Vigileu Si Aneu A L'Africa En Moto
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Vigileu Si Aneu A L'Africa En Moto
http://www.hdjseries.com/foro/viewtopic ... 60&p=44479
http://www.elpueblodeceuta.es/201005123101.html
Vssssssss
007
http://www.elpueblodeceuta.es/201005123101.html
Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 14, 2010 10:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Re: Vigileu Si Aneu A L'Africa En Moto
Ostres! Em fa mal només de veure-ho!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
No sé que pensar, des de una broma (macabra) d'una colla de nanos desvagats a una demanda de que no els emprenyem més anant en cotxe o moto a tota bufa pels camins dels seus pobles, o potser una manera de fer parar a la gent i demanar-los coses ...
A Àfrica tothom demana, els nens i els grans, els polis, ...
Als blanc ens veuen com si fossim un bitllet de 10 €, tenin moltes coses, ... som rics, o es pensen que ho som. I si a més anem repartint bolis, caramels i regals o tothom això ja ens eleva a la categoria de reis de l'Orient.
NO ES POT DONAR RES, ÉS ABSOLUTAMENT PROHIBIT ! Si vols donar fes-ho a una ONG.
Donant un bitllet de 5 € a un nano que s'ha saltat l'escola, penseu que hi tornarà més a l'escola ?
Segur que no, veurà que és més productiu pidolar alguna cosa als guiris que venen del nord que no pas anar a escola i continuar cuidant cabres, com els seus pares :(
Apart d'això, a un pare no li agradaria que el seu fill de 8 anys aporti més diners a casa que no pas el que ell aconsegueix amb el seu esforç de treball diari, no us sembla ?
Els nens has d'anar a l'escola i si troben que és més productiu no anar-hi, segur que no hi aniran més al considerar que és una pèrdua de tamps... i això no és bo, ni per ells, ni pel seu país, ni per nosaltres els «blancs».
A Àfrica tothom demana, els nens i els grans, els polis, ...
Als blanc ens veuen com si fossim un bitllet de 10 €, tenin moltes coses, ... som rics, o es pensen que ho som. I si a més anem repartint bolis, caramels i regals o tothom això ja ens eleva a la categoria de reis de l'Orient.
NO ES POT DONAR RES, ÉS ABSOLUTAMENT PROHIBIT ! Si vols donar fes-ho a una ONG.
Donant un bitllet de 5 € a un nano que s'ha saltat l'escola, penseu que hi tornarà més a l'escola ?
Segur que no, veurà que és més productiu pidolar alguna cosa als guiris que venen del nord que no pas anar a escola i continuar cuidant cabres, com els seus pares :(
Apart d'això, a un pare no li agradaria que el seu fill de 8 anys aporti més diners a casa que no pas el que ell aconsegueix amb el seu esforç de treball diari, no us sembla ?
Els nens has d'anar a l'escola i si troben que és més productiu no anar-hi, segur que no hi aniran més al considerar que és una pèrdua de tamps... i això no és bo, ni per ells, ni pel seu país, ni per nosaltres els «blancs».
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Estic totalment d´acord amb en Ra-Mon.
A Africa (o marroc) la gent hi baixa com si fos un parc tematic. Dona caramels,bolis,diners,..als crios.
Penseu que fins i tot a Setmana santa (ells que son musulmans) fan festa, pq aixi els nens puguin "recollir" els que els "reis mags d´occident" amb cotxes i motos els hi baixen.
Aixi no s´ajuda a ningu.
Es com aquell qui te gana i li donem un peix. Quant s´acabi el peix continuara tenint gana. ..si li donem la canya de pescar i l´ensenyem a pescar....
Per lo que fa el tema del post...De moment es un cas aïllat. NO cal generar "por" per casos aïllats.
Jo tindria mes por passejar sol per segons on de BCN de nit que no per Marroc
A Africa (o marroc) la gent hi baixa com si fos un parc tematic. Dona caramels,bolis,diners,..als crios.
Penseu que fins i tot a Setmana santa (ells que son musulmans) fan festa, pq aixi els nens puguin "recollir" els que els "reis mags d´occident" amb cotxes i motos els hi baixen.
Aixi no s´ajuda a ningu.
Es com aquell qui te gana i li donem un peix. Quant s´acabi el peix continuara tenint gana. ..si li donem la canya de pescar i l´ensenyem a pescar....
Per lo que fa el tema del post...De moment es un cas aïllat. NO cal generar "por" per casos aïllats.
Jo tindria mes por passejar sol per segons on de BCN de nit que no per Marroc
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
fa anys a Barcelona,em va tocar viure una experiencia molt desagradable,al barri de Gracia un conegut va perdre la vida per culpa d'uns bretols que van posar al carrer industria un filferro de banda a banda del carrer,en un principi la broma anava destinada a que quan pases l'autobus trenques la corda i andando,pero la PUTADA es que va pasar el company amb la seva Vespa i li va tallar el coll morint als pocs moments,la policia degut a la presio social que vem exercir fent una petita manifestacio tallant el carrer durant poca estona per no tocar el que no sona mes del necesari, en dos dies va fer la seva feina i com he dit,lo que tenia que ser un psicopata perillos va acavar sent u grupet de ..... que ho van pagar,em consta que n'han fet de molt mes groses a posteriori pero aixo ja es un altre historia,desgraciats ni han a tot arreu,el perill d'altre banda d'anar a aquets paissos que aneu no trobo que sigui precisament un filferro al mig del Atlas,pero be, tambe et pot caure un test al cap pasejant pel carrer,la vida es una loteria.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
El cas del fil-ferro ja fa anys que ho feien pels boscos del Vallès. Ho feien servir ramaders per tancar el bestiar i ecologistes per evitar que hi passésin les motos. A mi m'han sortit d'un cotxe apuntant-me amb una pistola i una altre vegada amb una escopeta. No us dic com va acabar la historia doncs tinc constància que el fòrum el llegueixen menors. ;) I dels caçadors no us dic res. El meu sogre ho és i una vegada vaig matar-li (accident, doncs es van ficar davant meu) dos dels seus millors gossos. Espero que la meva dona no ho llegueixi (no entra al fòrum :razz: ).
Sobre el tema de robatoris de motos, la de gent que parats en un semàfors es para una moto al costat, baixa l'acompanyant, et tira al terra i puja a la teva moto i s'en va....fa anys que passa. Fins fa poc acostumaven a fer-ho molt a les comarques giroines.
No li dono importància a ambdós casos, la veritat. És el pa de cada dia.
Sobre el tema de robatoris de motos, la de gent que parats en un semàfors es para una moto al costat, baixa l'acompanyant, et tira al terra i puja a la teva moto i s'en va....fa anys que passa. Fins fa poc acostumaven a fer-ho molt a les comarques giroines.
No li dono importància a ambdós casos, la veritat. És el pa de cada dia.

-
- Presentats
- Entrades: 153
- Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
- Ubicació: Alt Empordà
Hola que tal.
No fa més de dos anys, a les Gavarres, també va ser molt sonat, el fet que comencecin a apareixer fustes amb claus amagats sota les fulles a les pìstes forestals, i no tan sols això, sino que també van trobar més d'un filferro lligat als arbres de banda a banda de la pista a l'alçada del coll.
O sigui que el perill es a tot arreu, i si no ens cuidem nosaltres malament ho tenim.
Una salutació
No fa més de dos anys, a les Gavarres, també va ser molt sonat, el fet que comencecin a apareixer fustes amb claus amagats sota les fulles a les pìstes forestals, i no tan sols això, sino que també van trobar més d'un filferro lligat als arbres de banda a banda de la pista a l'alçada del coll.
O sigui que el perill es a tot arreu, i si no ens cuidem nosaltres malament ho tenim.
Una salutació
Salut i bones rutes