Sense Paraules!
Moderador: Airald
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Sense Paraules!

:D :D :D
- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Re: Sense Paraules!
No fo*is, Panotxa !!!
Això de anar al Marroc amb una ADV (ni que fos K75) t'ha fet perdre la xaveta....
Això de anar al Marroc amb una ADV (ni que fos K75) t'ha fet perdre la xaveta....
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 30, 2010 8:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- cumpanye
- Presentats
- Entrades: 66
- Membre des de: dj. nov. 19, 2009 11:44 am
- Ubicació: Esplugues de Llobregat
Enhorabona Panotxa, benvingut al club........
Salutacions.
Salutacions.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Doncs si Toni... m'has deixat sense paraules :shock: :shock: :shock:
Ja n'estàs en segur del canvi ? suposo que si.
Com que has el que has decidit : FELICITATS !!!
Vssssssss
007
Ja n'estàs en segur del canvi ? suposo que si.
Com que has el que has decidit : FELICITATS !!!
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Enhorabona, pel què fas tu és la teva moto ideal. :D
P.D: Però si és més alta que tu!!!!! :mrgreen:
P.D: Però si és més alta que tu!!!!! :mrgreen:

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="117875"]Enhorabona, pel què fas tu és la teva moto ideal. :D [/quote]
Vols dir Randy ? Vols dir que ficarà aquesta moto, ( amb tot el preu que val ) per els mateixos camins i amb la mateixa intensitat que hi posava la K75 ?
Vols dir Randy ? Vols dir que ficarà aquesta moto, ( amb tot el preu que val ) per els mateixos camins i amb la mateixa intensitat que hi posava la K75 ?
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="James Bond" post="117883"]
Vols dir Randy ? Vols dir que ficarà aquesta moto, ( amb tot el preu que val ) per els mateixos camins i amb la mateixa intensitat que hi posava la K75 ?[/quote]
Es que la GT no la fica enlloc, sols per lo negre. És millor moto, això si, la Adventure 1.200 que la K-75 Adventuritzada.
Vols dir Randy ? Vols dir que ficarà aquesta moto, ( amb tot el preu que val ) per els mateixos camins i amb la mateixa intensitat que hi posava la K75 ?[/quote]
Es que la GT no la fica enlloc, sols per lo negre. És millor moto, això si, la Adventure 1.200 que la K-75 Adventuritzada.

- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
Continuu dient el mateix : posara la ADV per els mateixos camis i amb la mateixa intensitat i gaudirà el mateix que am la K75 ?
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
Bones,
otia Toni, però l'adv o la GS?
Salut
otia Toni, però l'adv o la GS?
Salut
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
Si senyor!!! con dos cohones!!! :lol: :lol: :lol:
Moltes Felicitats per la nova adquisicio!!!! :cerv :cerv :cerv
PD:suposo tan avisat que al juny surt nou model no????
Moltes Felicitats per la nova adquisicio!!!! :cerv :cerv :cerv
PD:suposo tan avisat que al juny surt nou model no????
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Enhorabona company, benvingut al TRAIL
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, companys … el motiu del canvi és qüestió de prioritats, els dos últims viatges els hem fet amb la K75S i la veritat sigui dita, ens ho hem passat de conya amb la iaiona.
En tornar del Marroc, vaig quedar impressionat de la gran quantitat d’obstacles que et pots arribar a trobar en ruta. Tant Tunísia com Marroc son països per anar amb motos de trail, la polivalència de la moto és el que m´ha fet decidir pel canvi. La capacitat de càrrega, el poder canviar els pneumàtics en funció del viatge, poder fer pistes ...en fi, que les persones canviem, poder la propera és una R. :|
De la K1200GT n´he quedat molt content, la proba és que he fet 50.000Km en dos anys i amb ganes de fer-ne més, poder trobaré a faltar els 42Cv de més respecte l’Adv, la seva comoditat, l’estirada del motor K respecte el Boxer ...segur que ho trobo a faltar, però si amb la K75S m´ho passo de conya, com m´ho passaré amb aquesta balena? :roll:
Steelman i Arbe espero que no em tregueu de la llista d’amics ...quan dieu que tornem a l’Africa? :twisted:
Fins la segona quinzena de maig no la tinc, o sigui que a Ginebra farem el comiat de la K1200GT, llàstima de no anar a Alemania i fer una estripadeta. :D
Salut! ;)
En tornar del Marroc, vaig quedar impressionat de la gran quantitat d’obstacles que et pots arribar a trobar en ruta. Tant Tunísia com Marroc son països per anar amb motos de trail, la polivalència de la moto és el que m´ha fet decidir pel canvi. La capacitat de càrrega, el poder canviar els pneumàtics en funció del viatge, poder fer pistes ...en fi, que les persones canviem, poder la propera és una R. :|
De la K1200GT n´he quedat molt content, la proba és que he fet 50.000Km en dos anys i amb ganes de fer-ne més, poder trobaré a faltar els 42Cv de més respecte l’Adv, la seva comoditat, l’estirada del motor K respecte el Boxer ...segur que ho trobo a faltar, però si amb la K75S m´ho passo de conya, com m´ho passaré amb aquesta balena? :roll:
Steelman i Arbe espero que no em tregueu de la llista d’amics ...quan dieu que tornem a l’Africa? :twisted:
Fins la segona quinzena de maig no la tinc, o sigui que a Ginebra farem el comiat de la K1200GT, llàstima de no anar a Alemania i fer una estripadeta. :D
Salut! ;)
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Benvingut al club de les gs ;)
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
A mi també m’has deixat sense paraules, Panotxa. Per a mi es tot una sorpresa. :-o
Enhorabona i benvingut al sector GS. :D
Enhorabona i benvingut al sector GS. :D
Salutacions moteres.
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
Enhorabona Panotxa, ja tens un nou objectiu a la vista...repetir els primers 50.000 km ens els pròxims dos anys. ;) ;)
Una molt bona moto...diuen.
Aviam quant la veiem en directe. No si al final entre tots plegats, fareu que la miri amb bons ulls.
Salut per disfrutar-la.
Enhorabona Panotxa, ja tens un nou objectiu a la vista...repetir els primers 50.000 km ens els pròxims dos anys. ;) ;)
Una molt bona moto...diuen.
Aviam quant la veiem en directe. No si al final entre tots plegats, fareu que la miri amb bons ulls.
Salut per disfrutar-la.
Salut i kilómetres
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Doncs felicitats pel canvi !! A disfrutar-la.
Més motor boxer... i jo que dec ser dels pocs que no li trobo "el què"... (i això que n'he pogut provar uns quants)
L'estiu passat vaig anar a Croacia i semblava que l'única moto que es ven a Europa sigui la 1200 GS.
Salut.
Més motor boxer... i jo que dec ser dels pocs que no li trobo "el què"... (i això que n'he pogut provar uns quants)
L'estiu passat vaig anar a Croacia i semblava que l'única moto que es ven a Europa sigui la 1200 GS.
Salut.