Volta al mon amb BMW
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Volta al mon amb BMW
Mireu... http://www.vueltalmundobmw.com
Es una volta el mon curiosa, ja que el que les donen son les motos i no els pilots
:shock: :shock:
Es una volta el mon curiosa, ja que el que les donen son les motos i no els pilots
Ex ...moltes coses
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Volta al mon amb BMW
Holaaaaaa
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Així no es cansen, i com les motos les revisen i els hi canvien tot alló que cal tampoc s'espatllen. A més, així hi participa molta més gent.Steelman ha escrit:Mireu... http://www.vueltalmundobmw.com
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sort,
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
Hola nois/es:
Doncs a Vic viu en Carles GS, va tenir la sort de poder fer un trajecte per Centreamèrica, ho explica en un post, segons ell va ser una gran experiència i a més de recòrrer varis països llunyans i exòtics en moto, va quedar encantat de l'adventure... Éll en té una 1150 igualeta a la meva, però no m'extranyaria que un dia fes el salt...
V'ssssssssss
Quina "sort" tens de poder considerar a la Bruji com "amiga"... jo també vaig pensar aixó d'ella... durant un temps...bul1256 ha escrit:Tinc una amiga Rosa Arbolí (brujicanalla)que hi participa fa Berlín – Paris esta acostumada a fer grans trajectes i segur que deu estar dient (niño eto e pan comio)
Doncs a Vic viu en Carles GS, va tenir la sort de poder fer un trajecte per Centreamèrica, ho explica en un post, segons ell va ser una gran experiència i a més de recòrrer varis països llunyans i exòtics en moto, va quedar encantat de l'adventure... Éll en té una 1150 igualeta a la meva, però no m'extranyaria que un dia fes el salt...
V'ssssssssss
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)