Com es prepara la Gendarmerie francesa
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Com es prepara la Gendarmerie francesa
Em sembla que són tècnicament superiors als Mossos i a la GC. Déu n'hi dó quines proves! Em sembla que pocs del fòrum les passarien. :eyes
[youtube]UkZMy2Dgs90[/youtube]
[youtube]UkZMy2Dgs90[/youtube]

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Com Es Prepara La Gendarmerie Francesa
si el Saura i el Herrera-Rocher veiés que " els seus " fan això tan poc ecologic em sembla que els faria agafar. :enfaduu
Ps.- Encara que hi ha algún gendarme una mica " matat " eh ? :martell
Ps.- Encara que hi ha algún gendarme una mica " matat " eh ? :martell
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 03, 2010 6:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Gs12 red" post="118270"]
Ps.- Encara que hi ha algún gendarme una mica " matat " eh ? :martell[/quote]
Qui sols ha fet carretera i el fiquen per muntanya va més perdut que un iaiu en el Corte Inglés. :mrgreen: Per carretera es tracta de donar gas i prou, per muntanya es fa servir molt la inèrcia.
Bé, què t'haig d'explicar a tu? :lol:
Qui sols ha fet carretera i el fiquen per muntanya va més perdut que un iaiu en el Corte Inglés. :mrgreen: Per carretera es tracta de donar gas i prou, per muntanya es fa servir molt la inèrcia.
Bé, què t'haig d'explicar a tu? :lol:

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
es donen cada cop que :eyes ..........deu ser algun curset per fer alguna cosa especial,la muntanya no m'ha agradat mai en moto :???: :???:
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Kpeps" post="118313"]es donen cada cop que :eyes ..........deu ser algun curset per fer alguna cosa especial,la muntanya no m'ha agradat mai en moto :???: :???:[/quote]
Doncs no saps el que et perds :mrgreen: :mrgreen: no fer Trial ni Enduro, simplement fer kilometres per camins ( Travesses ) :razz: :razz:
Doncs no saps el que et perds :mrgreen: :mrgreen: no fer Trial ni Enduro, simplement fer kilometres per camins ( Travesses ) :razz: :razz:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 04, 2010 9:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
[quote user="Gs12 red" post="118270"]si el Saura i el Herrera-Rocher veiés que " els seus " fan això tan poc ecologic em sembla que els faria agafar. :enfaduu
juajua m'ho has tret de la llengua
encara que podrien gravar el vidrio quan ja hagin apres per que fan una mica de llastima alguns jejeje
juajua m'ho has tret de la llengua
encara que podrien gravar el vidrio quan ja hagin apres per que fan una mica de llastima alguns jejeje
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
Home el video està força bé, pero es veritat que n'hi ha algún que es un patata, de fet teniu raó en dir, que el que no ha fet muntaya no sap el que es, tant enduro com trial, la muntanya es màgica i els camins et porten on vulguis, llàstima de tantes i tantes lleis, que aviat no podrem sortir de casa, de fet jo abans de comprar la bandit volia retornar al trial, pero ja m'ho vaig treure del cap, ja que per la meva zona els forestals van a saco.
:cerv
:cerv