Rumors nova trail Honda. Rumors i rumors....

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Rumors nova trail Honda. Rumors i rumors....

Entrada Autor: Randy-650 » dl. maig 10, 2010 5:19 pm

Sembla ser que la nova Ténéré 1200 comença a tenir èxit. ja he llegit en varis fòrums que 5 ja l'han demanat (entre ells el FDVILL). i molt sospitós és que ara les Varadero 1000 estguin d'oferta, i obviament ja comencen a parlar d'una nova Varadero 1200 o d'una AT.

Es ficarà realment les piles ara la casa Honda? :roll:

Prototips pothoxop Africa Twin:

Imatge

Imatge

Prototip pothoxop New Varadero:

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: Rumors Nova Trail Honda. Rumors I Rumors....

Entrada Autor: Joan XT » dl. maig 10, 2010 9:07 pm

De les tres amb quedo amb la segona, la primera, apart de tot lo que aporta tecnicament la veig molt, sideral.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: Rumors nova trail Honda. Rumors i rumors....

Entrada Autor: Carles » dl. maig 10, 2010 9:14 pm

Bones!!!

Rumores.... rumores... rumores.... la segona i tercera fa temps que volten per internet, i la primera, si volen fer una trail, que li treguin plàstics!!!

A veure per on surten els d'Honda, però al final la asfaltitzaran més encara, i serà una Pan alta, com si ho veies! Acabaran treient alguna cosa similar a la Tiger, Multistrada, etc... no pas com una Tenere o GS.

Fins aviat!
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Rumors nova trail Honda. Rumors i rumors....

Entrada Autor: Steelman » dl. maig 10, 2010 9:19 pm

A veure que fan..
Ex ...moltes coses

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dl. maig 10, 2010 11:34 pm

No m'en compraré cap, per ara, ja que tinc per temps amb la meva...però mira que m'agrada veure motos, els prototips, les que no surtiran mai...en fi, que n'hi han un munt per mirar i imaginar, eh?

L'Africa Twin sempre ha sigut una moto preciosa, espero que la propera sigui guapa de collons....
Deivid l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 10, 2010 11:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. maig 10, 2010 11:38 pm

Aviam si mou fitxa de veritat Honda
Imatge

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » dt. maig 11, 2010 1:40 am

En el fòrum de ATCE, un noi que diu s'ha creuat amb varies ST 1200 y teneres que anaven de proves amb suport de cotxes per fotos i etc etc

per lo vist ha parlat amb un d'ells i li comenta que la ST be per carretera, però la tenere li dona canya per terra, era d'espera no seria cap novetat, aixo si, especifica que parlant, diu k l'africa es una altre historia...

siguem raonables, el temps tira endavant i no tornaran aquelles trail de la nostre joventud ;), es aixi, la tenere 660 es una bona maquina amb electrònica però amb la mateixa configuració que aquelles velles trails de tota la vida al igual que la 990 o la 800 "" si la tenere fos un V a 800 i 80cv es vendria com a xurros "" la ST es una altre TrailGT que res te abeure amb aquella ST750, i dubto molt que Honda tregui una Africa moderna per a 4 gats, li val mes la pena competí en el sector dels 1200 amb una nova TrailGT, "" tenim en compta que la Transalp ha passat de llanta 19 a 21 "" potser algun il·luminat de japo treurà una transalp per competí amb la GS800.

PD: em pregunto quan tardaran han treure profit del GP800 i treure motos d'aquesta cilindrada no crec que es quedin nomes amb la Fazer800 o es que tots an perdut el nort i no escolten lo que volen al carrer

...V...
cor V-Twin

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. maig 11, 2010 9:31 am

[quote user="XaviTwin" post="119056"]..... i dubto molt que Honda tregui una Africa moderna per a 4 gats, li val mes la pena competí en el sector dels 1200 amb una nova TrailGT,....[/quote]

Doncs si finalment Honda fés una AT 750-800-1000 cc quedariem parats de la quantitat de comandes que tindrien, sempre i quan respectés la filosofia de l'anterior AT.

[quote user="XaviTwin" post="119056"]

PD: em pregunto quan tardaran han treure profit del GP800 i treure motos d'aquesta cilindrada no crec que es quedin nomes amb la Fazer800 o es que tots an perdut el nort i no escolten lo que volen al carrer

...V...[/quote]

No pateixis per això. Fa anys no n'hi havien de 600-650 cc. Tot era 400, 500, 750 o 1000. El mercat va demanar quelcom més potent que una 400/500 cc i van començar a treure les 650, i totes les cases en van ver. Ara el mercat demana quelcom més que els 650 cc i comencen a fer motors 800 cc. Yamaha és la primera en començar (la VFR i les F-800 no compten).
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Entrada Autor: Albert_KTM » dt. maig 11, 2010 10:22 am

Doncs estaria molt bé que cada "japo" comptés en el seu catàleg amb dues trails :

1- Una +- 800 , amb roda de 21" per fer trail "de veritat"

2- Una +-1.000 amb mes aptituds ruteres, pero amb posició trail i alguna concessió a fer pistes.

En fin, el què està venent com xurros els de BMW amb la saga GS, però amb la fiabilitat Honda, Yamaha, Suzuki.

PD. No crec que el mercat demandi mes potencia, el què passa és que am la merda de les normatives anticontaminants, cada cop necesitem tenir mes cc per les mateixes sensacions. O sino .... A veure qui era el valent que s'acabava una RD 350 :cool:

Salut

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. maig 11, 2010 11:04 pm

jo la Varadero la trobo excelent i de diseny encara molt actual,mes val que filin prim quan la canviin.
per altre banda Randy,em sembla que aquest tipus de venda que estan fent els de Yamaha no es gaire efectiu,per pagar 15000 € s'ha de tocar i no veig gaires valents disposats a ser els primers,ara que a les sortides alla on l'aparquin seran els REIS ;) ;) ;) i alhesores si que sera marqueting i del bo.........
La fz8 ,sembla la competencia directa de les Z 750,oi?es maca.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 11, 2010 11:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » dc. maig 12, 2010 12:06 am

ups, si fa temps que corren les fotos aquestes..

mireu, un muntatge que vaig fer un dia que mi avorria motor 800 i 80-90cv 200kg, llantes 19-17 etc etc estaria be no ¿?¿?

[img align=left]http://fotos.miarroba.com/fotos/a/d/ad886a85.jpg[/img]

...V...
XaviTwin l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 12, 2010 12:08 am, en total s’ha editat 1 vegada.
cor V-Twin

Respon

Torna a “General”