JA TINC LA MOTO ARREGLADA
Moderador: Airald
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
JA TINC LA MOTO ARREGLADA
Després de patir uns dies (masses) avui he anat a buscar-la.
Estic conten i agraeixo al mecànic la feina feta, tot i que els plàstics són cars, m'he estalviat uns calerons per la seva feina artesana.
Ara, espero tornar a gaudir-la com fins ara ;)
Fins aviat
Estic conten i agraeixo al mecànic la feina feta, tot i que els plàstics són cars, m'he estalviat uns calerons per la seva feina artesana.
Fins aviat
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: JA TINC LA MOTO ARREGLADA
Enhorabona Kel!!!
Això d'estar sense moto se't deu haver fet molt llarg, però a partir d'ara toca tornar a disfrutar
Amb salut!!!
Això d'estar sense moto se't deu haver fet molt llarg, però a partir d'ara toca tornar a disfrutar
Amb salut!!!
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Apa, a recuperar el temps perdut
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
[quote user="Kpeps" post="121438"]ara a gaudir-la que es com si la reestrenesis,fins aviat. ;)[/quote]
Si, tens raó sembla nova!!!! Em mecànic amb el tema del color ha fer un bon treball :D
Si, tens raó sembla nova!!!! Em mecànic amb el tema del color ha fer un bon treball :D
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
M'en alegro moltíssim!!!
Ara poc a poc, no passeu de 40 i sempre per la dreta. :mrgreen:
Ara poc a poc, no passeu de 40 i sempre per la dreta. :mrgreen:
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Això va bè, ja que aixi t'estalvies feina de netejar-la.
Plastics nous i apa! Serà cuestio dons de fer ruteta, jo proposo dissabte a Manlleu a veure què monta el germà d'en Sergi3.
Això clar, si jo he pogut cambiar el pneumatic el dissabte mati a primera hora.
Plastics nous i apa! Serà cuestio dons de fer ruteta, jo proposo dissabte a Manlleu a veure què monta el germà d'en Sergi3.
Això clar, si jo he pogut cambiar el pneumatic el dissabte mati a primera hora.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Enhorabona Kel... a gaudir-la de nou! És una llàstima aquestes caigudes... sembla una tonteria, i després et marxen més euros del que és normal... i cada vegada posen més plàstics a les motos!!!
Fins aviat!
Enhorabona Kel... a gaudir-la de nou! És una llàstima aquestes caigudes... sembla una tonteria, i després et marxen més euros del que és normal... i cada vegada posen més plàstics a les motos!!!
Fins aviat!

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Kel" post="121409"]Després de patir uns dies (masses) avui he anat a buscar-la.
Fins aviat[/quote]
Felicitats ! :lol:
Què vols dir, que en lloc de canviar peces ha fet algun sargit, com es feia abans ?
Fins aviat[/quote]
Felicitats ! :lol:
Què vols dir, que en lloc de canviar peces ha fet algun sargit, com es feia abans ?
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Contacta:
[quote user="Ra-mon" post="121497"]Felicitats ! :lol:
Què vols dir, que en lloc de canviar peces ha fet algun sargit, com es feia abans ?[/quote]
Han canviat la pantalla, retrovisors, estrep dret, l'aranya i el suport de la bateria, els protectors i algunes coses mes que ara no recordo.
L'òptica davantera no estava trencada, però tenia el suports trencats, els ha enganxat, soldat, reparat; en funció de cada situació. Les maletes les ha desmotades, fet pintar i tornar a muntar (més feina artesana) i així amb tota la moto.
El resum es que ha canviat el que havia de canviar i a reparat el que es podia reparar.
És d'agrair que hi hagin mecànics com ell; calculo que m'estalviat uns dos mil €; tot i així la "broma" no és pas barata.
Des de aquí :kiss per en Jordi, és un bon paio, el conec fa temps i és un tipus ferm
Què vols dir, que en lloc de canviar peces ha fet algun sargit, com es feia abans ?[/quote]
Han canviat la pantalla, retrovisors, estrep dret, l'aranya i el suport de la bateria, els protectors i algunes coses mes que ara no recordo.
L'òptica davantera no estava trencada, però tenia el suports trencats, els ha enganxat, soldat, reparat; en funció de cada situació. Les maletes les ha desmotades, fet pintar i tornar a muntar (més feina artesana) i així amb tota la moto.
El resum es que ha canviat el que havia de canviar i a reparat el que es podia reparar.
És d'agrair que hi hagin mecànics com ell; calculo que m'estalviat uns dos mil €; tot i així la "broma" no és pas barata.
Des de aquí :kiss per en Jordi, és un bon paio, el conec fa temps i és un tipus ferm
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Me'n alegro per vosaltres, Kel i sandra... ah, i gràcies per avisar!!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Ve així veig que ja esta a punt per fer Km, i jo que patia :mrgreen:
Vendetta, si paseu per manlleu, que jo no puc, feu-li memoria a mon germa, tot i les pintes son bona gent :mrgreen:
Vendetta, si paseu per manlleu, que jo no puc, feu-li memoria a mon germa, tot i les pintes son bona gent :mrgreen:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Vinga Kel, qua ja has fet massa el dropo, a fer quilòmetres altra vegada!!!
:razz: ;)
Vinga Kel, qua ja has fet massa el dropo, a fer quilòmetres altra vegada!!!
:razz: ;)
Sort,
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Felicitats!!!
Es una putada estar-se sense moto, els diners una vegada pagats, ja son historia, i a la que portsis 10km's amb ella ..ja ni t´enrecordes ;)
Es una putada estar-se sense moto, els diners una vegada pagats, ja son historia, i a la que portsis 10km's amb ella ..ja ni t´enrecordes ;)
Ex ...moltes coses
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
[quote user="Steelman" post="121590"]Felicitats!!!
Es una putada estar-se sense moto, els diners una vegada pagats, ja son historia, i a la que portsis 10km's amb ella ..ja ni t´enrecordes ;)[/quote]
Es nota que no has pagat tu :666
Es una putada estar-se sense moto, els diners una vegada pagats, ja son historia, i a la que portsis 10km's amb ella ..ja ni t´enrecordes ;)[/quote]
Es nota que no has pagat tu :666
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="ardnaS" post="121777"][quote user="Steelman" post="121590"]Felicitats!!!
Es nota que no has pagat tu :666[/quote]
:oops: :oops:
Es nota que no has pagat tu :666[/quote]
:oops: :oops:
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Felicitats, i ara a tornar a gaudir-la. :D