PER DEFERÈNCIA AMB LES SENYORES
Moderador: Airald
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
PER DEFERÈNCIA AMB LES SENYORES
Diumenge, tot parlant de les parades de reagrupament, hi havia algunes veus femenines que demanaven de fer les parades en llocs on hi hagués lavabos en condicions per a poder satisfer les necessitats més bàsiques.
Ho he posat perquè no quedi només en una idea llençada a l'aire, i es tingui en compta per a pròximes sortides; cada cop hi ha més dones al fòrum i ens hem d'anar posant al dia amb les noves necessitats.
Ho he posat perquè no quedi només en una idea llençada a l'aire, i es tingui en compta per a pròximes sortides; cada cop hi ha més dones al fòrum i ens hem d'anar posant al dia amb les noves necessitats.
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 24, 2010 11:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: PER DEFERÈNCIA AMB LES SENYORES
[quote user="Alucinamaripili" post="121046"]Diumenge, tot parlant de les parades de reagrupament, hi havia algunes veus femenines que demanaven de fer les parades en llocs on hi hagués lavabos en condicions per a poder satisfer les necessitats més bàsiques.
Ho he posat perquè no quedi només en una idea llençada a l'aire, i es tingui en compta per a pròximes sortides; cada cop hi ha més dones al fòrum i ens hem d'anar posant al dia amb les noves necessitats.[/quote]
:bow :bow :bow :bow :bow
Molt acertada aquesta idea. :bow :bow :bow :bow

Ho he posat perquè no quedi només en una idea llençada a l'aire, i es tingui en compta per a pròximes sortides; cada cop hi ha més dones al fòrum i ens hem d'anar posant al dia amb les noves necessitats.[/quote]
:bow :bow :bow :bow :bow
Molt acertada aquesta idea. :bow :bow :bow :bow

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 24, 2010 11:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Bona aportació Jordi.
Sóc orgullós de pertànyer a aquest fòrum ;)
Sóc orgullós de pertànyer a aquest fòrum ;)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
es clar,les rutes son llarguetes i si es pot es un tema que es tindria que tenir en conta ;)
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Una bona pensada, si senyor, però les aturades que fem de reagrupament son nomes per això, per reagrupar-nos i prou, i la majoria de les vagades son llocs que ni tan sols tenim previstos anticipadament, si no que ho fem on veiem que 60 motos aturades no faran massa nosa.
Tot i que no es fàcil, ho tindrem en compte per el futur, a veure si ho aconseguim.
:roll: :roll: :roll:
Una bona pensada, si senyor, però les aturades que fem de reagrupament son nomes per això, per reagrupar-nos i prou, i la majoria de les vagades son llocs que ni tan sols tenim previstos anticipadament, si no que ho fem on veiem que 60 motos aturades no faran massa nosa.
Tot i que no es fàcil, ho tindrem en compte per el futur, a veure si ho aconseguim.
:roll: :roll: :roll:
Sort,
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Jo també ho veig una bona pensada. A Mototurisme em sembla que hi ha més dones que la mitjana a altres col.lectius moteros, o sigui que les hem de cuidar una miqueta... ;) ;)
Ara que si li pregunteu a la Mareta us dirà com s'ho feia a la Patagònia. Per les imatges que penjava, no es veiem gaires "arees de servei" amb "servei" inclòs !!
Ara que si li pregunteu a la Mareta us dirà com s'ho feia a la Patagònia. Per les imatges que penjava, no es veiem gaires "arees de servei" amb "servei" inclòs !!
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
Aquesta proposta hem sembla genial!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
A la Natalia tambe li semblara be aquesta proposta.
Pero tal i com diu L'Albert les parades de Reagrupament les fem sobre la marxa on trobem lloc.. de totes maneres a veure si en proximes sortides....
Pero tal i com diu L'Albert les parades de Reagrupament les fem sobre la marxa on trobem lloc.. de totes maneres a veure si en proximes sortides....
Ex ...moltes coses
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Dainese especial per l'Alucinamaripili a implantar en properes sortides. El casc va incorporat

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Altres opcions a la proposada per Dainese (ESPIA) serien aquestes ;)

Ex ...moltes coses
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Hos...a!! la primera opció de l'Steelman jo crec que seria problematica pels que no som tant alts com el paio aquest de la Pegaso i no toquem de peus a terra, no??? :martell
Ara, amb la segona, aquí ja no hi ha excusa per fer parades, uns bidonets per reomplir el dipòsit en marxa i un camelback i a fer milions de kms sense parar :b9 :b9 :b9
Ara, amb la segona, aquí ja no hi ha excusa per fer parades, uns bidonets per reomplir el dipòsit en marxa i un camelback i a fer milions de kms sense parar :b9 :b9 :b9
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
Ho trobo molt bé. A mi tampoc m´agrada ser un "PIXAPINS"
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Buf, entre tantes.. És una bona proposta si fos possible..
Jo crec que seria millor portar una pancarta de mototurisme, entre tres dones aguantar per fer cortina, i rodejar a la que te les necessitats. :mrgreen:
Una ultima opciò és treure's de manies, i ser tant bastos com a vegades els tios, vaja practics.
I una ultima encara, haver llibertat de parada, que cadascù pari on vulgui sense ser un temps excessiu i que els cruilleros tinguin paciència.
Jo crec que seria millor portar una pancarta de mototurisme, entre tres dones aguantar per fer cortina, i rodejar a la que te les necessitats. :mrgreen:
Una ultima opciò és treure's de manies, i ser tant bastos com a vegades els tios, vaja practics.
I una ultima encara, haver llibertat de parada, que cadascù pari on vulgui sense ser un temps excessiu i que els cruilleros tinguin paciència.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
:sado Sres. Pasqual i Jordi; les llamo al orden. :sado
Ara, que aquest moto-Water és catxondo de collons. :b9
Ara, que aquest moto-Water és catxondo de collons. :b9
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 25, 2010 3:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Fa unes setmanes (24 de març), en Kpeps proposava que portessium un remolc:
"""despres del que va pasar l'altre dia amb en Vendeta,
una esgarrada de pneumatic del mes inoportu,m'ha vingut una pensada
que segur que vosaltres tambe heu tingut:
no seria possible un cotxe escombra amb un remolc ?"""
viewtopic.php?p=113367
Al remolc podriem incorporar-hi un d'aquests, i tot sol·lucionat.

Fora bromes.... crec que si es pot fer el que demana Alucinamaripili, és una bona pensada.
.
"""despres del que va pasar l'altre dia amb en Vendeta,
una esgarrada de pneumatic del mes inoportu,m'ha vingut una pensada
que segur que vosaltres tambe heu tingut:
no seria possible un cotxe escombra amb un remolc ?"""
viewtopic.php?p=113367
Al remolc podriem incorporar-hi un d'aquests, i tot sol·lucionat.

Fora bromes.... crec que si es pot fer el que demana Alucinamaripili, és una bona pensada.
.
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 25, 2010 4:10 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Alucinamaripili" post="121135"]:sado Sres. Pasqual i Jordi; les llamo al orden. :sado
Ara, que aquest moto-Water és catxondo de collons. :b9[/quote]
I perquè no hi afegim un bidet? :b9
I perquè no hi afegim un bidet? :b9
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="Alucinamaripili" post="121135"]:sado Sres. Pasqual i Jordi; les llamo al orden. :sado
Alucina! has de cridar a l'orden a l'Steelman, i l'Albert :mrgreen:
Fixa-t'hi què diuen.
[quote user="Steelman" post="121082"]A la Natalia tambe li semblara be aquesta proposta.
Pero tal i com diu L'Albert les parades de Reagrupament les fem sobre la marxa on trobem lloc.. de totes maneres a veure si en proximes sortides....[/quote]
Jo nomès proposava solucions, complexes, però com que l'steelman i l'albert tan sols diuen a veure..,, i clar, això és una resposta politicament correcte, pero....................... ............. .... i els entenc..
A mès, punyatero.... el tema l'has començat tu.
Alucina! has de cridar a l'orden a l'Steelman, i l'Albert :mrgreen:
Fixa-t'hi què diuen.
[quote user="Steelman" post="121082"]A la Natalia tambe li semblara be aquesta proposta.
Pero tal i com diu L'Albert les parades de Reagrupament les fem sobre la marxa on trobem lloc.. de totes maneres a veure si en proximes sortides....[/quote]
Jo nomès proposava solucions, complexes, però com que l'steelman i l'albert tan sols diuen a veure..,, i clar, això és una resposta politicament correcte, pero....................... ............. .... i els entenc..
A mès, punyatero.... el tema l'has començat tu.
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
una idea fantastica ;)
bueno yo pienso que abria que buscar una gasolinera + ó - amitad de la ruta
para que puedan hacer un vaciado de vejiga
bueno yo pienso que abria que buscar una gasolinera + ó - amitad de la ruta
para que puedan hacer un vaciado de vejiga
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
[quote user="Vendetta" post="121216"]
Jo nomès proposava solucions, complexes, però com que l'steelman i l'albert tan sols diuen a veure..,, i clar, això és una resposta politicament correcte
[/quote]
ejem ,ejem,politicament correcte?? a veure?? que ?? :mrgreen: :mrgreen: ,vinga nois que segur que trobem una solucio........
renoi,lujoisla,quins tecnicismes ;) ;)
Jo nomès proposava solucions, complexes, però com que l'steelman i l'albert tan sols diuen a veure..,, i clar, això és una resposta politicament correcte
[/quote]
ejem ,ejem,politicament correcte?? a veure?? que ?? :mrgreen: :mrgreen: ,vinga nois que segur que trobem una solucio........
renoi,lujoisla,quins tecnicismes ;) ;)
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
doncs un dels canvis que vaig fer a la ruta, entrant a Prats i Sansor "per darrera" respecte al traçat primer va ser precissament per tenir la benzinera a prop al primer descans-reagrupament.
a Arséguel no hi ha bar, i a Josa, tampoc, (ni en tot el tram de Alàs a Gósol), és a dir que en aquest cas concret poca cosa més es podia fer que saltar una mata i ajupirse a fer pipí !
En tot cas pot ser una dada a tenir en compte i a especificar prèviament a les rutes, de manera que es pugui estructurar adequadament la gestió de les respectvies bufetes...
ho sento, però no puc aguantarme de dir-ho: quina sort ser tio !!! :lol:
a Arséguel no hi ha bar, i a Josa, tampoc, (ni en tot el tram de Alàs a Gósol), és a dir que en aquest cas concret poca cosa més es podia fer que saltar una mata i ajupirse a fer pipí !
En tot cas pot ser una dada a tenir en compte i a especificar prèviament a les rutes, de manera que es pugui estructurar adequadament la gestió de les respectvies bufetes...
ho sento, però no puc aguantarme de dir-ho: quina sort ser tio !!! :lol:
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 26, 2010 6:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------