Homenatge A Alex Criville

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Homenatge A Alex Criville

Entrada Autor: Joan XT » dg. jul. 04, 2010 3:46 pm

Ahir al poble de Seva li van fer un homenatge ha Alex Crivillé, fent una rua des del Circuit de Catalunya fins al poble de Seva i descobrir una estàtua que l'han posat en entrar al poble, té la curiositat que cada 2 hores canvia de posició. Vull donar-li les gràcies per les bones carreres que ens va fer vibrar.

http://www.rtve.es/mediateca/videos/201 ... 9545.shtml
Joan XT l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 04, 2010 4:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Homenatge A Alex Criville

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. jul. 04, 2010 4:54 pm

Més que merescut, és un gran pilot i millor persona.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. jul. 04, 2010 5:04 pm

Ha estat un cap de setmana d´homenatges als pilots catalans.
Al Circuit de Montmeló, han posat una placa a Emili Alzamora
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. jul. 04, 2010 8:46 pm

Ara m'ha vingut a la memòria quan va començar a córrer el Critèrium Solo Moto a Calafat, que un diumenge jo pujant el Montseny des de Tona, que em va passar un vailet amb una Streaker 125 -sense matricula- , i un cop adalt, on vaig parar, allí estava, i em va comentar que estava entrenant pel Critèrium, i com que jo tenia un bon amic que també hi corria vem estar una bona estona parlant i vem quedar que a la seguent cursa ja el saludaria, i així va ser. D'això ja fa....23 anyets. :lol:

Al 90, tot tornant de Paris amb una XJ-600, em va passar també prop de Lyon, amb un Ferrari Testarrossa que tenia, inconfundible, vaig fer-lo parar parar en una benzinera i vem tornar a xerrar altre vegada. M'explicava que tornava d'Assen i ell passava de tornar amb el camió o agafar l'avió. :shock: Es clar, abans podies anar per autopasta a 200 i no passava res, no com ara.

Quan va començar a córrer el mundial la veritat que ens va fer vibrar als aficionats. Abans quan sorties en moto i et passava algú a tota pastilla, deiem:

-"Oite, ja ha passat el Crivillé".

Una de les jaquetes que tinc guardades, d'anar en moto, marca Sorra, a l'esquena tinc un parxe de roba gros, cosit, que diu JJCobas. M'el va regalar ell. :D

Tot i que hi ha gent que no el pot ni veure, personalment és un del pilots que més he admirat i que més m'ha fet disfrutar, apart del gran Jordi Tarrés.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dg. jul. 04, 2010 11:25 pm

El noi de Seva va juvilar ni més ni menys que al Sr. Doohan ... QUASI RES !!!

Personalment em va fer passar molts bon moments ... un gran PILOT.

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 04, 2010 11:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dg. jul. 04, 2010 11:30 pm

trobo que s'ha donat poca publicitat d'aquest event,ho he llegit avui a l'Sport,he pensat que hagues estat maco anar-hi,a mi em va fer gaudir molt,jo com en Randy un cop per les curves del Montseny ens va pasar un xaval amb una MBX,quan vem parar en una cruila ens diu un xicot:que ...en Criville s'us ha fos,eh??? anava per alla com a la banyera de casa,no vaig tenir el plaer de coneixe'l :halfcry
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 04, 2010 11:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Respon

Torna a “General”