CAVALLERS DE ARMADURA DE PELL I MONTURA DE FERRO

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Rime
Presentats
Entrades: 127
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:43 pm
Ubicació: Hospitalet de l'Infant

CAVALLERS DE ARMADURA DE PELL I MONTURA DE FERRO

Entrada Autor: Rime » dv. maig 21, 2010 3:42 pm

Avui al mig dia, en una centrica i perillosa rotonda de tarragona, hem sentit una com una moto (scooter) anava pel terra, amb la tipica parafarnalia de cotxes parant gent amuntegant-se sense saber q fer i em decideixo a sortir de casa els pares per ajudar al pobre home, pero... quina sorpresa quan arriben 4 cavallers amb les seves montures (R6, 2 adventure i una ....no se quina era) paren les motos i corren cap al pobre home que cridava fluixent un ayyyyy ayyyyy ayyyy, sense treure's el casc els 4 criden "no el toqueu!!! deixeu el casc on esta!!!" es fiquen al voltant seu i mentres el de la R6 li aguantaba el casc pq no mogues el cap, un altre li agafa la ma i s'agenolla al costat parlant-li per calmar-lo, i els altres dos s'organitzaven per treure la motillo del mig i que agafar-li les coses.

S'han esperat fins que han arribat els mossos (2 min :eyes ), encara q no se pq han vingut pq ja ho tenien tot organitzat, i no s'han bellugat del seu costat fins que no ha arribat l'ambulancia.

Ha sigut una imatge que m'ha fet pensar.... menys mal que ha arribat qui realment sabia el que s'ha de fer pq hi ha una incultura motera de la gent al.lucinant

no se els noms ni qui eren pero es mereixen unes paraules pel simple fet de no fer ulls tancats i perdre el seu temps ajudant a qui ho necessita
Després que el vaixell s'ha enfonsat, tot el món diu que sabia com s'haguera pogut salvar

Imatge

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Re: CAVALLERS DE ARMADURA DE PELL I MONTURA DE FERRO

Entrada Autor: Gearbox » dv. maig 21, 2010 3:52 pm

[quote user="rime" post="120658"] ...no se els noms ni qui eren pero es mereixen unes paraules pel simple fet de no fer ulls tancats i perdre el seu temps ajudant a qui ho necessita[/quote]

+1, però dels grossos !!!
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dv. maig 21, 2010 4:06 pm

[quote user="Gearbox" post="120663"][quote user="rime" post="120658"] ...no se els noms ni qui eren pero es mereixen unes paraules pel simple fet de no fer ulls tancats i perdre el seu temps ajudant a qui ho necessita[/quote]

+1, però dels grossos !!![/quote]

+1
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. maig 21, 2010 4:43 pm

A) es que a Tarragona condueixen....

B) Tens tota la rao MERI; aquests anonims es mereixen un aplaudiment
Ex ...moltes coses

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dv. maig 21, 2010 4:57 pm

Està clar que els cavallers estem fets d´una altra pasta,que
no ho sabieu? us ho diu Sir Oscar de Montroig :form
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dv. maig 21, 2010 7:20 pm

[quote user="Gearbox" post="120663"][quote user="rime" post="120658"] ...no se els noms ni qui eren pero es mereixen unes paraules pel simple fet de no fer ulls tancats i perdre el seu temps ajudant a qui ho necessita[/quote]

+1, però dels grossos !!![/quote]
+2

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. maig 21, 2010 8:07 pm

Fantàstica la resposta d'aquestes quatre persones que s'han aturat per ajudar a algú que ho necessitava, si senyor !

Santos
Presentats
Entrades: 227
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental

Entrada Autor: Santos » dv. maig 21, 2010 9:06 pm

El companyerisme que hi ha en el mundillo motrero es al.lucinant. En la primera (i ultima) sortida que vaig fer en grup (heram 6 motos), un company va anar per terra (se l'hi va trencar el xasis a la altura de la soldadura de la pipa), sense ferse mal. La moto destrossada, expectacular. Si en el moment de l'accident, no van parar unes 20 motos, uns ajudant al company, altres avisan al transit (hera l'entrada d'una corva), altres retiran la moto del mig, altres treien les restes, en fin, tot "organizado desde la nada" I cada grup de motos que passaven, s'aturaven. De ben segur que estem fets (tambe m'inclueixo) d'una altre fusta PER SORT.

En el mon del 4x4 es el mateix. Veus un cotxe en una situacio delicada i escomençen a sortir cordes, eslingues i gent penjada del cotxe per fer contrapes.

En cotxe, a la carretera, molts mirons pero poques mans. No es el mateix

ArdnaS
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: ArdnaS » dl. maig 24, 2010 12:57 pm

Ostres, Quina raó que tens!!!!

La veritat és que aquest home va tenir molta sort, no com nosaltres, m'explicaré. No fa pas gaire en Miquel i jo vàrem caure, era mitja-tarda-vespre, en una rotonda de dos carrils bastant grant i molt transitada just a l'entrada de Girona, i voleu saber quanta gent va parar per ajudar-nos?? NINGÚ!!!!!! D'acord que no vàrem prendre molt malt (almenys no va haver-hi "sang i fetge") peró la moto va quedar envaint un carril, és a dir tothom es dedicava a esquivar-nos peró repeteixo ningú va parar.

Bé, no és del tot cert, al cap d'una estona van apareixe els comanys Vendetta i Angeleta i com reafirma el post, DOS MOTEROS VAN ASSISTIR A DOS MOTEROS!!! Per cert a profito per tornar-los a donar les gràcies. ;)

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. maig 24, 2010 2:25 pm

[quote user="ardnaS" post="120961"]Ostres, Quina raó que tens!!!!
...

Bé, no és del tot cert, al cap d'una estona van apareixe els comanys Vendetta i Angeleta i com reafirma el post, DOS MOTEROS VAN ASSISTIR A DOS MOTEROS!!! Per cert a profito per tornar-los a donar les gràcies. ;)[/quote]

Ni falta que fa, però gràcies per donar les gràcies. Què menys, i encara mès per a vosaltres. :kiss

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. maig 24, 2010 11:49 pm

encara que la gent cada cop esta menys per ajudar,aquest es un colectiu que encara conserva un esperit altruista,el que van fer aquells nois es el mes correcte que es pot fer com a persones,no estar sol en aquets moments es molt important ;) ;)
Imatge

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » dt. maig 25, 2010 2:44 am

Si Senyor , per treures el barret, de fet estic amb vosaltres, dintre del mon motero, hi ha molt companyerisme, i que no es perdi. :D

Respon

Torna a “General”