BMW HA DE REVISAR 4 MODELS PER RISC D'ACCIDENT
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
BMW HA DE REVISAR 4 MODELS PER RISC D'ACCIDENT
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Re: BMW HA DE REVISAR 4 MODELS PER RISC D'ACCIDENT
Dons que revisin la meva també!!! i així em fa la revisió :lol: :lol: :lol:
:mrgreen:
:mrgreen:
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Curiós. A la "famosa" prova del 50.000 km de la 1300GT de Motorrad ja ho havien detectat:
7.275 km: "La moto no arrenca. Canvi de les pinyes dreta i esquerre"
"Consumidores en Acción informa que BMW debe revisar cuatro modelos de motocicletas por un defecto que implica riesgo de accidente de tráfico.
Se trata de un fallo en los contactos de los interruptores combinados en sus modelos K1300S, K1300R, K1300GT y F800R.
El problema puede provocar que se active la parada de motor de emergencia en funcionamiento, así como que deje de funcionar la activación de los intermitentes, el claxón o las ráfagas".
Em sembla perfecte que la marca miri d'arreglar-ho. Això no ho trobo pas cap demèrit.
7.275 km: "La moto no arrenca. Canvi de les pinyes dreta i esquerre"
"Consumidores en Acción informa que BMW debe revisar cuatro modelos de motocicletas por un defecto que implica riesgo de accidente de tráfico.
Se trata de un fallo en los contactos de los interruptores combinados en sus modelos K1300S, K1300R, K1300GT y F800R.
El problema puede provocar que se active la parada de motor de emergencia en funcionamiento, así como que deje de funcionar la activación de los intermitentes, el claxón o las ráfagas".
Em sembla perfecte que la marca miri d'arreglar-ho. Això no ho trobo pas cap demèrit.
- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
No sé sembla com si totes les marques no féssin prou proves del producte abans de llençar-lo al mercat, fent que quan es detecten les fallades s'hagi de cridar al client a revisió.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Avui m´han enviat una carta i han cridat " a files " a la 1200 gs .
O sigui que la propera setmana cap el taller a revissió.- tema frens :???: :???:
O sigui que la propera setmana cap el taller a revissió.- tema frens :???: :???:
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Osti tu !!! :shock: :shock:
A veure si també cridaran a files a la K75 !! :b9 :b9
A veure si també cridaran a files a la K75 !! :b9 :b9
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
Bones,
doncs l'Adventure també ha estat cridada a revisió, segons diuen textualment:
BWM Motorrad ha detectado que uno de los conductos de freno podría, eventualmente, perder su estanqueidad debido a vibraciones durante la marcha y en periodos largos de funcionamiento.
Vibracions?? però si els boxers son les maquines que menys vibren :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Salut
doncs l'Adventure també ha estat cridada a revisió, segons diuen textualment:
BWM Motorrad ha detectado que uno de los conductos de freno podría, eventualmente, perder su estanqueidad debido a vibraciones durante la marcha y en periodos largos de funcionamiento.
Vibracions?? però si els boxers son les maquines que menys vibren :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Salut
Jomila l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 21, 2010 1:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Lo que cambian son los latiguillos de freno
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="JAVIHOSPITALET" post="120652"]Lo que cambian son los latiguillos de freno[/quote]
exactament es aixo,aviu a un company li han canviat ,els ''latiguillos'' ,porta 90000 km K 1200 GT,potser ja tocava,oi?,pero no ,es una campanya,o sigui gratuit,m'ha comentat que fa anys li va pasar en una K1,li van enviar una carta que tenia que canviar las pastillas de fre perque es podia despendre el ferodo del ferro las va acavar de gastar i alhesores les va canviar,pura rutina de BMW per evitar-se mals de cap .
exactament es aixo,aviu a un company li han canviat ,els ''latiguillos'' ,porta 90000 km K 1200 GT,potser ja tocava,oi?,pero no ,es una campanya,o sigui gratuit,m'ha comentat que fa anys li va pasar en una K1,li van enviar una carta que tenia que canviar las pastillas de fre perque es podia despendre el ferodo del ferro las va acavar de gastar i alhesores les va canviar,pura rutina de BMW per evitar-se mals de cap .
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Ostres a mi ja m'ha tocat amb la F800R!!!
A veure si aprofito i ja m'ho revisen tot "gratis" que ja em tocava, jejeje.
A veure si aprofito i ja m'ho revisen tot "gratis" que ja em tocava, jejeje.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
A un amic meu que te la R 1200 R també li han enviat la carta, voleu dir que no revisen "tots" els models???
:shock: :shock: :shock:
A un amic meu que te la R 1200 R també li han enviat la carta, voleu dir que no revisen "tots" els models???
:shock: :shock: :shock:
Sort,