure?

Entrada Autor: Carles » dg. maig 02, 2010 7:24 pm

Bones!!!

Impressionants tant una com l'altra, llàstima dels preus que gasten, tot i que la GS ja és més cara sense equipament, si a sobre li posem tot original de BMW és quan es dispara fins als 18-20.000€. Potser si que li treu adeptes a BMW...

El que també està clara una cosa: Honda s'ha de posar les piles... ja sigui amb una nova Varadero o treure-li suc de nou a l'Africa... que no estaria gens malament!

Fins aviat!
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Yamaha SuperTénéré 1200. Rival de la BMW GS Adventure?

Entrada Autor: Steelman » dg. maig 02, 2010 9:46 pm

Estic d'acord amb el Siono i el Carles!! (es que aixo de posar +1 no em va massa)

De totes maneres Carles, no tant sols es Honda que s´ha d´espavilar..
Suzuki tenia la Vstrom 1000 (q ja no la venen)
Kawa tenia la Copia de la Vstrom (i per tant, ja no la venen)
Aprilia tenia la Caponord , que ja tampoc no la venen
Triumph Tenia la Tiger..i ara te una SportTurisme...
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. maig 03, 2010 9:49 am

Crec que Yamaha va em peus de plom amb el tema de La SuperTénéré 1200 i el seu llençament " tan en secret " i mitjantçant "missives " per internet, semblava més un tantejament de mercat que un veritable llançament, i més sobretot després del poc èxit de la Ténéré 660.

Sembla com si ells sapiguessin que es un terreny " GS " aixó de les MaxiTrails i els hi fa por un altre fiasco, Ducati potser ha entès aixó i ha llençat la Multistrada que fuig una mica del terreny de ca´la GS.

Només el temps i el mercat dirá ( i la continua evolució de les GS 1200 en aquests 6 anys ) crec jo, si la ST 1200 es llançada al mercat en el moment i en el lloc oportu....... :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 03, 2010 9:54 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

XaviTwin
Presentats

Entrada Autor: XaviTwin » dl. maig 03, 2010 10:53 am

La Tenere 660 nova, que si es una incompresa, i ames no serveix per el Dakar "fins a 450", com no treguin una categoria nova, seria un èxit de ventas amb motor 800 en V, no veig avui dia la necessitat de mes motor

Las VStrom, la 1000 un altre incompresa, però la 650 continua sent una lider de ventas, suposo que la 1000 no passa la E3, però amb una petita remodelació de estètica y amb el motor que passi la E3 seria una maquina molt divertida.

Sincerament, com Moto Trail, que tenim, la Tenere660, GS800, KTM990 ¿?¿?, les demés son o mes GT o mes SM de gran cilindrada i amb mes o menys electrònica.

...V...
cor V-Twin

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. maig 03, 2010 5:53 pm

no crec que Yamaha,vulgui ser rival de la GS,al meu entendre no te gaire a fer,estem en un moment de vendes complicat per les principals marcas Japoneses i un llançament val molts diners i es una aposta molt forta per lo que l'han de fer be,si no en treuen moltes al mercat i fan bullir l'olla rapid,queden com si fos un producte sense mercat i en poc temps queda descatalogat,al meu entendre ningu vol el que ningu compra,d'altre banda hi han motos que semblen incompreses pero jo les trobo mes aviat poc practiques,la tenere 660 es un clar exemple,la maquina per mi es preciosa pero pujar i baixar es un calvari,no es comoda com ho es una XT i aixi tantes altres,per lo demes em sembla que voler comparar la compra d' una Japonesa amb una BMW es complicat desde el mateix moment de demanar preus,a can BMW tenen el Select (invent Americá de Ford) que ja de per si a molts compradors els fa decantar la balança al moment.
Imatge

XaviTwin
Presentats

Entrada Autor: XaviTwin » dt. maig 04, 2010 1:26 am

Es veritat que el sistema de ventes de BMW a fet força mal a altres maquines, estic d'acord, et convenç en un principi i no et deixa veure lo que et tocara pagar d'aquí 4 anys

...V...
cor V-Twin

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. maig 04, 2010 11:01 am

[quote user="XaviTwin" post="118360"]Es veritat que el sistema de ventes de BMW a fet força mal a altres maquines, estic d'acord, et convenç en un principi i no et deixa veure lo que et tocara pagar d'aquí 4 anys

...V...[/quote]

no son 4,el maxim en son 3 i si que t'ho deixa veure home,be que has de signar.....
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. maig 04, 2010 12:06 pm

[quote user="Kpeps" post="118266"]...........d'altre banda hi han motos que semblen incompreses pero jo les trobo mes aviat poc practiques,la tenere 660 es un clar exemple,la maquina per mi es preciosa pero pujar i baixar es un calvari,no es comoda com ho es una XT i aixi tantes altres........[/quote]

Poc practica la Ténéré 660???? :shock: Però si es pot fer de tot amb ella. i mai es queixa! :lol:

Pujar i baixar d'una trail no té perquè ser un calvari. Jo sé de gent que ha tingut motos enooooormes (d'alçada) i les passaven p%&$s per pujar-hi i baixar-hi, però un cop ets a sobre es disfrutava com un vailet amb una pilota. Simplement a l'hora de ficar el peu al terra has de fer una mica d'equilibri i ja ta. :razz:

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. maig 04, 2010 12:27 pm

[quote user="Randy-650" post="118393"][quote user="Kpeps" post="118266"]...........d'altre banda hi han motos que semblen incompreses pero jo les trobo mes aviat poc practiques,la tenere 660 es un clar exemple,la maquina per mi es preciosa pero pujar i baixar es un calvari,no es comoda com ho es una XT i aixi tantes altres........[/quote]

Poc practica la Ténéré 660???? :shock: Però si es pot fer de tot amb ella. i mai es queixa! :lol:

Pujar i baixar d'una trail no té perquè ser un calvari. Jo sé de gent que ha tingut motos enooooormes (d'alçada) i les passaven p%&$s per pujar-hi i baixar-hi, però un cop ets a sobre es disfrutava com un vailet amb una pilota. Simplement a l'hora de ficar el peu al terra has de fer una mica d'equilibri i ja ta. :razz:[/quote]

jo em referia a la practicitat de una trail recordant per exemple ,dominator's,djebel's, 650 gs mono,etc,etc d'aquets tipus mes baixetes i que tambe es fa de tot,pero mes facilment....
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 04, 2010 12:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. maig 05, 2010 8:10 pm

hola hola hola....

ja sabeu que estic hiperliat i vaig decidir desconnectarme del fòrum -lectura inclosa- una temporada.

No obstant això, com que l'esdeveniment d'una nova superteneré era molt temptador em vaig comprar el SM per llegir àvidament aviam què. no m'he llegit els posts que heu posat però després d'haver llegit l'article us deixo la meva conclusió: La Varadero amb Cardan
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 05, 2010 8:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------

XaviTwin
Presentats

Entrada Autor: XaviTwin » dc. maig 05, 2010 11:37 pm

[quote user="Kpeps" post="118387"][quote user="XaviTwin" post="118360"]Es veritat que el sistema de ventes de BMW a fet força mal a altres maquines, estic d'acord, et convenç en un principi i no et deixa veure lo que et tocara pagar d'aquí 4 anys

...V...[/quote]

no son 4,el maxim en son 3 i si que t'ho deixa veure home,be que has de signar.....[/quote]

A, doncs cada 3, ara m'explico perquè un company a comprat una per 10500 amb tot el kit, ara be, si que tens que signar però "" El amor es ciego :) "

He provat la tenere 660 i es una Trail de las de sempre, si, potser un pele't mes alta que una domi però igual k una dr, fins i tot la meva Africa es mes alta

...V...
cor V-Twin

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dv. maig 07, 2010 10:32 am

[quote user="XaviTwin" post="118629"][quote user="Kpeps" post="118387"][quote user="XaviTwin" post="118360"]Es veritat que el sistema de ventes de BMW a fet força mal a altres maquines, estic d'acord, et convenç en un principi i no et deixa veure lo que et tocara pagar d'aquí 4 anys

...V...[/quote]

no son 4,el maxim en son 3 i si que t'ho deixa veure home,be que has de signar.....[/quote]

A, doncs cada 3, ara m'explico perquè un company a comprat una per 10500 amb tot el kit, ara be, si que tens que signar però "" El amor es ciego :) "

He provat la tenere 660 i es una Trail de las de sempre, si, potser un pele't mes alta que una domi però igual k una dr, fins i tot la meva Africa es mes alta

...V...[/quote]

aixo deu ser,perque ha comprat una moto de segona ma,oi?i l'ha finansat a 4 anys,per el preu que dius suposso que es aixi.
Imatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dg. maig 09, 2010 10:07 pm

per lo que he vist en un altre post tard o d'hora en veurem una,sembla la moto del misteri aquesta Supertenere,que cara es de veure i de tenir informacio.....
Imatge

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dg. maig 09, 2010 10:50 pm

[quote user="Randy-650" post="118393"][quote user="Kpeps" post="118266"]...........d'altre banda hi han motos que semblen incompreses pero jo les trobo mes aviat poc practiques,la tenere 660 es un clar exemple,la maquina per mi es preciosa pero pujar i baixar es un calvari,no es comoda com ho es una XT i aixi tantes altres........[/quote]

Pujar i baixar d'una trail no té perquè ser un calvari. Jo sé de gent que ha tingut motos enooooormes (d'alçada) i les passaven p%&$s per pujar-hi i baixar-hi, però un cop ets a sobre es disfrutava com un vailet amb una pilota. Simplement a l'hora de ficar el peu al terra has de fer una mica d'equilibri i ja ta. :razz:[/quote]

Jo penso que cadascú ha de tenir una moto amb la qual pugui posar els peus plans a terra. Els equilibris es fan en marxa i no cal abans de començar. Hi han infinitat de models per haver de patir per això...
ImatgeUnforgiven

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. maig 10, 2010 1:30 pm

[quote user="Josey Wales" post="118902"]

Jo penso que cadascú ha de tenir una moto amb la qual pugui posar els peus plans a terra. Els equilibris es fan en marxa i no cal abans de començar. Hi han infinitat de models per haver de patir per això...[/quote]

La meva experiència em diu que realment NO cal tocar amb els peus al terra voi parat, i si s'ha de fer una mica d'equilibri, es fa. I t'ho diu un que va portar una Gilera RC, tot fent trail de l'autèntic, i per pujar-hi tenia que buscar una pedra o un esglaó. :mrgreen:

La foto enganya perquè la moto està inclinada, però voi dreta impresionava.

Imatge

Respon

Torna a “General”